וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה מרקר: למה אושיות הסטייל הרותחות לובשות לאחרונה צהוב זרחני?

26.6.2018 / 11:30

בימים האחרונים דיגמנו הכוכבות הכי גדולות את הצהוב הבוהק בשלל אירועי אופנה נחשקים, מה שמעלה את המסקנה שלא מדובר בעניין אגבי של צבע שנקלע לסיטואציה - אלא באזעקת טרנד שלא ניתן להתעלם ממנה. היכונו לעונה שתיראה כמו חבילת מרקרים זוהרים

באמת שלא צפינו את זה מגיע, אבל לפעמים נוצר טרנד בהפתעה, כזה שצץ לכאורה משום מקום ולפתע נראה בכל מקום. הכל התחיל לפני כשבועיים כשקים קרדשיאן לבשה סט של מחוך וחצאית בצהוב זוהר בעיצוב ורסצ'ה לארוע השקת גיליון הפרינט של מגזין Bof (ביזנס אוף פאשן). אז הדיבור היה על כך שהקרדשיאנית נדלקה קשות על דגם של בית האופנה האיטלקי שהוצג בתצוגת אביב-קיץ 1995, אחת הקולקציות האחרונות שעיצב ג'יאני ורסצ'ה לפני מותו. גרסה חדשה נתפרה במיוחד עבורה על ידי צוות הקריאייטיב של דונטלה, והרשת התמלאה באייטמים בנושא.

אבל כעת מתברר שהכוכב האמיתי בסיפור הוא דווקא הגוון הצהוב הבוהק, אחרי שבימים האחרונים דיגמנו אותו בשלל אירועי אופנה נחשקים גם האחיות קיילי וקנדל והבסטי בלה חדיד. מה שמעלה את המסקנה שלא מדובר בעניין אגבי של צבע שנקלע לסיטואציה, אלא באזעקת טרנד שלא ניתן להתעלם ממנה.

מי שאחראי לשני לוקים מרכזיים בצהוב זוהר הוא וירג'יל אבאלו, שהציג קולקציה ראשונה לקו הגברים של לואי ויטון בפריז לפני ארבעה ימים. המעצב הרותח הלביש את האם הטרייה קיילי ג'נר, שהגיעה להרים בתצוגה בסרבל פועלים מרובה כיסים ורוכסנים בטקסטורת ניילון.

בלה חדיד, שלבשה אדום באותה תצוגה, מיהרה להחליף לאאוטפיט צהוב מהקולקציה בעיצובו והעלתה לאינסטגרם תמונה עם הכיתוב "לבשתי צהוב גם היום". ואם למישהו היה ספק שהיא לא סגורה על כך שצהוב הוא הצבע החם ביותר, למחרת היא הפגיזה בחליפה מלאת ויטמין סי כאורחת בתצוגת הגברים של דיור, כולל לק וצללית בהתאמה.

עוד באותו נושא

"לא התעסקתי עם הפנים שלי": בלה חדיד מכחישה שעשתה ניתוחים פלסטיים (פחחחח)

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן לובשת שמלה צהובה של ורסצ'ה. GettyImages
קים קרדשיאן לובשת מחוך וחצאית בצהוב זוהר בעיצוב ורסצ'ה/GettyImages

כל הדגמים, גם שלה וגם של קיילי, שייכים לקולקציות הקיץ הבא של בתי האופנה, מה שנותן לנו קצת זמן להתרגל לעונה שתיראה כמו חבילת מרקרים זוהרים. האחרונה שהצטרפה למעגל המסנוור היא קנדל, ששיתפה אתמול את 92 מיליון עוקביה באינסטגרם בשלוש תמונות ביקיני לוהטות בגוון המדובר.

בגד הים הרטרואי, שכולל חזיית סטרפלס עם קשירה פרונטלית ותחתון בגזרה גבוהה מאוד, הוא דווקא מהעונה הנוכחית ונמכר במסגרת הלייבל הפרטי שלה ושל אחותה במחיר נגיש יחסית של 78 דולר לטופ ו-68 דולר לחלק התחתון. כנראה שהדוגמנית ואשפית הרשת הבינה שהברזל חם ויש להכות בו ללא דיחוי, ומיהרה לספק למעריציה אפשרות ליישם את הטרנד שנה לפני שיגיע לבוטיקים של מותגי העל.

בלה חדיד לובשת חליפה בצבע צהוב. GettyImages
בלה חדיד בחליפה צהובה, כולל לק וצללית בהתאמה, בתצוגת הגברים של דיור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully