וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרנד שמסרב להיעלם: כולן מצטיידות באוברולים

26.8.2018 / 8:00

הבגד ששם קץ לדילמה "איזו חולצה להתאים למכנסיים" עובר התאמות בכל עונה מחדש וממצב את עצמו כאחד הטרנדים הבלתי חולפים. גם בסתיו הקרוב הוא יציף את הרחוב ואת לא רוצה להיתפס לא מוכנה. הנה מה שמחכה לך בחנויות

אוברול משכית בעיצוב שרון טל. אייל נבו,
כאן כדי להישאר. האוברול של משכית בעיצוב של שרון טל/אייל נבו

מכירות את הימים האלה שבהם אין לכן כוח להתאים מכנסיים לחולצה? שלפעמים כל מה שבא לכן הוא פשוט לזרוק על עצמכן משהו קליל ולצאת מהבית? במיוחד עבור הימים האלה הומצא האוברול. ואיזה מזל יש לנו שהוא כבר מזמן לא "בגד לעצלנים" והפך לאחת המגמות הרותחות. מדובר בפריט לבוש נוטף סטייל שמלווה אותנו בכל עונות השנה ומתאים עצמו למזג האוויר כדי להמשיך ולהיות רלוונטי.

ברשתות האופנה כבר הפנימו שסיומו של הקיץ מתקרב והתחילו להציג את אופנת הסתיו. מבט חטוף על הקולקציות השונות מגלה שגם הפעם אי אפשר להתחמק מהאוברול - הוא כאן כדי להישאר ובסתיו הקרוב הוא יציף את הרחובות עם שלל פרשנויות שיקיות.

מה שהופך את האוברול לפריט חובה בארון היא העובדה שהוא מתאים לכל מקום: עבודה, בילוי סוער, לבראנץ' בוויקנד ואפילו לחתונות. המגוון הוא עצום ולגמרי אפשר לצאת בהצהרה כי מדובר בפריט שמתאים לכל אירוע. אספנו עבורכן את ההצעות הכי חמות שמחכות לכן בחנויות, בכדי שלא תתפסו לא מוכנות בסתיו הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully