וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קודם כל התחת שלי": שלומית מלכה מככבת על שער מגזין אופנה צרפתי

18.7.2018 / 9:14

הדוגמנית הישראלית בת ה-24 טסה עם צוות צילום לאי קורסיקה, שם הצטלמה לסדרת תמונות רותחת בבגדי ים עבור מגזין גרציה. תחת הכותרת "כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג פיגורה מושלמת על החוף", היא מעטרת את השער ומפזרת גלאם ים תיכוני

שלומית מלכה על שער מגזין גרציה הצרפתי אוגוסט 2018. אתר רשמי
נסיכת הרלב"ד בבגד ים שלם של איזבל מארה. שלומית מלכה על שער מגזין גרציה/אתר רשמי

שלומית מלכה ממשיכה לפזר גלאם ים תיכוני מעבר לים. הדוגמנית הישראלית טסה יחד עם צוות צילום של מגזין האופנה הצרפתי גרציה לאי קורסיקה, שם הצטלמה לסדרת תמונות רותחת בבגדי ים - ביניהם בגד ים שלם של איזבל מארה בגוונים רכים של סגול לילך, ירוק וכחול, בגד ים שלם שחור בגזרת סטרפלס, דגם שלם לבן ברוח ספורטיבית וביקיני כחול עם טופ א-סימטרי. סדרת התמונות כוללת גם פריים אחורי של שלומית טופלס בתחתון לבן.

מלכה בת ה-24 מעטרת את שער המגזין, שזופה ויפה במראה טבעי שכולל גם גרגרי חול פוטוגניים שזורים בתוך שיערה. הכותרת שנבחרה לשער על מנת להציג את הפקת בגדי הים היא "קודם כל התחת שלי - כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג פיגורה מושלמת על החוף". הטקסט בפנים מפרט על טרנד צילומי הישבנים שכובש את הדוגמניות, וקרוב לוודאי שגם נשות קרדשיאן מוזכרות בכתבה.

שלומית מלכה על שער מגזין גרציה הצרפתי אוגוסט 2018. אתר רשמי
יפה ושזופה עם איפור ושיער במראה טבעי/אתר רשמי

נסיכת הרלב"ד מככבת בימים אלה בצרפת עם קמפיין למותג הפריזאי האהוב ba&sh. בעבר כיכבה בקמפיינים בינלאומיים לבתי אופנת-על נחשבים כמו ארמני, קוואלי וראלף לורן, ואף פלירטטה בקמפיין לחברת ההלבשה התחתונה אינטימיסימי. גם בארץ היא נותנת עבודה כפרזנטורית של רשת פוקס ובקמפיינים של מעצב השיער והמאפר מיקי בוגנים.

לפני שנה הדאיגה שלומית מדינה שלמה בעקבות תאונת קורקינט שעברה, אך מהר מאוד היא חזרה לעניינים ואף כיכבה על שער מגזין ELLE הספרדי, לבושה באופנה סתווית תוצרת פראדה.

עוד באותו נושא

אחרי תאונת הקוקינט, שלומית חוזרת לשגרה ומככבת על שער מגזין ELLE ספרד

לכתבה המלאה
שלומית מלכה על שער מגזין גרציה הצרפתי אוגוסט 2018. אתר רשמי
אי אפשר בלי פריים אחורי מוצלח/אתר רשמי
שלומית מלכה על שער מגזין גרציה הצרפתי אוגוסט 2018. אתר רשמי
ערימות של סטייל/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully