וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תשכחו להשקות: ביונסה וריהאנה עם כתר פרחים ענק - מי לוקחת?

7.8.2018 / 11:57

שערי גיליונות ספטמבר של שני מגזיני האופנה הכי חשובים בעולם מציגים את אותה בשורה אופנתית לסתיו הקרוב, כשהם מציעים לקוראות להתחיל להסתובב עם משתלה על הראש. איזה שער מנצח - קווין בי כנערת פרחים או רירי בסגנון ליצן אדג'י? הצביעו והשפיעו

מגזיני האופנה ברחבי העולם חושפים את שערי גיליון ספטמבר שלהם לשנת 2018, הידועים כגיליונות העבים והנחשבים של השנה. בין עמודי הכרומו הנוצצים תוכלו למצוא את הבשורות לעונת הסתיו הקרובה מבית מעצבי העל ומובילי הדעה בתעשיית האופנה. כשמסתכלים על שערי המגזינים הכי נחשקים - ווג ארה"ב ו-ווג בריטניה, עולים מיד שני דברים בולטים במיוחד: הדמיון בבחירה להציב על שני השערים כוכבת פופ אמריקאית שחורה (ביונסה בארה"ב וריהאנה בבריטניה), וההחלטה לצלם את שתיהן עם כתר פרחים ענק. על פי ההצהרה הכפולה של אלוהי האופנה האירופאי והאמריקאי, בקרוב כולנו נסתובב עם משתלה על הראש.

ועם זאת, מבחינת סטיילינג ולוק כללי קיים שוני. קווין בי מציגה לקוראים וייב תמים של ילדת פרחים, עם איפור בלתי מורגש ושמלת מלמלות לבנה של גוצ'י, כשאת הכתר עיצב פיל ג'ון ברי - הכי רחוק מהסטייל האדג'י והליצני שסגננו על רירי, שמצולמת עם כתר המורכב מזר פרחים אמיתיים, שעוצב על ידי האמן אזומה מקוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully