וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרעננו את הפיד: הבלוגריות החדשות ששווה להכיר

27.9.2018 / 6:25

אתן עוקבות כבר תקופה אחרי אותן אושיות אינסטה ופשוט הגיע הזמן להתחדש. אספנו עבורכן את מיטב הבלוגריות החדשות המבטיחות מסביב לעולם, שיתנו לכן ים של השראה

בלוגרית, ג'סיקה וונג. צילום מסך
הבלוגריות המעניינות בעולם ששווה להכיר/צילום מסך

זה לא סוד שכל מי שרוצה להיות בלוגרית אופנה פשוט יכולה, ודי בקלות. כל מה שצריך זה לפתוח בלוג וחשבון אינסטה, ים של זמן פנוי בכדי לייצר תוכן ותמונות, וכן, גם כסף בשביל להתקיים ולממן את כל הדבר הזה, לפחות עד לרגע שאת מתחילה לעניין מותגים ולהרוויח. ומה צריך בשביל להרוויח? מספיק עוקבים שיעידו על כך שאת סוג של משפיענית, פיד מרשים, וכך מגיעה השמועה לאנשי היח"צ הרלוונטיים שאפשר להתחיל להמטיר הצעות. נוסחת קסם שיכולה להבטיח הצלחה בתחום? לצערנו עדיין לא נמצאה, והאמת, אולי טוב שכך. הנה כמה נשים סופר מעניינות שמסתובבות בביצה הבינלאומית לא מעט זמן, אך השנה מסתמן כי המאני טיים הגיע. קבלו את הבלוגריות שממש שווה לכן להכיר:

שם: לוסי ווילאמס lucywilliams02
עוקבים באינסטוש: 370 אלף
מדובר באיט גירל:
היא מתחזקת במשך שמונה שנים את הבלוג שלה Fashion Me Now, אך איכשהו לוסי ווילאמס הבריטית לא נכנסה עמוק לתודעה. יכול להיות שדווקא פה הלוק הקלאסי של הבלונדינית הרזה והשזופה עבד לרעתה בשל הפגם החסר שמפלס את הדרך ללב העוקבות ביתר קלות. השילוב המושלם בין טרנדיות לקוליות חסרת מאמץ, הביאו לה לא מעט שיתופי פעולה מסחריים ביניהם עם מותג התכשיטים מיסומה וליין בגדי הים Love stories. אבל אין ספק שאת הבוסט הגדול היא קיבלה ממש עכשיו כשנבחרה לערוך את קולקציית החורף של רשת Warehouse. "הסגנון שלי הוא איזי גואינג" היא אמרה בראיון להרפרס בזאר, " אני מתמקדת בלהרגיש נוח ולא מוגבלת. יש לי אדג' של בנים, בין אם זה להוסיף ז'קט אופנוענים לשמלה או בלייזר לחצאית מיני".
שווה פולו:
וויאלמס מתמקדת באופנה ובנסיעות כתחומי העניין המרכזיים שלה, משמע לטוס לחו"ל ולהצטלם בבגדים שקיבלה במתנה, שזה די הלחם והחמאה של כל בלוגרית מתחילה. קשה למצוא בסטייל שלה איזשהו ייחוד שאין בשום מקום אחר, אבל היא פשוט עושה את המיקס של ה'ספונטנית-נהנית מהחיים-לא מודעת למצלמה' פלוס תמונות אווירה באופן מושלם.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

View this post on Instagram

Shopping on the job 😎

A post shared by Lucy Williams | Fashion Me Now (@lucywilliams02) on

View this post on Instagram

See through spots ✨ @sir_thelabel

A post shared by Lucy Williams | Fashion Me Now (@lucywilliams02) on

View this post on Instagram

Wannabe Danish 🥐

A post shared by Lucy Williams | Fashion Me Now (@lucywilliams02) on

שם: גרייסי פרנססקה gracefvictory
עוקבים באינסטוש: 151 אלף
מדובר באיט גירל:
גרייסי יושבת בול על משבצת הגיוון וההתרסה שכה אופנתיים כעת. היא מציגה לעולם אלטרנטיבת פלאס סייז משכנעת לכל אותן בלוגריות שאוחזות במידות של דוגמנית. את הפריצה הגדולה שלה ללב הכותרות היא חייבת לפוסט שהעלתה לפני כחודשיים, בו שיתפה תקלת מחזור ויזואלית כשהיא שוכבת במיטה בתחתונים שחורים לצד כתם דם. ה"בואו ננרמל את הדימום" שלה גבה מחיר עם איבוד עוקבים מאסיבי אמנם, אבל כאמור גם הזניק את מדד החיפושים והאיזכורים שלה ברשת.
שווה פולו:
מלבד כתם דם על סדין לבן או ויברטור בוורוד ניאון, הפיד של פרנססקה מעודד דימוי גוף חיובי והוא גדוש באופנה, צבע, בילויים, טרנדים, בגדי ים ולא מעט עור חשוף לצד אמרות כנף פילוסופיות.

View this post on Instagram

Divine Feminine Sexual Soul 💕😏

A post shared by Grace (@gracefvictory) on

שם: ג'סיקה וונג notjessfashiom
עוקבים באינסטוש: 721 אלף
מדובר באיט גירל:
כשאתר האונליין של הספורטס אילוסטרייטד עושה קופי פייסט לכתבה מהבלוג שלך (עם קרדיט כמובן), כנראה שהגעת לציון דרך משמעותי בקריירה. זה קרה לפני כעשרה ימים בשבוע האופנה הניו יורקי, אז וונג דילגה במרץ בין תצוגות, השקות ומסיבות תוך החלפה מאסיבית של אאוטפיטים. כך יצא שהדיווח שלה על תיק השמפניה הוורודה (בעיצוב ברנדון מקסוול) אותו נשאה ג'יג'י חדיד במסיבת הגאלה של Bof, הצליח להתבלט מעל כל שאר עמודי האופנה ברשת.
שווה פולו:
וונג, ניו יורקרית עם שורשים בסין, נעה בין אימוץ הטרנדים הכי לוהטים בסטייל היפסטרי של סניקרס ושמלות בוהו לבין וייב סקסי של מיני ומחשופים. הודות לסגנון הנועז ויכולות העריכה שלה ושל בעלה דניאל העובד איתה, היא נחשבת לאחת המומחיות בלספר סיפורים דיגיטליים.

שם: פרניל טיסבק pernilleteisbeak
עוקבים באינסטוש: 595 אלף
מדובר באיט גירל:
פרניל הדנית נחשבת לאחת השגרירות הראשיות והחשובות של הסטייל ה'סקנדי' (סקנדינבי). הבלוג שהקימה כעיסוק צדדי לעבודות סטיילינג ועריכה הפך מהר מאוד לעבודה המרכזית שלה, היא הוציאה ספר בשם "להתלבש סקנדינבי" שנחשב למאסט על שולחן הקפה של כל פאשניסטה, החתונה שלה סוקרה בווג והיא עשתה וי יפה על כל השדות המוכרים של שת"פים בתחום. אבל בעוד בלוגריות תמיד מצטלמות ומדגמנות בגדים במסגרת האינסטגרם ובמגזיני אופנה שונים, טיסבק ממש עכשיו ביצעה עליית מדרגה כשנחשפה כדוגמנית מן המניין בקמפיין החורף של מותג הדנים 7 for All Mankind לצד הסופר מודל סטלה מקסוול.
שווה פולו:
בתור המקבילה הסקנדית לשיק הצרפתי היא מתמצתת באופן מושלם את קווי היסוד שמגדירים אותו ונותנת השראה לחסידות המראה הקלאסי. יש בסטייל שלה את הניקיון, השקט, הפונקציונליות והפשטות הבלתי מתאמצים שמזוהים עם צפון אירופה כשמידי פעם היא מוסיפה נגיעות צבע במינון מאופק.

View this post on Instagram

Continues coat cover-up Photo by @sandrasemburg

A post shared by Pernille Teisbaek (@pernilleteisbaek) on

View this post on Instagram

Red obsession❣️ #wearemankind

A post shared by Pernille Teisbaek (@pernilleteisbaek) on

שם: קנדנס רילס @candacereels ,femalecollective
עוקבים באינסטוש: 8,150 בפרטי, 199 אלף בקולקטיב
מדובר באיט גירל:
לפני כשנתיים כשהייתה בת 26, קנדיס רילס הייתה בתחתית. היא חשה אבודה בעולם, לא ממומשת בעבודה, חסרת השראה ודי בדיכאון. היא פתחה חשבון אינסטגרם בו היא מטפלת בנושאים חברתיים ופוליטיים כתרפיה עצמית. עד מהרה הוא גדל להיות ציר של קהילת אנשים בעלי דעות דומות. כך נולד הבלוג שלה female collective במטרה "להעצים, לרומם ולחגוג את כל הנשים מכל הגזעים". הלוק והסטייל של רילס תפסו תשומת לב משל עצמם, כשלאחרונה החשבון האישי שלה תפס כיוון אופנתי מרענן.
שווה פולו:
עם קארה אנה ווינטורי, עור בגוון שוקולד, עיני שקד ענקיות וגזרה דקיקה, כל מה שקנדיס זורקת על עצמה נראה מיליון דולר. סימן ההיכר שלה הם כובעי בארט במלא גירסאות ויש לה יכולת מדהימה לשלב צבעים, דפוסים וסגנונות באופן לא צפוי.

  • עוד באותו נושא:
  • בלוגריות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully