וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועם פרוסט ומאיה ורטהיימר בהפקת אופנה שתכין אתכן לסתיו הקרוב

וואלה! NEWS בשיתוף H&M, וואלה! NEWS בשיתוף H&M

17.9.2018 / 7:02

קולקציית הסתיו החדשה של H&M מצליחה להביא לידי ביטוי את הצדדים השונים בנשיות שלנו ומאמצת את הוורסטיליות בסגנון האישי החבוי בכל אחת מאיתנו. הפקת אופנה שתכין אתכן לעונה הקרובה

יח"צ - חד פעמי

כל חובבת אופנה יודעת שקולקציית הסתיו היא אחת המעניינות והמרגשות של השנה, וזה נכון בעיקר לגבי קולקציות הסתיו בישראל, שממשיכות איתנו בדרך כלל אל תוך החורף ומאפשרות לנו להרגיש קצת סטייל אירופאי ייחודי והשנה אנחנו נתקלות באינספור אפשרויות. נראה ש-2018 הפכה לשנה שחוגגת את הנשיות בכל צורותיה וסגנונותיה.

לכל אחת מאתנו סגנון ייחודי, אבל האמת היא שרובנו מתחזקות כמה סגנונות, ומשלבות ביניהם בצורה שמתאימה לנו. את יכולה להיות טום בוי שמסתובבת ביום יום עם ג'ינס וטי-שירט, אבל לובשת חליפות מחויטות לעבודה, או מישהי שנהנית משמלות רומנטיות וארוכות בסגנון בוהו שיק אבל לפעמים מעדיפה דווקא את הסגנון הגברי הקלאסי.

הפקת אופנה H&M. ירדן הראל,
מאיה ורטהיימר מוכנה לחורף/ירדן הראל

בדיוק בגלל זה נראה שמה שמוביל את הסטייל הסתווי הוא ההבנה שאישה יכולה להיות מה שהיא רוצה, להשתנות ברגע ולא צריכה להתאים את עצמה למסגרות שהיא לא מרגישה איתן בנוח. זו המחשבה מאחורי קולקציית הסתיו החדשה של H&M, אותה מציגות מאיה ורטהיימר ונועם פרוסט - קולקציה שמציגה את הצדדים השונים בנשיות של האישה המודרנית ומאמצת את הוורסטיליות בסגנון האישי החבויה בכל אחת מאתנו. הקולקציה משלבת חייטות רכה לצד פריטים עדינים בגוונים סתוויים עם רוח כללית נינוחה ורומנטית.

עוד באותו נושא

ואיך אתם ביליתם בחופש הגדול? כך נראה הקיץ של הסופרמודלס

לכתבה המלאה
הפקת אופנה H&M.
במראה חגיגי. נועם פרוסט

פרנילה וולפהארט, המעצבת הראשית של H&M, מספרת ש"העונה אנו חוגגים את הצדדים השונים בנשיות. בקולקציה יש משהו עבור 'כל מי שאת' עם פוקוס ייחודי על מיקס אנד מאצ' שניתן לשלב עם פריטים אחרים מהקולקציה ומהמלתחה הנשית בכללותה".

הקולקציה מציגה את הצדדים השונים של האישה המודרנית עם מגוון רחב של פריטים המתאימים "לכל מי שאני": הבוהמיינית, זו שיוצאת לחגוג, האישה שאני בעבודה או סתם אני כשנוח לי. פלטת הצבעים לסתיו הקרוב משלבת קאמל ואוף וויט עם טאץ של ורוד פודרה, ורוד מאובק, לילך, סגולים בהירים ובורגונדי. הגזרות נשיות, עם צווארונים גבוהים, שרוולים רחבים וגזרות מותן גבוהות, שיגרמו גם לרחוב הישראלי להרגיש לרגע כמו פריז או מילאנו.

הפקת אופנה H&M. ירדן הראל,
בלייזר משבצות זה מאסט/ירדן הראל

רובנו נהנות להיות מישהי חדשה בכל יום מחדש. גם אם סביבת העבודה שלך היא מחויטת, את יכולה לבחור בקלות בסגנון המשלב בין ג'קט גברי ומדויק למכנסיים נשיים וסקסיים לבין מראה רך ואלגנטי עם טוויסט, בחצאית וסוודר אוברסייז.

גם כשאת רוצה לצאת בערב, את תמיד יכולה לבחור בלוק לא מתאמץ של חולצה נשפכת ורומנטית עם חצאית ג'ינס מגניבה, או דווקא בשמלה בוהיימנית עם פרינט של פרחי סתיו עם תכשיטי אוברסייז נוצצים וטרנדיים. בסופו של דבר מה שבאמת חשוב הוא ליהנות מאופנה ומפריטים שמתאימים לנו ולאישיות שלנו, ללא מאמץ ועם המון הנאה ואמירה אישית.

הפקת אופנה H&M. ירדן הראל,
גם אקססוריז שווים תמצאו בקולקציה החדשה/ירדן הראל

לוקיישן - מלון בראון TLV
צלמת - ירדן הראל
סטייליסטית - דניאל בית-און
איפור - קרן שחם
שיער - ליאור גבריאלוב

הפקת אופנה H&M. ירדן הראל,
לוק פרחוני ועגילים עם נוכחות/ירדן הראל
הפקת אופנה H&M. ירדן הראל,
חולצות לבנות במראה הרומנטי/ירדן הראל
קמפיין H&M. יח"צ,
קמפיין H&M/יח"צ
קמפיין H&M. יח"צHM,
קמפיין H&M/יח"צHM
וואלה! NEWS בשיתוף H&M, וואלה! NEWS בשיתוף H&M

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully