וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין סיבה להתפשר: הנעליים החדשות שמותאמות בדיוק עבורכם

בשיתוף adidas, אדידס

28.8.2018 / 8:02

בעידן שבו הטלפון אומר לנו כמה מים לשתות, השעון סופר צעדים ואפילו המיטה מתאימה את עצמה אלינו, אין סיבה שלא נלך עם הנעליים שמותאמות בדיוק עבורנו - adidas PureBOOST Go, בעלות אפשרויות הסתגלות למצבי הליכה וריצה שלא תמצאו באף נעל אחרת

יח"צ - חד פעמי

בתוך השפע האינסופי שמציעים לנו החיים בשנים האחרונות, נראה שהבונוס הגדול ביותר טמון ביכולת שלנו לא להתפשר. בין אם מדובר בבגדים, במוצרי קוסמטיקה, בעיצוב הבית או באוכל - האפשרויות כמעט אינסופיות. זה ממש לא אומר שצריך להתבלבל והמצב החדש מאפשר לכל אחד להתמקד ולמצוא בדיוק את מה שהוא מחפש.

החנויות, המעצבים והמפרסמים מנסים לענות על יותר ויותר צרכים ספציפיים של כל אחד ואחת ולתת מענה מדויק לכל דרישה. הרי רק לפני כמה שנים, כשהיינו מחפשות מייק-אפ, עמדנו בפני שלוש או חמש אפשרויות, והיום מותגי קוסמטיקה מתגאים במענה ל-30 גוונים ויותר. גם הטבעוניים והצמחוניים, יכולים ליהנות מאוכל מצוין כמעט בכל מקום והמטבח שלנו זוכה לכלים מעוצבים המתאימים בדיוק למה שאנחנו אוהבים להכין.


עקבו אחרי וואלה! אופנה בפייס לעוד טרנדים לוהטים

אדידס. יח"צ אדידס,
adidas PureBOOST Go/יח"צ אדידס

בתוך כל אלה, תחום הספורט הוא אחד המפותחים ביותר מבחינת מענה ספציפי לצרכים האישיים שלנו. רובנו יכולים לזהות ברגע את זאת שהולכת לעשות יוגה לעומת האחת שיוצאת לרוץ או נכנסת לשיעור קרוספיט. הבגדים, הציוד והנעליים שונים לחלוטין ובצדק - היום אין סיבה להתפשר.

בגדי הספורט החדשים לא נועדו רק לתת פתרון נקודתי לדרישה ספציפית, הם אמורים לשדרג את סגנון החיים שלנו ולקדם אותנו מבחינה גופנית. כפפות לאלו שמרימים משקולות ורוצים לא רק להגן על הידיים, אלא גם לשפר אחיזה, מכנסי רכיבה לאופניים שנועדו לתמוך ולשפר את החוויה, וכמובן נעלי ספורט שמתחלקות לאינספור קבוצות שונות שנותנות מענה מושלם ומדויק לכל דרישה.

עוד באותו נושא

זה כן לכולם, בערך: מותגי יוקרה עד 90% הנחה

לכתבה המלאה
אדידס. יח"צ אדידס,
הנעל שתשדרג לכם את הפעילות הספורטיבית/יח"צ אדידס

בדיוק מהסיבה הזו פיתחו בחטיבת הריצה של adidas דגם חדש של נעלי ריצה אשר תוכננו במיוחד עבור ריצה בשטח אורבני, בעיר וברחוב. בזמן שיש אינספור נעלי ריצה, adidas Pureboost GO פותחו בעקבות התפישה כי אנשים שרצים ברחובות עירוניים יכולים להיתקל במכשולים שלא קיימים במרחב הפתוח או על ההליכון של חדר הכושר, והם זקוקים לנעליים שיגנו עליהם ויאפשרו חווית ריצה או הליכה איכותית נוחה יותר.

אדידס. יח"צ אדידס,
משפרת את הגמישות וחופש התנועה/יח"צ אדידס

הנעליים החדשות, שגם עוצבו בהשראת הבניה העירונית, עם שילוב בין אפור קלאסי ומעודן לבורדו בולט, הן בעלות אזור נחיתה מוגדל (Expanded Landing Zone) שמספק מצע רחב יותר בקדמת כף הרגל על על מנת לאפשר לרץ לשנות כיוון בקלות ובמהירות. לנעליים גפת ארוגה המיוצרת מאריג נושם, שמטרתה לשפר את הגמישות וחופש התנועה בכל צעד, והן מצוידות בטכנולוגייתBOOST, הטכנולוגיה המדוברת של adidas שמציעה לרצים החזר אנרגיה אינסופי והתאמה נוחה יותר.

בפעם הבאה שאתם יוצאים לריצה בעיר, או סתם מתכוננים ליום ארוך של סידורים, קחו אתכם בקבוק מים, הזכירו לשעון שלכם לספור צעדים, הימרחו במקדם הגנה שמתאים בדיוק לסוג העור שלכם ותנעלו את הנעליים שיאפשרו לכם ליהנות מהדרך, ובעיקר לא ליפול מהרגליים בסוף היום.

אדידס. יח"צ אדידס,
מצע רחב יותר בקדמת כף הרגל/יח"צ אדידס
אדידס. יח"צ אדידס,
שחור, אפור קלאסי ולבן/יח"צ אדידס
אדידס. יח"צ אדידס,
גם בגוונים של בורדו עז/יח"צ אדידס
אדידס. יח"צ אדידס,
החזר אנרגיה אינסופי והתאמה נוחה יותר/יח"צ אדידס
אדידס.
הנעל שדואגת שלא תיפלו מהרגליים
בשיתוף adidas, אדידס
  • עוד באותו נושא:
  • אדידס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully