וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה לעזאזל קנדל ג'נר עשתה לפנים שלה?

23.7.2018 / 12:35

האחות הקטנה לבית קרדשיאן-ג'נר נגררה לשיגעון המשפחתי, ולקחה את עניין ההתערבויות הכירורגיות בתחום הפלסטיקה צעד אחד קדימה. מבט על תמונות עדכניות שלה מגלה לא רק שפתיים נפוחות יותר, אלא גם מתיחה מעל העיניים שמגדילה את העפעף ויוצרת זווית מלוכסנת. מה יהיה הסוף?

זה לא סוד שלבנות שבט קרדשיאן-ג'נר יש אובססיה לרפואה אסתטית ולהתערבויות כירורגיות בתחום הפלסטיקה. לא תמיד הן כנות בנושא, אבל די בחיפוש פשוט בגוגל של תמונות לפני ואחרי על מנת לקבל רשימת שינויים מפורטת על ציר הזמן עבור כל אחת, החל מגזרת שעון החול שמתהדקת אחרי כל לידה, דרך שפתיים שלא יודעות שובע מחומצה היאלורונית, וכלה בניואנסים של עצמות לחיים ואף צר יותר.

את סעיף הגילוי הנאות הן ממלאות באופן חלקי, כשמדי פעם אחת מהן יוצאת בווידוי קורע לב על חוסר ביטחון עצמי שלא איפשר לה לחיות עם עצמה בשלום. המפורסם ביותר בתחום הוא זה של קיילי, שאחרי הכחשות חוזרות ונשנות לגבי שפתיים מנופחות שיצאו משליטה, היא הודתה ויצאה בהצהרה במסגרת הריאליטי "החיים של קיילי" לפני קצת יותר משנה: "הייתי בת 15 וחסרת ביטחון לגבי השפתיים שלי. היו לי שפתיים ממש קטנות. באחת הנשיקות הראשונות שלי עם בחור הוא אמר 'לא חשבתי שתהיי מנשקת טובה כי יש לך שפתיים כל כך קטנות'. לקחתי את זה מאוד קשה".

מי שאיכשהו הצליחה לשמור על מצב צבירה של טפלון בגזרת הטיפולים הפלסטיים היא קנדל. לא צריך להיות חד עין על מנת לזהות שהטופמודל של המשפחה גם עברה אי אילו שיפצורים חיצוניים, אבל איכשהו אצלה זה תמיד נעשה במינון ויזואלי מעודן, כזה שלא מושך אש. עליה הרדאר של הרשת התביית בתחילת 2018, עת הגיעה לטקס גלובוס הזהב עם עור פנים מכוסה באקנה שגם המאפרים הטובים ביותר לא הצליחו להסתיר.

ריבוי הקלוז-אפים משך תשומת לב גם לשפתיים המנופחות שלה, והדיבור ברשתות החברתיות גלש מהר מאוד לדיונים בנוסח "שנה חדשה, שפתיים חדשות? עצוב". משהו בתדמית הנקייה של האחות ש(לכאורה) לא נגררה לשיגעון המשפחתי להיראות כמו בובת מין - נסדק.

עוד באותו נושא

המתערטלת של קאן: קנדל ג'נר בשמלה שקופה על השטיח האדום

לכתבה המלאה

כעת נראה שקנדל לקחה את העניין צעד נוסף קדימה. מבט על תמונות עדכניות שלה באינסטגרם מגלה לא רק שפתיים גדולות יותר, אלא גם מתיחה באזור שמעל העיניים שמגדילה את העפעף ויוצרת זווית מלוכסנת. "חשבתי שזו קיילי" מישהו כתב, "עדיף בלי מילויים", "היא נראית מלאכותית" ו-"זאת היא בכלל?", היו חלק קטן ממבול התגובות.

מה שמפתיע בכל הסיפור הזה, הוא הטיימינג. כי בדיוק במקביל קיילי מדווחת על מגמה הפוכה, ומספרת שבעקבות חוסר היכולת להזריק בתקופת ההיריון, היא נדלקה על המראה ה"טבעי" שלה ונפטרה מכל מילויי השפתיים, לטענתה. את ההצהרה המפתיעה היא נתנה בתגובה לאחת התמונות שהעלתה לפני קצת יותר משבוע. המראה אכן נטורלי יותר, אבל קל להבחין שהיא עדיין לא ויתרה לחלוטין על נפלאות המזרקים, אלא עברה לגרסה קצת פחות בוטה. בקצב הזה, נראה שבקרוב קיילי וקנדל יחזרו להיות דומות, ממש כמו בתקופת הילדות המתועדת שלהן בעונות הראשונות של "קיפינג אפ עם הקרדשיאנס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully