וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמלת הנוצות של ליידי גאגא: רגע הסטייל שעשו לנו את השבוע

וואלה! אופנה

6.9.2018 / 17:00

משמלת הנוצות של ליידי גאגא בפסטיבל הסרטים בוונציה, דרך מתקפת הניאון שפשוט מסרבת להרפות ועד לשער הטרי של משפחת בקהאם מינוס דיוויד. כל הרגעים החמים של השבוע

צילום מסך

ליידי גאגא הגיעה לפסטיבל הסרטים בוונציה לרגל הסרט החדש שלה עם בראדלי קופר "כוכב נולד" ומה שנקרא: דפקה כניסה. הפופסטאר השאירה את בגדי העור ונעלי הדראג בבית, והגיעה בשמלת נוצות ורדרדה של ולנטינו הוט קוטור שנראתה על הראנווי לפני מספר חודשים על קאיה גרבר.

ליידי גאגא על הרד קרפט בפסטיבל הסרטים בוונציה

ליידי גאגא. GettyImages
גאגא, רק בקלאס/GettyImages

ואם כבר קאיה גרבר, השבוע השיקה הדוגמנית הצעירה את הקולקציה המשותפת שלה עם המעצב קרל לגרפלד. תחת ההאשטג קרל X קאיה אתם יכולים למצוא את רוב הקולקציה המגניבה והבועטת באינסטוש, ובאתר האונליין של המותג וכל זה בתזמון מושלם לחגיגות יום הולדתה ה-17. מספיקה יפה.

המשפחה הכי אהובה על הבריטים, מיד אחרי משפחת המלוכה כמובן, הם משפחת בקהאם. ויקטוריה הצטלמה לצד ארבעת ילדיה לגיליון החדש של בריטיש ווג, והיה מעט תמוה כשדיוויד לא נראה בצילומי השער.
אך אל דאגה, הוא נכח ביום הצילום ועל אף שציפינו לקצת יותר סטייל מהמשפחה המיוחסת, בסוף יצאו להם אחלה תמונות חג.

ולטרנד שצריך לאמץ עם בוא הסתיו - חולצות המעטפת. נהנתן כל העונה החמה עם שמלות מעטפת סקסיות בשלל צבעים וכעת - שינוי קל. שמלות הערב הפכו לחולצות עם קשירה באיזור המותניים שמתאימות לנשים בכל הגדלים, מדגישות את הקימורים ומשתלבות נהדר עם ג'ינס או חצאית מגניבה. נא להיערך בהתאם.

חולצת מעטפת. אתר רשמי, צילום מסך
השמלה שהתקצרה לידי חולצה/צילום מסך, אתר רשמי

לסיום מתקפת הניאון: קיילי ג'נר ממשיכה במסורת של אחיותיה עם בגדי הים הזרחניים, וכאן בארץ הקודש עדן פינס הגיעה לאירוע של מגזין "את" בשמלה ירקרקה ומוגזמת במיוחד. האחת עם סטורמי, השנייה עם עמרי בן נתן - כל אחת והבייבי שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully