וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכת הפלאס-סייז של אשלי גרהאם כובשת את העולם הערבי

3.7.2018 / 10:58

תפיסת העולם שמפיצה הדוגמנית האמריקאית המצליחה מגיעה למדינות ערב. גרהאם מככבת על שער מגזין ווג ערביה לצד דוגמנית פלאס סייז נוספת, ומתראיינת בנושא דימוי גוף חיובי. התחת חוזר - עכשיו גם בערבית

אשלי גרהאם פאלומה אלאסר שער מגזין ווג ערביה יולי אוגוסט 2018. צילום מסך
מהפכת המידות הגדולות כובשת את העולם הערבי. שער מגזין ווג ערביה/צילום מסך

הדוגמנית המצליחה אשלי גרהאם היא כידוע חלוצת מהפכת המידות הגדולות. בשנים האחרונות היא עסוקה בפעילות נרחבת, שמבקשת לקדם נראות של דוגמניות פלאס-סייז בתעשייה. את ארצות הברית והעולם המערבי היא כבר כבשה כשהפכה לאחת מהדוגמניות הבולטות והמבוקשות. עכשיו הגיע תורו של העולם הערבי לפתוח לה דלת, ולקבל בזרועות פתוחות את תפיסת העולם שלה. הצעד הראשון בדרך לכיבוש היעד הוא השער של מגזין ווג ערביה, שעליו מככבת גרהאם יחד עם דוגמנית פלאס-סייז נוספת, פאלומה אלאסר.

בתמונת השער נראות שתי הדוגמניות בבגדים כסופים ונוצצים (אשלי בבלמיין, פאלומה בפאקו רבאן), יושבות על שפת בריכה. לכל אחת מהן יש גם תמונת קאבר אישית בקלוז-אפ. הכותרת של הפקת האופנה היא "הלוקים הטובים ביותר לקיץ, שחוגגים מגוון צורות". במגזין נכתב: "כשזה מגיע ליופי - אין מידה אחת שמתאימה לכולן, וזה מה שאנחנו חוגגים".

בתוך המגזין יש ריאיון משותף לשתי הדוגמניות פורצות הדרך בנושא דימוי גוף חיובי. גרהאם דיברה על כך שקבלת האחר היה משהו שהיא תמיד חונכה אליו. "אמא שלי אמרה לי שאם אני נכנסת לחדר מלא אנשים, אני צריכה להגיד שלום לכל אחד מהם. זה לתת הרגשה טובה לאנשים, לתת תחושה שמקבלים אותם. זה יגרום להם להרגיש טוב עם עצמם".

לאחר מכן היא הוסיפה: "זה מה שאני עושה גם היום. גורמת לנשים להרגיש שהן ראויות, שהן יפות, ושהן יכולות להיות מאושרות בתוך העור שלהן". אלאסר, בת לאמא אפרו-אמריקאית ואב מעורב מצ'ילה ומשוויץ, חולקת עם גרהאם את אותה אג'נדה. "מה שאני חושבת על הגוף שלי ואיך שאני מרגישה לגביו היום לא מאוד שונה מאיך שהרגשתי כשהייתי בכיתה א'", היא מספרת. "מה שהשתנה זה הדרך שבה אני משתמשת ברגשות האלה".

עוד באותו נושא

תודה לאמא על התחת: אשלי גרהאם ואמה בת ה-53 מדגמנות יחד בגדי ים

לכתבה המלאה

עבור שתי הדוגמניות המצליחות זו לא הפעם הראשונה שהן מככבות על שער מגזין ווג. לגרהאם יש ברזומה שער קבוצתי בווג ארה"ב ושער סולו במגזין ווג בריטניה. אלאסר השתתפה בצילום הקבוצתי בשער של מגזין ווג בריטניה במאי 2018, שאיגד את הדוגמניות המשפיעות של התקופה.

אשלי גרהאם פאלומה אלאסר שער מגזין ווג ערביה יולי אוגוסט 2018. צילום מסך
ווג ערביה: "כשזה מגיע ליופי - אין מידה אחת שמתאימה לכולן, וזה מה שאנחנו חוגגים"/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully