וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לדוגמניות-על יש פגמים: אנשים בטירוף בגלל כפות הרגליים של אל מקפירסון

26.7.2018 / 8:05

הסופרמודל האוסטרלית, שמתהדרת בגוף מושלם עד כאב גם בגיל 54, פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה תמונה על שפת הבריכה, ובואו נגיד שדוגמנית כפות רגליים היא כבר לא תהיה בגלגול הזה. לגולשים כמובן היה הרבה מה להגיד בנושא

לא פשוט להיות דוגמנית-על ואשת עסקים מפורסמת בימינו. נכון, זה אמנם מגיע עם ערימת פריבילגיות ויתרונות לא מבוטלים, אבל בעסקת החבילה מקבלים גם לוח מטרה שהחיצים שלו נמצאים אצל כל מי שמחובר לרשת. ולציבור כידוע יש מה להגיד על כל דבר. את מושלמת ורזה? אז את דוגמא לא טובה לנשים ומעודדת הפרעות אכילה. מצאו אצלך פגם? חגיגה. כך קרה בימים האחרונים לאל מקפירסון, זו שהכינוי שדבק בה בשנות השמונים - "הגוף" - עדיין רלוונטי גם כשהיא בת 54.

הסופרמודל האוסטרלית פרסמה ביום ראשון האחרון בחשבון האינסטגרם שלה תמונת חופשה מהסוג של כפות רגליים ונוף מעורר קנאה של בריכת אינפיניטי, שמיים, אוקיינוס וטבע משכר עם הכיתוב "peace" (שלום). אז איפה הבעיה? ובכן, בואו נגיד שדוגמנית כפות רגליים היא כבר לא תהיה בגלגול הזה.

לאל מקפירסון יש כפות רגליים מעוותות במקצת. בטח לא ביג דיל, וזה אפילו מעודד לראות קצת חוסר שלמות אצל מישהי שנדמה שחוקי הטבע המוכרים לא חלים עליה. אבל לפי הבודי שיימינג שהיא חטפה - מדובר בפשע רציני. הגולשים פסקו שזה "מצמרר", "מכוער", "דוחה" וש"אף אחד לא צריך לפרסם רגליים מכוערות". "מה לא בסדר עם כפות הרגליים שלה?", שאלה אחת העוקבות, "אולי דורבן? אני מניחה שעקבים גבוהים במשך שנים זה לא קל עבור הרגליים". מנגד, היו גם לא מעט שהגנו על כבודה, כמו המגיב שכתב "אם אתם לא אוהבים את כפות הרגליים שלה, יש עוד הרבה מה לאהוב בה!". צודק.

עוד באותו נושא

שערי המגזינים היפים של אל מקפירסון משנות ה-80 ועד היום

לכתבה המלאה

מקפירסון, שלרוב מתפקדת כפיגורה די ניטרלית במדיה, עלתה בשבוע האחרון לכותרות בעוד שתי סוגיות שנויות במחלוקת. האחת כשנתפסה מתנשקת עם אנדרו ווייקפילד, רופא שהיה מעורב בשערוריית הונאה בבריטניה ב-2010. בנוסף, אתמול פורסם ששער חדש שלה במגזין ניו ביוטי בבגד ים שחור שלם עם הכותרת "אל מקפירסון בת 54" - הוא בעצם תמונה משומשת שפורסמה בשער של מגזין ELLE אוסטרליה לפני שנתיים, וצולמה בידי ג'יל בן סימון כשהיא הייתה למעשה בת 52.

אל מקפירסון על שערי מגזינים. אינסטגרם, אתר רשמי
מימין: אל בשער מגזין ELLE אוסטרליה לפני שנתיים, משמאל: אותה התמונה בדיוק על שער מגזין ניו ביוטי/אתר רשמי, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully