וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייגן מי? אנג'לינה ג'ולי עוצרת נשימה באירוע מלכותי בלונדון

1.7.2018 / 8:33

אם לפני שנה היו אומרים לכוכבת בת ה-43 שבקרוב יגדירו אותה בכותרות כאחת שמחקה שחקנית כמעט אנונימית מסדרת דרמה פושרת - היא בטח הייתה מגלגלת עיניים בביטול ועוברת הלאה. אבל זה בדיוק מה שקרה לנסיכה ההוליוודית, שהפגיזה לוק בניחוח רויאלטי עם שמלה של ראלף & רוסו

אם לפני שנה היו אומרים לאנג'לינה ג'ולי שבקרוב יגדירו אותה בכותרות כזו שמסתכלת מלמטה לעבר שחקנית כמעט אנונימית מסדרת דרמה פושרת ומחקה אותה - היא בטח הייתה מגלגלת עיניים בביטול ועוברת הלאה מבלי למצמץ. אבל זה בדיוק מה שקרה לנסיכה ההוליוודית בוויקנד האחרון. כחלק מפעילותה ההומניטרית, היא כיבדה את לונדון בביקור נוטף גלאם, והגיעה למסדר מלכותי שנערך בקתדרלת פול הקדוש עבור אנשים ששירתו למען הקהילה במדינות זרות.

הסיקור ברשת כלל בעיקר התייחסות להופעתה החיצונית עוצרת הנשימה, עם השוואות לדוכסית הטרייה. "אנג'לינה ג'ולי מיישמת פרק מספר המלתחה של מייגן מרקל" כתבו בווג, ו"הולכת בדרכי מייגן" היתה כותרת שחזרה על עצמה בשאר האתרים.

אנג'לינה ג'ולי לובשת ראלף לורן באירוע מלכותי בלונדון. GettyImages
אורך השמלה והגזרה שלה, פלוס הגרבונים השקופים, נעלי העקב בגזרת סירה קלאסית והכובע המפוסל, נתנו את הטון הסופי ללוק המזכיר את מייגן. השחקנית בקתדרלת פול הקדוש בלונדון/GettyImages

בהתאם לקודים של הממלכה הבריטית, וכפי שראינו על אורחות החתונה המלכותית, ג'ולי בת ה-43 הפגיזה בשמלה אלגנטית באורך שמכסה בדיוק רב את הברך, בגזרת עיפרון מדגישת מותן, שרוול 3/4, מחשוף מעודן וגוון אבן בהיר. על העיצוב חתומים הצמד האוסטרלי ראלף & רוסו, כשהדגם המדובר שייך לקו הקוטור של המותג, בדיוק אותו אחד שאמון על השמלה המדוברת מפורטרט האירוסין של מייגן והארי.

הכפפות התואמות, הגרבונים השקופים, נעלי העקב בגזרת סירה קלאסית והכובע המפוסל, נתנו את הטון הסופי ללוק שכולו מדיף את אותו ניחוח רויאלטי מוכר מהמלתחות של מידלטון & מרקל.

עוד באותו נושא

הכוכבת הגדולה מכולן: אנג'לינה ג'ולי חוזרת, ויש לה הרבה מה להגיד

לכתבה המלאה

העובדה שדובר הארמון מסר שהמלכה אליזבת נעדרה מהטקס מכיוון שאינה חשה בטוב לאור מזג האוויר, לבטח איכזבה קשות את אנג'י, שכבר הביעה בעבר את הערצתה להוד מעלתה ואמרה "היא גברת מקסימה שבאמת אכפת לה מהאנשים בעולם, והיא באמת דואגת לעתיד, והיא רוצה שהנכדות והנכדים שלה יוכלו להתרוצץ, ליהנות מטבע ומתרבויות אחרות".

אנחנו בטוחים שכמו שאר העולם, המלכה ראתה את התמונות והתרשמה מכמה שהיא מהפנטת בסטייל נסיכותי לא פחות משתי כלותיה המפורסמות. ובמעבר חד, הבאנו לכם גם תמונות של הכוכבת מלפני שבועיים, כשביקרה כנציגה מטעם הסוכנות לפליטים של האו"ם בחורבות העיר מוסול בעיראק, שנה לאחר שחרורה מדאעש. מדובר באישה שנראית זוהרת בכל מצב.

אנג'לינה ג'ולי לובשת ראלף לורן באירוע מלכותי בלונדון. GettyImages
"שית, שכחתי להקליט פרק 11 של שפחה"/GettyImages
אנג'לינה ג'ולי לובשת ראלף לורן באירוע מלכותי בלונדון. GettyImages
"מאמי זה וינטג'?"/GettyImages

ובמעבר חד

אנג'לינה ג'ולי מבקרת בעיר מוסול, עיראק. GettyImages
אנג'לינה ג'ולי מבקרת בחורבות מוסול, עיראק, כנציגה מטעם הסוכנות לפליטים של האו"ם/GettyImages
אנג'לינה ג'ולי מבקרת בעיר מוסול, עיראק. GettyImages
כן, כנראה שיש דבר כזה אישה מושלמת/GettyImages
אנג'לינה ג'ולי מבקרת בעיר מוסול, עיראק. GettyImages
נראית זוהרת בכל מצב/GettyImages
אמאל וג'ורג' קלוני מגיעים לחתונה המלכותית של הנסיך הארי ומייגן מרקל, בריטניה, 19 במאי 2018. AP
נשאלת השאלה: אם שתיהן פעילות למען זכויות אדם - למה אמאל הוזמנה לחתונה המלכותית ואנג'י לא?/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully