וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא אף פעם לא יצא מהאופנה, אבל הקיץ הוא בשיאו: אתן חייבות פריט מנומר

24.7.2018 / 10:43

הפרינט המנומר זכה לאורך השנים ללא מעט יחסי ציבור שליליים, אך בחורף האחרון הוא עשה קאמבק עוצמתי, נטש את הסטיגמות, והפך לאחת המגמות הלוהטות. וכעת, גם בקיץ הנוכחי, לפי מגזיני האופנה הנחשבים ואושיות הסטייל המובילות, אין פאשניסטה שמרשה לעצמה לדלג על הטרנד

הטרנד המנומר זכה לאורך השנים ללא מעט יחסי ציבור שליליים והפך כמעט למושמץ. אלא שבחורף האחרון הוא עשה קאמבק עוצמתי, נטש את הסטיגמות, נכנס ללב המיינסטרים והפך לאחת המגמות הלוהטות על מסלולי המעצבים הנחשקים. וכעת, גם בקיץ הנוכחי, אין פאשניסטה שמרשה לעצמה לדלג על המגמה, אף על פי שהיא יותר מזוהה עם העונה הקרה.

ההיסטוריה של הבגדים המנומרים עמוסה סמליות, וכל מי שלבשה אותם כאילו העבירה מסר מסוים - בין כוחניות ומרדנות, דרך פיתוי ופרובוקציה ועד עצמאות ונועזות. כריסטיאן דיור היה הראשון שהכניס את הפרינט המנומר למסלולי התצוגות בשנת 1947. אחריו, במהלך שנות ה-50, המנומר צבר תאוצה, והפך לאחת הפרוות המבוקשות.

בשנים האחרונות נקשר הפרינט המנומר בעל כורחו למילת הגנאי "גרושה". אלא שהרבה מים עברו בנהר מאז הופיעה פגי באנדי על המסך, ועם עליית אחוז הגרושים בישראל ובעולם, המונח "גרושה" נטש את ההקשר השלילי, הפסיק להיות גנאי ונפרד לשלום מטרנד החברבורות.

אפשר לומר שבמידה כזו או אחרת, הפרינט המנומר תמיד היה נוכח בנוף, ואף פעם לא ממש יצא מהאופנה, אבל בקיץ הנוכחי הוא מופיע בכל מקום מתנתק מכל הקשר שנוי במחלוקת. דוגמניות ואושיות סטייל רבות כבר הוסיפו לארון שלהן פריטים מנומרים, כמו ביונסה, ריהאנה, אשלי גרהאם, ג'ניפר לופז, ג'יג'י ובלה, קיילי ג'נר ואפילו ראשת ממשלת בריטניה תרזה מיי.

עוד באותו נושא

כבר בסתיו הכריזו הדוגמניות: החברבורות חוזרות בגדול

לכתבה המלאה

אם זה לא שכנע אתכן שמה שאתן הכי צריכות כרגע בארון זה פריט מנומר, אז אתן מוזמנות לעשות סיבוב בין מגזיני האופנה ברחבי העולם, ולראות שגם אלו כבר סימנו את הטרנד כאחד המובילים בקיץ הקרוב. בגרדיאן הבריטי נכתב שהמנומר "דחק לפינה את הפרינט הפרחוני", ובמגזין People הבריטי ציינו: "פרינטים של חיות תמיד היו באופנה, אבל משהו בקיץ הזה גרם למגמה המנומרת לזנק". שיטוט קצר ברשתות החברתיות ובבלוגים הנחשבים מחזק את הטענה ומוכיח: כולן הקיץ הזה לובשות מנומר.

ראשת ממשלת בריטניה תרזה מיי יולי 2017. GettyImages
גם טאץ' קליל זה מספיק. תרזה מיי נכנעה לנעליים מנומרות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully