וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשאופנה ופוליטיקה נפגשים: קרלי קלוס התגיירה והתארסה לבן זוגה ג'ושוע קושנר

25.7.2018 / 11:56

קולולו! תגידו מזל טוב (במלעיל) לטופמודל ההורסת בת ה-26, שבקרוב תהיה גיסתה של יעל (שמה היהודי של הגיורת איוונקה) ותתארח בארוחות שישי אצל הטראמפים (בהצלחה לך עם מלניה). מיכל, נעמי, בתיה או הגר? - כעת אפשר להמר על איזה שם עברי היא תלך

קרלי קלוס וג'ושוע קושנר, ווסט וילג', ניו יורק, אפריל 2016. GettyImages
אז אולי הקושנרים איבדו אחיזה בתעשיית האופנה מצד הבן הבכור, אבל התוספת הרשמית לשולחן השבת שהביא האח הקטן היא הרבה יותר בסטייל. קלוס וקושנר/GettyImages

קולולו! תגידו מזל טוב (במלעיל) לקרלי קלוס, שהתארסה לבן זוגה בשש שנים האחרונות ג'ושוע קושנר. ההאזבנד העתידי הוא אחיו הצעיר של ג'ארד, הבעל של איוונקה ואחד מיועציו הקרובים של הנשיא טראמפ - מה שהופך את הטופמודל ההורסת לבקרוב גיסתה של יעל (שמה היהודי של הגיורת איוונקה). על פי מגזין פיפל, הזוג הצעיר מאורס כבר כמה שבועות, וקלוס אף השלימה גיור לפני כחודש, אבל כמו שאתם יודעים, עד שזה לא מפורסם במדיה החברתית זה לא באמת רשמי.

ובאיזה עיתוי בחרה קרלי לשים סוף לשמועות? בדיוק כשיצאה הודעה רשמית לעיתונות מטעם איוונקה על סגירת מותג האופנה שלה. "אני אוהבת אותך יותר משיש לי מילים להביע", היא כתבה בחשבון האינסטגרם שלה, "ג'וש, אתה החבר הכי טוב שלי והנפש התאומה שלי. לא יכולה לחכות ללנצח ביחד. כן מיליון פעמים" פלוס אימוג'י של טבעת יהלום. אז אולי הקושנרים איבדו אחיזה בתעשיית האופנה מצד הבן הבכור, אבל התוספת הרשמית לשולחן השבת שהביא אחיו הקטן היא הרבה יותר בסטייל.

קלוס, 26, אחת הדוגמניות האהובות והעסוקות בתעשייה, מדגמנת כבר מגיל 14. היא מלאכית של ויקטוריה'ס סיקרט, שגרירת אסתי לאודר ופרזנטורית של סברובסקי, וברזומה שלה יש עשרות שערים, תצוגות וקמפיינים. למרות שקלוס וג'וש תמכו באופן פומבי בהילרי קלינטון ונצפו בצעדת הנשים שהופנתה כנגד כניסתו של טראמפ לבית הלבן, האחים לבית קושנר נחשבים לקרובים במיוחד.

לעומת זאת, בגזרת הנשים - המצב פחות ברור. בחודש מאי האחרון קלוס השתתפה באירוע לעידוד השכלה גבוהה שאירחה מישל אובמה בפילדלפיה ובחרה לשם שינוי בפלטפורמת הטוויטר, שחביבה אתם יודעים על מי, לפרסם תמונת חיבוק משותפת עם הגברת הראשונה לשעבר. "קודם כל, ז'קט הג'ינס של מישל אובמה היה הכי שיק" היא צייצה והוסיפה: "דבר שני, כל האהבה שלה לא יכולה להיות עצומה יותר". המסר הסמוי מיועד לכל מי שתהה באיזה צד היא נמצאת.

עוד באותו נושא

נכנעה ללחצים? איוונקה טראמפ סוגרת את מותג האופנה שלה

לכתבה המלאה
קרלי קלוס ובן זוגה ג'ושוע קושנר הולכים שלובי ידיים בסוהו של ניו יורק, מאי 2014. ספלאש
"ג'וש, אתה החבר הכי טוב שלי והנפש התאומה שלי". בני הזוג במט גאלה 2016/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully