וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא סוכן, ללא ניסיון: הישראלית שכבשה את המסלול בשבוע האופנה בפריז

2.7.2018 / 11:25

מיה רו בת ה-19, דמות מוכרת בחיי הלילה והסטייל של תל אביב, צעדה אמש בתצוגה של המותג החתרני הנחשב Vetements, במסגרת שבוע האופנה לגברים. עם מראה היפסטרי, שיק אנדרוגיני ופוזה נטולת פוזה, לא צריך עזרה מאף אחד. "היה לי הכבוד לקחת בזה חלק"

מיה רו צועדת על המסלול בתצוגת וטמה בשבוע האופנה לגברים יוני 2018. אינסטגרם, אתר רשמי
"התצוגה הייתה מאוד משמעותית לדמנה בגלל מה שעומד מאחוריה". מיה רו על המסלול של בית האופנה Vetements, אמש בפריז/אתר רשמי, אינסטגרם

מיה רו, תל אביבית בת 19 ודמות מוכרת מסצנת חיי הלילה והסטייל בעיר, צעדה אמש על מסלול התצוגה של בית האופנה וטמה בפריז, במסגרת שבוע האופנה לגברים לקיץ 2019. מה שמדהים בכל הסיפור הזה הוא שלרו אין ניסיון של צעידה על מסלולים, והיא אינה חתומה בשום סוכנות דוגמנות, לא בארץ ולא בחו"ל, למרות שהצטלמה ללא מעט מיזמי אופנה ואמנות מז'אנר האלטרנטיב, ביניהם לווג, שצילמה מעיין טולדנו, ומגזין האופנה פרפל, שצילם אלון שסטל - שני צלמים ישראלים צעירים ומוכשרים שמביאים לנו הרבה ריספקט מעבר לים.

אל המסלול הנחשק היא הגיעה אחרי שפנתה מיוזמתה לצוות המותג ואף התקבלה במבחני ליהוק שנעשו בציריך. מהצצה לחשבון האינסטגרם המסקרן שלה, ניתן להבין בדיוק על מה נדלקו דמנה גווסאליה, מעצב המותג החתרני, וצוות הקריאייטיב שלו.

צפו בתצוגה

למיה יש מראה היפסטרי ואטיטיוד אותנטי, שמהווים תמצית מזוקקת ללוק של דור ה-Z האופנתי. המראה האנדרוגני לפרקים, המעברים החדים בין תספורת מגולחת בצבעוניות חד קרן לשיער קצר בנוסח דמות הילדה מ"דברים מוזרים", בית שחי לא מגולח ופוזה מהונדסת של "היעדר פוזה"- כל אלה נחשבים ליקום מקביל ואנטיתזה לדוגמניות מתוקתקות נוסח האחיות חדיד.

"כולם היו כל כך נחמדים, והיה מאוד מרגש", סיפרה מיה לוואלה! אופנה מיד אחרי שירדה מהמסלול. "התצוגה הייתה מאוד משמעותית לדמנה בגלל מה שעומד מאחוריה, והיה לי הכבוד להיות בזה חלק". הקולקציה שהוצגה אמש עוצבה בהשראת הילדות של גווסאליה ושל אחיו בצל המלחמה שהייתה בגיאורגיה בשנות התשעים. זוהי הקולקציה הכי אישית שלו, שכללה הרבה השראה צבאית והציגה את ההשפעה שלה על סגנון הלבוש במדינה באותה תקופה.

עוד באותו נושא

טירלול על המסלול: איך נראתה התצוגה של Vetements בפריז?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully