וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד טרנד מוזר של קיץ: נשים החלו ללבוש את הביקיני שלהן הפוך

15.7.2018 / 0:05

אחרי טרנד האנדר-בוב שפרץ בתחילת הקיץ, קבלו את הלהיט העולמי החדש, שעל פי הטענות משמש כ"הגדלת חזה טבעית". אז איך עושים את זה ואיך זה נראה בעצם? כל התשובות וההסברים מחכים בפנים

ככה לובשים את הביקיני ההפוך/upsidedownbikini_official

אי שם בתחילת הקיץ הרשת החלה להתמלא בתמונות של טרנד חדש ללבישת בגדי ים, טרנד האנדר-בוב שנועד לחשוף מעט מחלקו התחתון של השד - ואושיות אופנה בכל רחבי העולם הצטלמו במראה הנועז. כעת מסתבר שזה ממש לא הסוף, וייתכן כי קיץ 2018 עוד ייזכר כתקופה של פריצת דרך בתחום האופנה. קבלו את הטרנד הלוהט החדש, שעל פי הטענות משמש כ"הגלת חזה טבעית" - לבישת ביקיני הפוך.

עוד בנושא

"זה הולך לעורר התלהבות בעוצמה אטומית": הרגע שבו הומצא הביקיני
מצאנו לכן את דגמי הביקיני הכי יפים הקיץ

הראשונה להצית את הטרייד הייתה הדוגמנית האיטלקית ולנטינה פראדגרדה, והוא קודם על ידי מותג האופנה האוסטרלי קנטיק, ששאל אנשים באינסטגרם מה דעתם על הסגנון החדשני.

אז איך זה עובד בעצם? פשוט מאוד: קודם כל לובשים את הביקיני באופן נורמלי לחלוטין ואז מתירים את הקשר שעל העורף. את שני החוטים קושרים ממש מעל השדיים תוך שמצמידים אותם אחד לשני ובכך תוחמים אותם בתוך מעין מסגרת משולשת, שיוצרת מחשוף גדול יותר.

כמובן שהתוצאה היא תמיכה פחותה בהרבה עבור השדיים, והרבה גולשות הצביעו על כך שהסגנון הזה מאוד לא פרקטי. "חחח... הציצים שלי יפלו דרך החור", כתבה אחת מהן ואחרת אפילו כינתה את הטרנד: "הדבר הכי מטומטם שראיתי היום". עם זאת, רבות ורבים אחרים דווקא נהנים מהטרנד החדש ומעודדים אותו. אתם מוזמנים לשפוט לבד...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully