וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתונה של קיארה פראני, הבלוגרית המצליחה בעולם

2.9.2018 / 0:02

ארבע שנים אחרי החתונה המוגזמת של קים וקניה בפירנצה, מגיעה החתונה של בלוגרית האופנה המצליחה בעולם, קיארה פראני. סופ"ש של חגיגות, לוקים מטריפים ושמלת כלה אחת של דיור. כל הפרטים החמים

קיארה פראני בשמלת הכלה של דיור

קיארה פראני.
אחרי חודשים של המתנה - החשיפה. קיארה פראני

בעולם האינסטגרם של ימינו כל דקה וחצי בערך קמה בחורה שפותחת בלוג אופנה, מתעדת כל שניה מחייה בכל זוית אפשרית והופכת למה שאנחנו אוהבות להכריז: "אושיית אינסטוש". קיארה פראני בת ה-31 היא ללא ספק בלוגרית האופנה הראשונה שהפכה למעצמה של ממש בזכות הבלוג המצליח שלה "the blonde salad", הקימה מותג אופנה מוגזם ומנצנץ, עשתה לא מעט שיתופי פעולה עם מותגים מובילים ברחבי העולם ומתחזקת מעל 14 מיליון עוקבים באינסטוש.

לפני כחצי שנה הביאה לעולם את בנה הבכור, לאונצ'ינו, מה שאילץ אותה לעכב מעט את החתונה לבן זוגה הזמר האיטלקי, פדז. אך נראה כי ההמתנה השתלמה, ובסוף השבוע האחרון הזוג הנוצץ הרים חגיגה של ממש, כשהכל מתועד לרשתות החברתיות בזמן אמת. לא חשבנו אחרת.

פראני שמחלקת את זמנה בין מילאנו לאל איי החליטה לערוך את היום המרגש בחייה כיאה לאיטלקיה שהיא בנוטו שבסיציליה במבנה מטורף מהמאה ה-18. את הדרך ליעד המבוקש התחילה כשהיא מתייגת כל תמונה תחת ההאשטג TheFerragnez#, והאימג'ים: קרקס של ממש. קיארה שהגיעה לפני ארוסה לוותה בבובה ענקית בדמותו, והוא כמובן טס כל הדרך עם בובה שדי מזכירה את אישתו לעתיד. וכן, היו מיזמוזים בטיסה.

לסעודה החגיגית לילה לפני החתונה, פראני לבשה טוטאל לוק מבית פראדה, נעליים, תיק ושמלה שברור שעוצבה במיוחד עבורה, קצרה ומנצנצת עם עיטורים מזהב ומפתח מרשים בחזה. הדובדבן שבקצפת - שמלת הכלה, כשהסוד הגדול היה מי הוא בית האופנה אשר יזכה להלביש את הכוכבת.

עוד באותו נושא

ואיך אתם ביליתם בחופש הגדול? כך נראה הקיץ של הסופרמודלס

לכתבה המלאה

בזמן שהשושבינות לבשו שמלות ורדרדות מבית אלברטה פראטי, בית האופנה היוקרתי, כריסטיאן דיור, עיצב עבור הכוכבת את שמלת החלומות עם שובל ארוך במיוחד. החלק העליון היה מעוטר תחרה בבחירה מפתיעה של שרוולי 3/4, והחצאית והשובל עשויים טול. בגזרת הביוטי - איפור נקי במיוחד שמחמיא לפראני תמיד, ושיער אסוף מרושל. אז אחרי שלא הרגשנו כי שמלת החופה הייתה משהו שלא ראינו בעבר, הגיע טוויסט נוסף בעלילה והתברר כי מותג הקוטור הכין עבור פראני שמלה נוספת, ומשגעת יש לומר, כשעליה רקומים ציטוטים מאחד משיריו של פדז בו הוא כמובן שר על אישתו הטרייה.

קיארה פראני. צילום מסך
מאושרת. קיארה פראני בדרך לארוחה החגיגית/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully