וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית האלמונית גברה על שמות גדולים בתעשייה בדרך לתואר האישה הסקסית ביותר ברוסיה

5.8.2018 / 8:55

הדוגמנית הסיבירית יקטרינה כסלו עשתה את הבלתי ייאמן, וזכתה בתואר "מיס מקסים" לשנת 2018 - כשבדרך גברה על הפייבוריטית הבולטת לזכייה, דוגמנית הפלייבוי מריה לימן

kiselek19

יש לנו זוכה בתואר האישה הסקסית ביותר ברוסיה - והיא לא הפייבוריטית שכולם הימרו עליה. הדוגמנית הסיבירית יקטרינה כסלו התחרתה מול 9 דוגמניות מהממות וידועות מכל רחבי רוסיה על התואר "מיס מקסים רוסיה 2018" - והוכיחה שהיופי הסיבירי מתעלה על כולם. היא קטפה את הפרס הראשון, על אף שכולם העריכו שזו תהייה דווקא דוגמנית הפלייבוי המוערצת מריה לימן שתזכה בתואר.

עוד באותו נושא:

עוד באותו נושא

האם מיס רוסיה לשעבר היא הפייבוריטית של ולדימיר פוטין?

לכתבה המלאה

כסלו בת ה-26, המגיעה מהעיר נובוסיבירסק שבדרום-מערב סיביר, זכתה בתחרות היופי של הגרסה הרוסית של מגזין הגברים "מקסים" ותככב על שער גיליון ספטמבר של המגזין - מה שצפוי להוות קרש קפיצה משמעותי לקריירת הדוגמנות שלה. טקס הענקת הפרס התקיים בשבוע שעבר במועדון "סוהו רומס" בעיר הבירה מוסקבה, שם חגגה הדוגמנית את זכייתה. היא מסרה בתגובה: "תודה לכולכם על ההצבעות. הרגשתי את התמיכה שלכם וזה דחף אותי להמשיך. התחלתי להרגיש בטוחה יותר. להגיד שאני מרוצה זה לא מספיק. אני מרגישה מדהים!".

רבים הופתעו כשמריה לימן בת ה-24 נאלצה לשוב הביתה בידיים ריקות. לימן הופיעה על שער מגזין פלייבוי בשנת 2015 וזכתה גם בפרס מטעם המגזין. לפני כן, זכתה במספר תחרויות יופי, כולל בתחרות דוגמנית העל הבאה של רוסיה לשנת 2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully