וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני גיל 60, מדונה חוגגת בצילומי אופנה מטריפים לווג איטליה

1.8.2018 / 9:16

לכבוד ציון הדרך המכונן, אגדת הפופ האמריקאית פותחת את האחוזה המשפחתית בפורטוגל לסדרת צילומים שבה היא עצמה היתה אחראית על הסטיילינג, עם פריטים של דיור, פראדה, סן לורן ודולצ'ה וגבאנה. מדונה הסקסית מצולמת על תקן נערת פרחים אמהית לצד צילומים בדמות הפאם פאטאל

מדונה חוגגת 60 על שער ווג איטליה. מרט ומרקוס, אינסטגרם ווג איטליה, אתר רשמי
מדונה לובשת סן לורן על רקע אחוזה שנבנתה במאה ה-18 בליסבון. שער אוגוסט של ווג איטליה/אתר רשמי, מרט ומרקוס, אינסטגרם ווג איטליה

הזמן טס וקצת קשה להאמין, אבל מדונה תכף חוגגת 60 (!). לכבוד ציון הדרך המכונן, היא פותחת את האחוזה המשפחתית בפורטוגל לטובת צילומי שער פלוס ראיון בגילון אוגוסט של ווג איטליה. כשהיא בפתח הגיל השלישי, אגדת הפופ האמריקאית מדגימה בתמונות את חייה בליסבון, ומדברת על המהפך מאמנית שערוריות למי שעסוקה בעיקר בילדים, במוזיקה ובתשוקה לסוסים לצד קידום פעילות צדקה למען מלאווי שבאפריקה.

על משימת התיעוד האופנתית של מדונה החדשה הופקד הצמד מרט אלאס ומרקוס פיאגוט, כשבמרכז הקונספט ניצבים יום ההולדת, הקריירה והערכים שממלאים אותה בימים אלו תחת הכותרת "רק יום אחד מהחיים" (just one day out of life) כמו בלהיט המפורסם שלה מהאייטיז "הולידיי".

אווירת דרום-מערב ספרד השתלטה על סדר המלתחה החדש של מי שהכניסה לא מעט סגנונות לאופנה בארבעת העשורים האחרונים

כיאה לגיליון חגיגי, נבחרו לעטר את השער שתי תמונות מתחלפות. בשתיהן מדונה הסקסית להפליא בטוטאלוק שחור, לבושה סן לורן ומצולמת על רקע אחוזת "הרדד דו פרו" המרשימה שנבנתה במאה ה-18 בפארק ארבידה שמחוץ לליסבון. בגרסה אחת של השער הכוכבת נראית כגבירה ספרדית במדיום שוט פרופיל, עם שמלה חושפת כתפיים, כובע בסגנון לוחמי שוורים ועגילי פלמנקו. בשניה היא שרועה על הדשא, אוחזת בכובע בסטיילינג עמוס יותר של שמלת מיני עתירת תחרה ופרנזים, גרבי ירך שקופים ותכשוט מאסיבי. אין ספק שאווירת דרום-מערב ספרד השתלטה על סדר המלתחה החדש של מי שהכניסה לא מעט סגנונות לאופנה בארבעת העשורים האחרונים.

הלוקיישן הנבחר לצילומים הפנימיים הם רחובות וסמטאות ליסבון, עם דגש על הבר האהוב עליה "טחו", שם היא נוהגת לבלות ולהאזין למוזיקה פורטוגזית ואפריקאית, מה שלטענתה הולך להיות ניכר באלבום הבא עליו היא עובדת.

עוד באותו נושא

מי אמר שנשים שנושקות לגיל 50 צריכות להתלבש בהתאם?

לכתבה המלאה
מדונה מדברת על המהפך מאמנית שערוריות למי שעסוקה בעיקר בילדים, במוזיקה ובתשוקה לסוסים לצד קידום פעילות צדקה באפריקה

בראיון בלעדי למגזין האונליין wwd מודה המנהל האמנותי של ווג איטליה, ג'יאבני ביאנקו, שמדונה "עשתה למעשה את הסטיילינג לבדה עבור הצילומים", והוא כולל בין היתר פריטים מבתי האופנה דיור, פראדה, דולצ'ה וגבאנה, מיו מיו, בלו מארין ופיטר דאנדס. המיקס נע בין אמא-נערת פרחים שרצה במבוך דשא עם בנותיה המאומצות בשמלת כותנה רקומה וכתר פרחים, לבין פאם פאטאל שיורדת במדרגות עירוניות בשעת לילה בשמלה מודפסת הדוקה ומשקפי שמש שחורים.

יש גם צילום נדיר שלה יחד עם כל שש הילדים כולל לורדס ורוקו הביולוגים, שם היא בחרה בלוק הכובען מאליס בארץ הפלאות. הגיליון הרשמי יוצא ב-3 באוגוסט וחגיגות ה-60 הרשמיות חלות ב-16, כך שצפוי לנו עוד הרבה זמן מדונה בחודש הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully