וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטייל עובר בתורשה: הנכדה של גרייס קלי מתלבשת בדיוק כמוה

29.7.2018 / 8:20

כשאת גדלה לצד סבתא שהיא פאשן אייקון בינלאומית כמו גרייס קלי, אין אפשרות שלא תדברי אופנה שוטפת. ההוכחה לכך היא שרלוט קסיראגי, שמיישמת היטב את כל מה שהיא למדה ממקור ראשון. הנה חמישה מקרים שבהם אפשר לראות את הדמיון

29.	גרייס קלי בפסטיבל קאן 1977. AP
ידועה בתור אייקון של סטייל - בחייה ואחרי מותה. גרייס קלי ב-1977/AP

אומרים שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ, וכנראה שהמשפט הזה תופס גם כשמדובר בסטייל. ילדות שואבות השראה מהבית וממה שהן רואות במשפחה. כשהן מפתחות טעם אישי, הוא נשען בהרבה מקרים על הסגנון של האמהות שלהן, האחיות שלהן, הדודות וגם הסבתות.

גרייס קלי, הנסיכה ממונקו, ידועה בתור פאשן אייקון שסיפקה השראה לנשים רבות ברחבי העולם, גם בימי חייה וגם אחרי מותה. ואולם, אם יש מישהי אחת שאפשר להצביע עליה ולומר בוודאות שהיא למדה ממנה שיעור או שניים ממקור ראשון, והיא אפילו מיישמת היטב, הרי שזוהי הנכדה שלה, שרלוט קסיראגי.

שרלוט קסירגי שבוע האופנה מילאנו 2017. GettyImages
עולם האופנה לא זר לה. קסיראגי בשבוע האופנה במילאנו/GettyImages

עולם האופנה לא זר לקסיראגי, שכנראה גדלה בצלו. מעבר לזה שהיא מחזיקה בתואר אצולה בעצמה, משום שהיא בתה של קרוליין, נסיכת הנובר, בקורות החיים שלה אפשר למצוא ניסיון בשטיחים אדומים, צילומי פפראצי, הפקות אופנה ואפילו שערי עיתונים. וכשסבתא שלך זו גרייס קלי, פלא שתגדלי לכבוש את עולם האופנה? בדיקה של האתר Who What Wear מציגה חמישה מקרים שבהם היא התלבשה בהשראת סבתה האייקונית.

עוד באותו נושא

הרבה לפני מייגן: כך נראו החתונות המלכותיות ברחבי העולם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully