וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר התנועה לשחרור הפטמות: קנדל ג'נר מתפשטת במגזין LOVE

12.8.2018 / 7:05

אחרי ששברה שיאים של חשיפת-יתר על השטיחים האדומים הכי חשובים, דוגמנית-העל בת ה-22 מצטלמת טופלס עבור מגזין האופנה הבריטי, שחוגג עשור להיווסדו. קנדל חושפת לא מעט גם בראיון עצמו, בו היא מספרת על התקפי החרדה שגרמו לה להיעדר מהמסלולים

מגזין האופנה הבריטי Love ממשיך לתת בראש עם חגיגות העשור להיווסדו. לצד שערים של ג'יג'י חדיד, נעמי קמפבל, אומה תורמן ובראד פיט, מככבת גם קנדל ג'נר. בצילומים שנערכו בפארק המפסטד הית' הלונדוני טובלת לה הסופרמודל בתוך אגם, כשהיא לובשת תחתוני ביקיני אדומים בלבד. קייטי גרנד, העורכת הראשית של המגזין, שיתפה את תמונת הטופלס הנועזת בעמוד האינסטגרם שלה, וזכתה נכון לרגעים אלה כבר ל-36 אלף לייקים.

ג'נר בת ה-22 מדברת בראיון על הקשיים שהיא חווה במסגרת היותה דוגמנית-על עסוקה, ועל התקפי החרדה שהובילו אותה בזמנו להיעדרות ארוכה מהמסלולים, כולל אלה של שבועות האופנה שמהם כידוע אף דוגמנית לא מבריזה. "אני מרגישה מבורכת. אני חיה חיים יוצאי דופן, לא הייתי משנה שום דבר", סיפרה בראיון, "אבל אני מודה שיש ימים בהם בא לי פשוט להסתובב בחוץ וששום דבר לא יהיה כמו שהוא עכשיו". לצד צילום העירום האמנותי משהו, קנדל דווקא לבושה, ובהפקת האופנה היא מצולמת בלוקים של ולנטינו, פנדי, ושל מעצב-העל הבריטי ריצ'רד קווין.

כזכור, דוגמנית-העל האמריקאית שברה בחודש מאי האחרון שיאים של חשיפת יתר, במסגרת פסטיבל הקולנוע קאן שהתקיים כמדי שנה בריביירה הצרפתית. זה התחיל במשהו שהיה נראה כמו סמרטוט רשת מנצנץ, קצר וא-סימטרי, בעיצוב אלכסנדר וותיה. את החזייה היא השאירה במלון, וכל מה שהיה מתחת לפיסת הבד הקצרצרה הזו הם תחתונים בצבע ניוד.

הסיפור המשיך בערב למחרת, כשג'נר הפציצה בשמלת ערב לבנה ומשגעת בטקסטורה שקופה וללא חזייה, מקולקציית הקוטור של בית האופנה סקיפרלי. השמלה עשויה טול מלאכי, עם כיווצים לאורך החצאית ושרוולים אווריריים.

גם אל המט גאלה של שנה שעברה היא הגיעה חשופה למדי, ועוררה הרבה באזז על השטיח האדום הכי חשוב בתעשיית האופנה, כשמותג הלנז'רי לה פרלה יצר עבורה שמלה המגלה טפח שונה בכל אחת מ-360 המעלות בהן נמצאים הצלמים.

עוד באותו נושא

המתערטלת של קאן: קנדל משחררת את הפטמות על השטיח האדום

לכתבה המלאה

ויש גם סרטון

קנדל ג'נר לובשת שמלה שקופה בפסטיבל קאן 2018. GettyImages
פיסת בד שקופה וקצרצרה של אלכסנדר וותיה ותחתונים בצבע ניוד/GettyImages
קנדל ג'נר לובשת שמלה שקופה בפסטיבל קאן 2018. GettyImages
שמלת טול לבנה ושקופה של סקיפרלי/GettyImages
קנדל ג'נר לובשת שמלה שקופה בפסטיבל קאן 2018. GettyImages
מראה שטיח אדום שייזכר לדורות/GettyImages

קנדל במט גאלה 2017

קנדל ג'נר בגאלת המט, ניו יורק, מאי 2017. AP
קנדל והחוטיני הקטנטן על השטיח האדום/AP
קנדל ג'נר על השטיח האדום של מט גאלה 2017. GettyImages
שמלה המגלה טפח שונה בכל אחת מ-360 המעלות בהן נמצאים הצלמים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully