וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגענו לנחלה: המייק-אפ החדש שגרם לנו להתאהב

שירלי אכסלרוד

9.8.2018 / 13:46

המסע אחר המייק-אפ האולטימטיבי ממשיך, ונראה כי הפעם יש לנו מנצח. בדקנו את המוצרים החדשים, ומצאנו את זה שיעניק לך מראה זוהר פלוס כיסוי מושלם, ואת האחד שיצליח להתגבר על הלחות המטורפת של ישראל. מדור מיוחד, חלק ב'

מייק-אפ נוזלי על בסיס מים של דיור

מייק אפ דיור.
גימור מאט אבל לא יבש, והכי עמיד שיצא לנו לנסות

כל מה שיש לנו לומר על המייק-אפ החדש של דיור אפשר לסכם במילה אחת: מושלם. אם בכל זאת יתעקשו איתנו על עוד מספר מילים, נוכל להרחיב ולומר שמדובר בפורמולה נוזלית במיוחד על בסיס מים שנמרחת נפלא, דקיקה וקלה, אבל נותנת כיסוי מלא ממש. המייק-אפ בגימור מאט חינני ובריא אבל לא יבש, והכי עמיד שיצא לנו לנסות. כן, אנחנו מאוהבות.

דיור, DIORSKIN FOREVER UNDERCOVER, מחיר: 216 שקלים ל-40 מ"ל.

מייק-אפ בעל כיסוי מעודן של לנקום

מייק אפ לנקום.
דקיק, מכסה נפלא ויושב טוב לאורך שעות

המייק-אפ החדש שמגיע מאימפריית לנקום, כמעט נגע בפסגה על שום היותו דקיק, מכסה נפלא ויושב טוב לאורך שעות מבלי לדהות, וכבונוס מאוחסן בבקבוק יפה תואר. העניין היחיד הוא הגימור היבשושי - מצוין לעור שמן, רגיל ואפילו מעורב, אבל מעט טו מאץ' לעור יבש שהרגיש צפוד ומתוח, גם בלחות של אוגוסט.

לנקום, TEINT IDOLE ULTRA WEAR 24H, מחיר: 179 שקלים ל-30 מ"ל.

עוד באותו נושא

קוסמטיקה קלה: יש מצב שמצאנו את המייק-אפ המושלם?

לכתבה המלאה

מייק-אפ לעור יבש של בובי בראון

מייק אפ בובי בראון.
מומלץ למרוח בזריזות, שכן הוא מתייבש במהרה

מבעיה הפוכה סובל המייק-אפ החדש של בובי - שלוש שעות על עור שמנוני, והרי לכם חביתה בוהקת למרחק. הכיסוי מוצלח ושלם (גם אם זמני), ובתנאי שאתן המורחות המהירות במערב: הוא אמנם נוזלי בנגיעה ראשונה, אבל מתייבש במהירות שיא לכדי שכבה משמעותית. למיומנות עם עור יבש בלבד.

בובי בראון, SKIN LONG-WEAR WEIGHTLESS FOUNDATION, מחיר: 245 שקלים ל-30 מ"ל. להשיג ב-30 גוונים.

מייק-אפ נטול שומן של מייבלין

מייק אפ מייבלין.
נטול שומן, נמרח לא רע ונותן כיסוי סביר פלוס

בשליש מחיר ואף פחות מכל היתר, תוכלו לשים יד על המייק-אפ החדש של מייבלין, וגם אם מדובר בפשרה, זו לא פשרה רעה. נטול שומן, נמרח לא רע ונותן כיסוי סביר פלוס, אבל משהו שם לא עובד עד הסוף. הגימור קצת אטום ולא מתמזג לחלוטין באופן הרמוני, ובכל זאת - אפשר לחיות איתו.

מייבלין, SuperStay PHOTO READY 24H, מחיר: 55 שקלים ל-30 מ"ל.

מייק-אפ לרעננות בלבד של מאק

מייק אפ מאק.
מיועד לנשים בעלות עור מושלם שלא זקוקות לכיסוי רציני

כמעט כלום תהיה הגדרה טובה ל-next to nothing של מאק, שהוא לא בדיוק מייק-אפ, לא פריימר, לא BB או CC, ובאופן עקרוני לא ניתן לקטלוג תחת שום קטגוריה מוכרת. הוא נותן אפס כיסוי, לא מעט, ולא בערך - שקוף לגמרי, כך שאין טעם לבנות אותו בשכבות. הוא לא עמיד למזג האוויר הנוכחי והוא גם לא יכול להחליף קרם לחות.

אז מה הוא כן? מאחד במשהו את צבע העור ונותן לו רעננות מסוימת, שמץ קל של ייצוגיות, מה שהופך אותו להערכתנו למתאים לשלוש הבחורות שנדחפו בתור הארוך לעור המושלם, ולא צריכות הרבה יותר מזה.

MAC, next to nothing face colour, מחיר: 149 ל- 35 מ"ל.

פריימר מתקן פגמים של קלרינס

פריימר קלרינס.
הכנה טובה למייק-אפ אטום

והמלצה רותחת על משהו קטן ליד המייק-אפ, סייד קיק מושלם למייק-אפים היבשים יותר: סדרת הפריימרים החדשה של קלרינס היא חבורה נחמדה של גיבורי-על באריזת משאבה, שמבטיחה לתקן מגוון מפגעים - פריימר ורוד לעור עייף, פריימר בגוון אפרסק לטשטוש פגמים, ירקרק לטיפול באדמומיות, אחד לנקודות שחורות, אחר לגוון פנים צהבהב וכן הלאה.

נכון, יש ימים שמתחשק לנו להעמיס את כולם, אחד אחרי השני, אבל הסתפקנו בפריימר הלבן האוניברסלי - בגוון בסיסי שמתאים לכל סוגי העור. בניגוד לפריימרים שמביאים איתם גימור מאט סיליקוני שעושה את המוות לאזורים היבשים, המוצר של קלרינס משיג אפקט הפוך - הבהרה עדינה, פיניש רך, בריא ומואר, שבא טוב במיוחד עם המייק-אפים האטומים ומכניס בהם קצת חיים. נסיינית עם עור יבש לפרקים ועצלות קלה, שלא אוהבת להעמיס שכבות, מדווחת שהפריימר אפילו לח דיו בשביל לדלג על סרום או לחות.

קלרינס, primer universal light SOS, מחיר: 215 שקלים ל-30 מ"ל. להשיג בסופר פארם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully