וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תאבדו תקווה, הסתיו מעבר לפינה - וזה הטרנד שאתן חייבות לנעול

27.8.2018 / 8:00

נכון שהימים עדיין חמים, אבל בקרוב תרגישו התקררות והדרך הכי טובה לעבור מהקיץ הלוהט לסתיו הקליל היא עם מגפונים. אספנו עבורכן מספר הצעות הגשה שוות לטרנד ההורס. אתן מוזמנות להצביע ברגליים

קיארה פראני. אינסטגרם, צילום מסך
קיארה פראני מדגימה את הטרנד הרותח של העונה הקרירה/צילום מסך, אינסטגרם

אנחנו יודעות שאוגוסט עדיין בעיצומו ובחוץ מרגיש כמו 100% לחות - ובכל זאת, יותר מהר מכפי שתוכלו להבחין בכך, העונות יתחלפו ויתחיל להיות קריר - מה שיבשר רשמית על תחילתו של הסתיו. ברשתות האופנה כבר הכריזו על תחילתה של העונה הקרה ובתי האופנה מזמן הציגו את הקולקציות שלהם לחורף, וכעת הגיע הזמן ללמוד כיצד אנחנו מאמצות את הטרנדים הסתווים השווים שיתאימו לארון הישראלי שלנו.

אחד הטרנדים הבולטים שמסמן יותר מכל את המעבר מקיץ לוהט לסתיו אוורירי ונעים הוא מגפוני קרסול. מדובר בטרנד שמשתלב נהדר עם כל אאוטפיט: שמלות, חצאיות, ג'ינסים ארוכים ואף מכנסיים קצרים. המגפון הטרנדי הולך עם כל מה שיש לארון שלך להציע. הוא ילווה אותך מהבוקר השמשי וימשיך עד הערב הקליל וללא ספק מדובר בטרנד האולטימטיבי.

בלוגריות ברחבי העולם, בתי האופנה ומעצבי העל כבר הפכו את המגפונים לחלק בלתי נפרד מהקולקציות שלהם וכמובן מהארון הפרטי ועכשיו - תורנו. אז קבלו כמה הצעות הגשה רותחות, כמעט כמו הטמפרטורות בחוץ.

עקבו אחרי וואלה! אופנה בפייסבוק לעוד טרנדים לוהטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully