וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתיו כבר כאן: הצצה לקמפיינים של בתי האופנה הגדולים

12.8.2018 / 13:02

בניגוד לאקלים הישראלי שמאלץ את המעצבים המקומיים לרכז את רוב האנרגיות בפריטים המתאימים לעונה החמה, מעבר לים המצב הוא הפוך, והדיזיינרים הנחשבים משקיעים כסף וזמן בעונה הקרירה הממשמשת ובאה. ריכזנו עבורכם את הקמפיינים החדשים והמטריפים, כדי להבין מה מצפה לנו

תזרים החפירות שלנו סביב גיליונות ספטמבר של כל המגזינים הנחשבים בשיאו, וכעת הגיע הזמן לעשות סדר בקמפיינים החדשים. בניגוד גמור לאקלים הישראלי שמאלץ את המעצבים המקומיים לרכז את רוב האנרגיות בפריטים המתאימים לעונה החמה, מעבר לים המצב הוא הפוך. קולקציות הסתיו והחורף נחשבות לאלו שמקפיצות לדיזיינרים ולבתי האופנה את המאזן השנתי בקופות, כך שההשקעה במסעות הפרסום עבור עונות אלו נמדדת ביחס ישיר להכנסות. זה גם מסביר את העובי והבאזז שמלווים את מהדורות הכרומו של ספטמבר. והמשוואה בגדול עובדת כך: מלא פרסומות = המון עמודים בעיתון = צילומי הפקות אופנה עם סטיילינג מפרגן לכל המותגים המפרסמים.

עוד עניין חשוב הוא בחירת הצלמים, שכן עידן metoo# חולל מהפכה שדחקה החוצה שמות גדולים כמו פטריק דמרשלייה, טרי ריצ'רדסון, ברוס וובר ומריו טסטינו שהיו אחראים על לא מעט מהקמפיינים הכי נוצצים בעשורים האחרונים. במקומם, וברוח התקופה, מילאו את החלל שורה של צלמות נשים ביניהן בריז'יט לקומב, הארלי וור, דונטה וונדרס וזואי גרטנר, לצד מובנים מאליהם כדוגמת סטיבן מייזל, אינס ווינו, דייויד סימס ואחרים.

ריכזנו עבורכם את מודעות הפאשן הכי מטריפות שהודפסו לאחרונה, אלו עם הכי הרבה סטייל ואדג', וניסינו דרכן להבין כמה דברים חשובים: אילו דוגמניות הכי נכונות עכשיו? מהם הטרנדים שנבחרו על מנת לפתוח לנו את התיאבון לסיבוב שופינג? ואיזה וייב כללי יצבע את סוף 2018 ותחילת 2019?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully