וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמתה של הביץ': בלייק לייבלי עונה לטוקביסטים

28.8.2018 / 11:29

האישה שמפיצה את טרנד החליפות במלוא הדרו, בלייק לייבלי, החליטה שהיא לא שומרת בבטן את דעותיה האופנתיות והגיבה לאחד הטוקבקיסטים שטינף עליה ברשת. מי אמר שמפורסמים לא קוראים תגובות מרושעות?

בלייק לייבלי בחליפת משבצות של רולנד מורה

בלייק לייבלי. אינסטגרם, צילום מסך
החליפה שעוררה סערה/צילום מסך, אינסטגרם

קשה היה להתחמק מצמד המלים בלייק לייבלי וחליפה בשבוע האחרון - השחקנית ההוליוודית הפכה את מסע יחסי הציבור לסרטה החדש "A simply favor" לסוג של הצהרת סטיילינג כשהיא מחליפה חליפות בקצב מהיר יותר מתדירות הפוסטים הסקסיים של הגברת קורטני קרדשיאן.

אבל אל דאגה, לייבלי בת ה-30 ואמא לשניים לא הפכה בן לילה לדיאן קיטון או להילרי קלינטון חלילה. היא פשוט משחקת את משחק המדיה כראוי על ידי יצירת באז לדמות אותה היא משחקת בסרט, שעל פי הטריילר נראה כי המלתחה שלה מורכבת בעיקר מחליפות שלושה חלקים מתוקתקות. חלומה של כל אישה.

בלייק לייבלי. אינסטגרם, צילום מסך
כשמגה סלב עושה לך שייד באינסטה, ככה זה נראה/צילום מסך, אינסטגרם

כמי שידועה כאשפית סטייל, היא זיגזגה בשבוע החולף בין שלל לוקים מבתי האופנה היקרים ביותר ביניהם חליפת ניאון ירוקה של ורסצ'ה, סט לבן מחויט עם פסי סיכה דקים מאוסף הריזורט הבא של המותג האוסטרלי צימרמן, חליפת קטיפה עם ז'קט פתוח, מינוס חולצה בעיצוב ברונלו קוצ'ינלי ועוד אחת במכנסיים קצרים ודפוס פסיכדלי בירוק וסגול מבית בוטגה ונטה. אבל הדגם שזכה בהרמה להנחתה לה ציפתה, ונראה שהיא ממש חיכתה לזה, היה זה של המעצב רולנד מורה.

עוד באותו נושא

קים קרדשיאן vs. בלייק לייבלי: רגעי הסטייל שעשו לנו את השבוע

לכתבה המלאה
"תודה לך על העצות אדוני. לצערי, ניסיתי לפטר את בלייק לייבלי כל כך הרבה פעמים. אבל הכלבה הזו חוזרת שוב ושוב".

בשישי האחרון לייבלי העלתה לחשבון האינסטגרם שלה פוסט עם תמונה בה היא לובשת את חליפת המשבצות בגווני סגול וכחול מקולקציית ריזורט 2019 של מורה והוסיפה את הכיתוב המודע לעצמו "פיקניק מישהו? מביאה את המפות...". אחד המגיבים, בחור בשם גבריאל לונה, בעל חשבון לא ממש פעיל ורחוק מלהיות אושיות סטייל, לקח על עצמו את תפקיד משטרת האופנה וכתב "אני אומר את זה עם כל כך הרבה אהבה וכבוד בייב, בבקשה קחי סטייליסט או שתפטרי את זה הנוכחי". מה שלונה לא היה מודע לו, כנראה, היא העובדה שהגברת מצהירה בכל הזדמנות שהיא הסטייליסטית של עצמה. "תודה לך על העצות אדוני", היא התפנתה לענות לו באופן אישי, "לצערי, ניסיתי לפטר את (ופה היא תייגה את עצמה כמובן) בלייק לייבלי כל כך הרבה פעמים. אבל הכלבה הזו חוזרת שוב ושוב. היא לא עוזבת אותי במנוחה". יו גו גירל.


מוקדם יותר השנה, כוכבת גוסיפ גירל לשעבר הסבירה מדוע היא לא משתמשת בסטייליסט בראיון ל- WWD. "כנראה בגלל שיש לי בעיות שליטה ואגו גדול - זו כנראה התשובה הכנה", היא התבדחה והמשיכה עם הסיבה האמיתית: "אני אוהבת עיצוב ואני מאוד אוהבת אופנה, וזו דרך להיות יצירתית".

בלייק לייבלי. אינסטגרם, צילום מסך
יורדת תמיד לפרטים הקטנים עד לעגילים הנכונים. בלייק לייבלי/צילום מסך, אינסטגרם
בלייק לייבלי. GettyImages
גם ל-Vma היא הגיעה בחליפה לבנה. בלייק לייבלי/GettyImages
בלייק לייבלי. אינסטגרם, צילום מסך
בוטגה ונטה מביאים את החליפה עם טוויסט של מכנסיים קצרים/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully