וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכינו פרצופכן לקיץ: בדקנו את הקרמים החדשים

שירלי אכסלרוד

1.7.2018 / 11:52

מהקרם שמבטיח 72 שעות של לחות בלתי מתפשרת, ועד המוצר שמכיל מי מעיין יאדה יאדה יאדה מפרובאנס - מי שרד הליכה מיוזעת בחוץ המהביל? בדקנו וחזרנו עם מסקנות

ג'יזל בונדשן הפקת אופנה בברזיל גיליון יולי 2017 של ווג ארה"ב. אינז & וינו, סריקה ווג, אתר רשמי
האם ג'יזל מצאה את האחד הנעים, הקליל והנספג עבורה?/אתר רשמי, אינז & וינו, סריקה ווג

קרם לחות של קליניק

קרם לחות של קליניק. יח"צ חו"ל,
האם נגעה בו יד אלוהים? פחות. אז אכן מדובר בלחות מוצלחת לקיץ/יח"צ חו"ל

שתי מעריצות ותיקות של ה-moisture surge המיתולוגי נשלחו להתנסות במוצר החדש מהסדרה, שמבטיח לא פחות משלוש (!) יממות תמימות של לחות בלתי מתפשרת - "גם אחרי ששטפת פנים". האמנם 72 שעות? האם נגעה בו יד אלוהים? פחות. אז אכן מדובר בלחות מוצלחת לקיץ, רק בתנאי שיש לך עור מעורב או שמן.

בעלת העור היבש דיווחה על תחושת יובש וצפידות החל מהמריחה הראשונה, ועל פירורים בשילוב עם המייק-אפ הקבוע שלה; בעלת העור שהוא לפעמים כזה ולפעמים אחר, נהנתה מתחושה נעימה של לחות מאוזנת, שנמשכה לא יותר מאשר עד המקלחת. גם היא מעריכה שבחורף תצטרך מוצר עשיר יותר בשביל לעבור את היום בשלום, ולמרות המחיר המוזל במיוחד - אין לה שום כוונה להחליף את ה-moisture surge המקורי.

קליניק, moisture surge 72-Hour, מחיר: 80 שקלים ל-30 מ", 120 שקלים ל-50 מ"ל.

קרם לחות לעור שמן של כריסטינה

קרם לחות של כריסטינה. יח"צ חו"ל,
לח ועשיר למעלה מהמצופה, מגיע במרקם סמיך ומשחתי, משאיר גימור משיי ולא יבש מדי/יח"צ חו"ל

העור של הנסיינית י' מעמיס עליו את כל צרות העולם הראשון - מצד אחד, אזור T מבריק היטב כולל נטייה לחצ'קונים פתאומיים; מצד שני, אזורים יבשים שמזכירים שהיא כבר מזמן לא בת 16; וכל הטוב הזה על עור לבנבן עם נטייה עזה להישלק בשמש. ישועה מסוימת הגיעה מקרם היום של כריסטינה, שמיועד לטפל בעור שמן ומגיע עם SPF15. הוא לח ועשיר למעלה מהמצופה, מגיע במרקם סמיך ומשחתי, משאיר גימור משיי ולא יבש מדי - רחוק מגימור המאט המובטח - ובכללי מרגיש מתאים יותר לבעלות עור נורמלי שרוצות לשרוד את הקיץ, מאשר לצעירות עם עור קפריזי.

כריסטינה, Mattify & Protect Cream Comodex, מחיר:232 שקלים ל-75 מ"ל. להשיג אצל קוסמטיקאיות ברחבי הארץ.

ג'ל לחות של Payot

קרם לחות של PAYOT. יח"צ חו"ל,
השאיר את הנסיינית כמושה ומיובשת/יח"צ חו"ל

קיץ והכל, אבל הג'ל של Payot לוקח צעד אחד רחוק מדי את עניין הקלילות, ומשאיר את הנסיינית כמושה ומיובשת: "המרקם נעים, נטול שומן לגמרי, נספג במהירות שיא, אבל גם כמעט נטול לחות מינימלית, ואחרי שעה באוויר ממוזג כבר התחלתי להתגרד", התלוננה הנסיינית. עניין נוסף הוא ריח הדרי שאי אפשר להתעלם ממנו - מלאכותי ומנג'ס או מרענן ונקי, זה כבר עניין של טעם.

ג'ל לחות חדש של Payot, מחיר: 109 שקלים ל-50 מ"ל.

ג'ל לחות של ל'אוקסיטן

קרם לחות של ל'אוקסיטן. יח"צ חו"ל,
יש לו ריח עז של בושם שילווה אתכן כל היום. אמנם בושם מעולה, ובכל זאת/יח"צ חו"ל

הג'ל מהסדרה החדשה של ל'אוקסיטן התקבל ברגשות מאוד מעורבים: בחיובי, המרקם שלו משגע, עור יבש שתה אותו בצימאון ונשאר לח ורך לאורך שעות ארוכות, ואפילו נראה סביר גם אחרי הליכה מיוזעת בחוץ המהביל. כבונוס, הוא מכיל מי מעיין יאדה יאדה יאדה מפרובאנס, וזה תמיד מקסים אותנו. מצד שני, לוקח לו חיים שלמים להיספג, בדקות הראשונות הוא קצת דביק, ויש לו ריח עז של בושם שילווה אתכן כל היום. אמנם בושם מעולה, ובכל זאת.

לאוקסיטן, Aqua Gel, מחיר: 179 שקלים ל- 50 מ"ל.

תחליב לחות של שיסיידו

קרם לחות של שיסיידו. יח"צ חו"ל,
כל מה שאפשר לבקש מקרם לחות קיצי ואף יותר/יח"צ חו"ל

המצטיין של השבוע הוא תחליב לחות חדש של שיסיידו מסדרת WASO, שמיועדת לנשים בשנות ה-20, אבל אומץ בחום גם על ידי בת 30 פלוס, שמצאה בו כל מה שאפשר לבקש מקרם לחות קיצי ואף יותר: מרקם ג'ל קריר ונוזלי, הכי קרוב למים שיש, שהוא גם עתיר לחות ומעלים שמנוניות בהצלחה מסחררת. התחליב הצליח לארגן לה ימים שלמים ומיוזעים עם אזור T מהוגן למראה ונטול ברק. כל הטוב הזה מגיע בבקבוק משאבה נוח והגייני, כך שלא נותר לנו אלא להתבאס מחסרונו של מקדם הגנה, ובכל זאת להמליץ עליו בחום.

שיסיידו, Quick Matte Moisturiser Oil-free, מחיר: 255 שקלים ל-75 מ"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully