וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחות המקופחת נותנת עבודה: קורטני קרדשיאן מציגה חופשה נוטפת סטייל

12.7.2018 / 9:43

אחרי שחטפה עלבון פומבי בתור האחות היחידה לבית קרדשיאן-ג'נר שלא נכנסה לרשימת 100 הלוהטות של מגזין מקסים, קורטני התאפסה על עצמה ונסעה לחופשה חלומית ופוטוגנית בפורטופינו שבריביירה האיטלקית, שם היא הפגיזה בסדרת תמונות רותחת של בגדי ים ושלל לוקים הורסים

לפני כחודש חטפה קורטני לבית קרדשיאן עלבון פומבי כשמגזין הגברים האמריקאי מקסים חשף את רשימת 100 הלוהטות השנתית שלו, והתגלה כי היא האחות היחידה במשפחה שנעדרה מהדירוג. כי אם יש דבר אחד שבנות משפחת קרדשיאן-ג'נר מתמחות בו, מלבד צבירת ממון, זה תחזוקה שוטפת של סקס-אפיל.

קשה לפספס את העובדה שבגיל 39 בכורת האחיות בשבט הריאליטי עובדת קשה על הלוק שלה, ובדומה למהלכי הקריירה של קים, קלואי, קיילי וקנדל - גם לקורטני יש ברזומה לא מעט צילומי עירום ותמונות ביקיני שמציגות לעולם את נכסיה הלוהטים. "קורטני ממש לא מבינה איך 'מקסים' השאיר אותה מחוץ לרשימה", דאגו אז מקורות אנונימיים המקורבים למשפחה לספר לתקשורת, והוסיפו ש"היא מאשימה את קריס על כך שלא נתנה לה מותג משלה כפי שעשתה עם שאר הבנות". זה הרי ידוע שהרצפה עקומה. בנוסף, מי שכן נכנסה לדירוג היא הדוגמנית סופיה ריצ'י, הבת של ליונל ובת הזוג הצעירה של האקס סקוט דיסיק.

קיצר, תוך כמה ימים קורט התאפסה על עצמה, וארזה את הרצפה העקומה (אמא קריס) פלוס שלושת ילדיה פלוס הבויפרנד יונס לטובת חופשה חלומית באיטליה, שתהווה קרקע פוריה לשלל צילומים שייראו לכולם מי פה לוהטת. עיירת החוף היוקרתית פורטופינו, ששוכנת בקצה הצפוני של הריביירה האיטלקית, נבחרה להיות הלוקיישן לעניין, כי כידוע אין כמו רקע של יאכטות, סירות דיג אותנטיות, ים כחול, בתים בגווני פסטל והרבה שמש ליצירת בוק פוטוגני בבגדים מינימליסטיים.

בשבועיים האחרונים היא מספקת בקביעות את הסחורה עם אימג'ים סקסיים של "איזה כיף לי בחופשה", כשבימים האחרונים היא העלתה הילוך בגזרת בגדי הים. זה התחיל בשבת שעברה עם ביקיני זעיר ושחור עם רצועות פי.וי.סי שקופות והרבה סקין, והמשיך עם שחור שלם בגזרה גבוהה בהמשך השבוע.

עוד באותו נושא

שברה את השיא של מארק צוקרברג: קיילי ג'נר היא המיליארדרית הצעירה בהיסטוריה

לכתבה המלאה

השיא, עד לרגע זה, חל שלשום עם שני בגדי ים שונים באותו היום. הראשון הוא למעשה חליפה בניחוח רטרו של המותג הרותח for love&lemons עם טופ סטרפלס ושורטס בדפוס פרחוני בגווני פסטל, איתו היא צולמה משוטטת בסמטה ציורית עם גביע גלידה ביד.

בהמשך עלתה כוכבת הריאליטי על יאכטה עם הבת המתוקה פנלופה, ולא שכחה לדגמן דגם של בגד ים שלם לבן וחושני שלא השאיר הרבה מקום לדמיון, באדיבות המותג נורמה קמלי ובמחיר 150 דולר. מקווים בשבילך קורטני שבשנה הבאה יתקן מגזין מקסים את הטעות, כי נראה לנו שאת ממש בונה על זה לכבוד מתנת יום הולדת 40.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully