וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערת הפרחים של אנה וינטור: ביונסה על שער גיליון ספטמבר של ווג

6.8.2018 / 20:35

זו הפעם השנייה של קווין בי על שער הגיליון היוקרתי, וזה הישג ראוי לציון. הסטיילינג של הדיווה כולל לוקים מגוונים מבית גוצ'י, ולנטינו, לואי ויטון וסן לורן, וגם זר פרחים ענק על הראש (כן, כמו של ריהאנה). בראיון היא מדברת על הכישלונות שלה, כמו מלכה אמיתית

השער של ספטמבר אישיו גרסת ווג ארה"ב סוף סוף נחשף, וכפי שדיווחנו פה לפני כמה ימים - מי שמככבת עליו היא לא אחרת מאשר ביונסה. פעם שנייה שלה על גבי הגיליון היוקרתי ביותר בשנה, היא עשתה זאת גם ב-2015, וזה הישג ראוי לציון. בנוסף, בדיוק כמו בשער המקביל של ריהאנה בווג הבריטי, יש לה זר פרחים ענק על הראש כשתודה לאל - על בשורת הגבות הדקות הם דילגו, לטובת כל המודאגות. מה שכן, על פי ההצהרה הכפולה של אלוהי האופנה האירופאי והאמריקאי, בסתיו הקרוב כולנו נסתובב עם משתלה על הראש. אבל תודו שזה לא נורא לעומת גבות דקות מצוירות בעיפרון.

ואם נתעלם גם מהדמיון בבחירה להציב על שני השערים של הגיליון הכי נמכר בשנה כוכבת פופ אמריקאית שחורה - מדובר בשני צילומים שונים לגמרי. ביונסה מציגה לנו וייב אחר מזה של רירי לסתיו-חורף הקרובים, ונראית כמו ילדת פרחים עם איפור בלתי מורגש ושמלת מלמלות לבנה של גוצ'י. הכי רחוק מהאדג' הליצני שסגננו על הגרסה הבריטית.

בדומה לכותרת הראשית "ביונסה, במילים שלה", גם הסטיילינג שמלווה את הכתבה נראה כמו בחירות אישיות של הדיווה עצמה, שכן הקו האופנתי המקשר בין התמונות לא ממש ברור מלבד הגדרה פלואידית מאוד של אר דקו. הלוקים בצילומים של טיילר מיטשל מדלגים בין שמלת פאייטים זהובה של ולנטינו וכובע בצורת שמש בעיצוב פיליפ טרייסי, דרך שמלת משבצות גיאומטרית של לואי ויטון, לבין שמלת טול ענקית בשחור לבן מבית סן לורן וחליפת סאטן לבנה של וולס בונר.

בטקסט עצמו, שהוא בעצם מונולוג ארוך, ביונסה פותחת את הלב בנושאים כמו הריון, דימוי גוף, וכן הדרך שעשתה כולל הצלחות וכישלונות. אחד הציטוטים המעניינים מרמז על אחד הנושאים מסקרנים - הבגידות של ג'ייזי. "חוויתי בגידות ושברונות לב מסוגים שונים", אלו המילים שבחרה לומר, והוסיפה: "היו לי אכזבות בשותפויות עסקיות כמו גם באישיות, וכולן הותירו אותי בתחושה מוזנחת, אבודה ופגועה". כמובן שבהמשך היא מציינת כמה היא גדלה והתחזקה מכל אותם אירועים. מלכה אמיתית.

עוד באותו נושא

ג'ניפר אניסטון משפריצה סקס-אפיל ושיק בגיליון ספטמבר של InStyle

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully