וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאת המתנה שתגרום לך לאהוב אותו יותר בט"ו באב

וואלה! NEWS בשיתוף הבורסה לתכשיטים, בשיתוף רשת חנויות הבורסה לתכשיטים

26.7.2018 / 7:52

גם אם אתם לא זוג רומנטי במיוחד, ט"ו באב הוא יום מרגש שבו מגיע לבת הזוג שלך פינוק אמיתי שמבטא את אהבתך. ואם אתה מתלבט מה יהיה התכשיט המושלם עבורה - הכנו לך רשימה קצרה ומדויקת, שממנה תבחר את המתנה המושלמת

בחור מעניק מתנה לבחורה. ShutterStock
בחור מעניק מתנה לבחורה/ShutterStock

ט"ו באב ממש מעבר לפינה ובימים אלו מתחיל "המרוץ למתנה". אתה אולי לא עובר בין חנות לחנות בחיפוש אחר הפריט המושלם שיעשה אותה מאושרת, אבל אין לנו ספק שכבר התחלת לחשוב עם עצמך - "האם פרחים זה מספיק? או שאולי היא תעדיף תיק?". גם אם אתם לא זוג רומנטי במיוחד, ט"ו באב הוא אחד הימים המרגשים ביותר של השנה, והוא בהחלט סיבה מושלמת לשים לרגע הכול בצד ולהתרכז אך ורק בזוגיות שלכם, ובמה שעושה אתכם מאושרים.

פעם בשנה לבת הזוג שלך מגיע פינוק אמיתי, מתנה שתראה לה כמה אתה אוהב אותה ובעיקר כזו שהיא תוכל ליהנות ממנה למשך שנים ארוכות, ובדיוק מהסיבה הזו - אין כמו תכשיט שעומדת מאחוריו מחשבה. מתנה אישית ואמיתית שתראה לה כמה אתה אוהב אותה ורוצה לעשות אותה מאושרת. ואם אתה מתלבט מה יהיה התכשיט המושלם עבורה, שגם יהיה בתקציב נוח - אז רשת הבורסה לתכשיטים הכינה לך רשימה של מגוון מתנות נוצצות ורומנטיות במחירים מפתיעים במיוחד!

צמיד: לפעמים תוספת קטנה ועדינה על פרק כף היד היא כל מה שאישה צריכה כדי להתחיל לחייך "ללא סיבה" במהלך היום. לא משנה אם הוא משובץ יהלום בודד, שלושה יהלומים או אם מדובר בצמיד טניס בשיבוץ זרקונים, צמיד דק ועל זמני יתאים לכל אישה.

תכשיטים של הבורסה לתכשיטים.
צמידי זהב של רשת הבורסה לתכשיטים

צמיד זהב 14K משובץ יהלום במרכז ב-990 שקלים

צמיד זהב 14K משובץ 3 יהלומים ב-1,490 שקלים

צמיד טניס משובץ זרקונים, זהב 14K ב-990 שקלים

צמיד זהב עם לבבות מחוברים ויהלום במרכז, זהב 14K ב-1,490 שקלים


לבבות: לבבות בט"ו באב זה לגמרי מתבקש! אין לך מה להתלבט - תליון, שרשרת, טבעת, עגילים או צמיד בתוספת לב קטן ונשי הם מתנה שכל אחת תשמח לקבל! לבבות הם קלאסיקה נשית שאף פעם לא יוצאת מהאופנה, ובעיקר, אמירה אישית ואמיתית שמראה לה מה אתה מרגיש כלפיה. רשת הבורסה לתכשיטים מציעה מגוון רחב מאוד של תכשיטי לבבות מזהב עם ובלי שיבוץ יהלומים החל מ-200 שקלים.

תכשיטים של הבורסה לתכשיטים.
תכשיטי לבבות של רשת הבורסה לתכשיטים

טבעת לבבות, זהב 14K ב-440 שקלים

שרשרת עם לבבות מחוברים, זהב 14K ב-490 שקלים

צמיד עם לבבות מחוברים, זהב 14K ב-490 שקלים

תליון לב משובץ יהלומים, זהב 14K ב-2,690 שקלים

פנינים: פנינים, ממש כמו יהלומים, הן תוספת מושלמת לכל תכשיט - הן משדרות איפוק מפואר ומוסיפות טאץ' אלגנטי ועם זאת לא מתאמץ לכל אאוטפיט. אם התברכת באישה שיקית שאוהבת את הבגדים (והגברים) שלה באיכות הגבוהה ביותר - פנינים הן בהחלט המתנה המושלמת עבורה!

תכשיטים לט"ו באב של הבורסה לתכשיטים.
עגילים ותליוני פנינים של רשת הבורסה לתכשיטים

תליון פנינה משובץ יהלומים ב-490 שקלים

עגילי פנינה משובצים יהלומים, זהב 14K ב-790 שקלים

עגילי פנינה מעוצבים משובצים יהלומים, זהב 14K ב-1,103 שקלים

קלאסי, אבל עם טוויסט: יש נשים שאוהבות את התכשיטים שלהן מיוחדים ומפתיעים, כאלו שגורמים לאנשים אחרים לעצור לרגע ולהתעניין. הדרך המושלמת לשלב בין תכשיט מרגש שמתכתב עם יום האהבה לבין "פיס" מיוחד שהופך ברגע לנושא שיחה הוא על ידי שילוב של אבנים מיוחדות וצבעוניות - אבני גרניט, אמטיסט או טופז הן טוויסט מושלם שהופך כל תכשיט למעניין יותר.

תכשיטים לט"ו באב של הבורסה לתכשיטים.
טבעות, צמידים ועגילים של רשת הבורסה לתכשיטים
וואלה! NEWS בשיתוף הבורסה לתכשיטים, בשיתוף רשת חנויות הבורסה לתכשיטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully