וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשתה את זה שוב: תמונת הנקה חדשה של כריסי טיגן משגעת את הגולשים

9.7.2018 / 11:41

הדוגמנית כידוע לא מפחדת לשבור מוסכמות, להציף את הפיד בתמונות הנקה מאתגרות ולספק הצצה בכל הזדמנות לחיי האמהות שלה. תמונה חדשה שהיא פרסמה ואמורה הייתה להצחיק גררה שלל תגובות מרושעות, אבל טיגן לא נשארה חייבת

כריסי טיגן מניקה ילדים מיילס לונה. אינסטגרם, צילום מסך
"כנראה שיש לי תאומים עכשיו". התמונה של כריסי טיגן שהציתה את הסערה/צילום מסך, אינסטגרם

הרבה זוגות מפורסמים זכו לטייטל הנחשק "פאוור קאפל", והסיבות שהביאו אותם לכך הן רבות ומגוונות. חלק מהם מצטלמים נהדר ביחד, אחרים ממש מצליחים בתחומם, ונוספים פשוט נהנים משובל של מעריצים. אבל כריסי טיגן וג'ון לג'נד זוכים לטייטל כי הם לא מפסיקים להטריל, להצחיק, לשגע את הגולשים ובעיקר - ממש לא מפחדים לשבור מוסכמות חברתיות.

אחרי הסלפי ההיסטרי שהעלתה ביום האב, בו היא הצטלמה כשהיא לבושה בשמלת ערב, מאופרת בקפידה, ומחוברת למשאבת הנקה - כעת היא שוב פרסמה תמונה שלא השאירה את הגולשים אדישים.

טיגן העלתה לאינסטגרם תמונה שבה היא נראית מניקה בו זמנית גם את בנה מיילס, וגם בובה בדמות תינוק של בתה הגדולה לונה. כמובן שגם לונה בתמונה, עומדת לידם ואוחזת בשמיכה. לצד התמונה כתבה טיגן: "לונה הכריחה אותי להאכיל גם את הבובה שלה, אז אני מניחה שיש לי תאומים עכשיו".

התמונה, שאמורה הייתה להצחיק ולספק עוד הצצה לחיי האמהות של טיגן, לא גררה רק תגובות חיוביות כמו "איזו מדהימה את" ו"איזה יופי", אלא גם הצליחה להוציא מכמה גולשים את הרוע שבהם. טיגן מצאה את עצמה תחת מבול של תגובות פוגעניות כמו "למה אני צריך לראות את זה?", "תעצרי, בבקשה - אף אחד לא רוצה תמונות כאלה בפיד שלו", ו"התמונה הזו ממש לא תקינה". אחד הגולשים לקח את זה צעד קדימה וכתב: "וסת, סקס ולידה הם דברים טבעיים - אבל זה לא אומר שאני רוצה לראות תמונות שלהם".

טיגן לא נכנעה לטוקבקים הרעים. היא הגיבה באופן אישי לגולש האחרון וכתבה לו: "גם אני לא רוצה לראות תמונות של זיקוקים, סלפי מפסטיבל קואצ'לה או בריכות אינפינטי - אבל אני נותנת לאנשים לחיות. תרגיע ותגלול".

עוד באותו נושא

משאבת לייקים: כריסי טיגן לקחה את טרנד ההנקה צעד אחד קדימה

לכתבה המלאה

נראה שטיגן לא נלחצת מהמילים הרעות, אלא שהפעם משהו נגע בה והיא החליטה להגיב. בדרך כלל היא מרשה לעצמה לשחרר בלי רסן תמונות משפחתיות שמספקות הצצה נטולת פילטרים לחיים המשותפים שלה ושל בעלה לג'נד יחד עם שני הילדים. היא מרגישה בנוח להראות לכל 18 מיליון העוקבים שלה איך זה באמת לגדל שני ילדים קטנים. ואם לשפוט לפי התמונות והסטוריז שהיא מעלה - נראה שהמשפחה שלה בסדר גמור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully