וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן היא ההשראה לטרנד הביקיני הנועז של הקיץ

29.7.2018 / 8:57

מעצבים מבטיחים שהחלק התחתון בגזרה הגבוהה מחולל נפלאות לגוף האישה - אבל הוא גם משאיר מעט מאוד מקום לדמיון. האם תהיו אמיצות מספיק כדי לרדת לחוף ככה?

חמש עובדות על בגדי ים/מערכת "אסור לפספס"

הדוגמניות אמילי רטאייקאוסקי, אלזה הוסק, בלה חדיד ואפילו האחיות קים קרדשיאן וקיילי ג'נר כבר אימצו את טרנד בגדי הים החדש של הקיץ, ולמרות שהוא נועד לאמיצות (וחטובות) בלבד, מעצבים מבטיחים שהוא מחמיא מאוד לגוף האישה ושלא תצטערו על כך. מדובר בתחתון ביקיני בגזרה גבוהה מאוד, שהשרוך היוצא מחלקו העליון של הבד נוטה כלפי מעלה ומתיישב מעל הירכיים במקום עליהן. נועז אבל נראה מעולה.

עוד ועוד דוגמניות כבר הצטלמו בתחתונים הזעירים שחושפים הכול מהירך ועד "מנהרת הטובלרון" ומשאירים מעט מאוד מקום לדמיון. ליין בגדי הים החדש של רטאייקאוסקי, Inamorata, התהדר כבר בלוק החדש, ולא רק היא - גם מותגי הלבשה תחתונה נוספים, כמו Minimale Animale ו-Danielle Guizio) כבר הוציאו גרסאות משלהם לביקיני הגבוה. חלקם חוששים שלקוחות פוטנציאלים יבהלו מהדגם והחשיפה המופרזת המלווה לו, אבל מקווים שיתרונותיו יתעלו על חסרונותיו.

ביקיני בגזרה גבוהה. Minimale Animale, אתר רשמי
ביקיני בגזרה גבוהה/אתר רשמי, Minimale Animale
אמילי רטאייקאוסקי בביקיני גבוה. צילום מסך
אמילי רטאייקאוסקי בביקיני החדש/צילום מסך

עוד באותו נושא:

מעצבת בגדי הים רוקסן יוזיוריו, אמרה לחדשות news.com.au שהביקיני מבטיח קווי שיזוף מינימליים ומחמיא לגוף: "לעיצוב המהפכני יש אשליה אופטית שמושכת את קו העין אל המותניים, ובגלל שהמותניים שלכן תמיד יהיו צרות יותר מהירכיים, התחתונים מעניקים אשליה אופטית של מראה סקיני יותר".

צ'ריסה טריקוס וקוני דריטסס, מנהלי הקריאייטיב של "בוסה", מותג בגדי ים ממלבורן, אמרו שכשזה מגיע לביקיני "זה תמיד יותר טוב גבוה". הן אמרו: "כולן רוצות לחשוף יותר ישבן, חזה וירכיים. המראה של קרדשיאן מהווה השראה בתרבות שלנו, והעיצוב שלנו מאמץ את הקונספט. כלומר, התחתונים מקטינים את עובי הירכיים והמתלבשת נראית גבוהה ורזה יותר. בעוד התחתונים הגבוהים עשויים להיות קצת מרתיעים, זה כנראה החתך שכל אישה צריכה לפחות לנסות על בשרה - כי זה מחמיא כמעט לכל צורה".

בלה הדיד בביקיני גבוה. SPLASH NEWS, אתר רשמי
בלה חדיד בביקיני גבוה/אתר רשמי, SPLASH NEWS
קיילי ג'נר בביקיני גבוה. אינסטרם, צילום מסך
קיילי ג'נר לוקחת השראה מאחותה/צילום מסך, אינסטרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully