וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קימי, מאחורייך: נורת' ווסט מאיימת להפוך לפאשן אייקון

28.9.2018 / 8:26

נורת' ווסט ממשיכה במסלול של אמה ומראה את כישוריה בעולם האופנה, ג'יזל בשער חדש ויפהפייה עם אמה והסופרמודלס הלוהטות בעולם מסיימות את שבוע האופנה במטוס פרטי. רגעי הסטייל שעשו לנו את השבוע

צילום מסך

הילדה הכי מיוחסת בעולם, נורת' ווסט, עלתה השבוע לדגמן בחוג האופנה בו היא משתתפת, וקימי כמובן הייתה אמא גאה במיוחד. הכוכבת הקטנה, רק בת 5, עלתה לדגמן בטוטאל לוק אדום, משקפי שמש אוברסייז, וברור לכם שהיא החליטה מה ללבוש, כן?

הדוגמנית היפהפייה בת ה-38, ג'יזל בונדשן, חזרה למקורות והצטלמה לשער מגזין ווג ברזיל כשהיא מחובקת בתמונה מרגשת עם אמה. הקונספט היה להתחבר לטבע, לשורשים, ועם כל הכבוד לאמא אדמה התמונה עם הדבורים מעט הלחיצה אותנו.

רגע אחרי התצוגה המרשימה שהעלה בית האופנה האיטלקי, ורסצ'ה, בשבוע האופנה במילאנו, פורסם כי המעצמה האמריקאית של מייקל קורס תרכוש בקרוב את המותג האירופאי האהוב. אחרי הקנייה של ג'ימי צ'ו לפני כשנה, עוד הישג מטורף לקןרס במה שעתיד לעלות כ-2 מיליארד דולר.

המעצב מייקל קורס עם הדוגמנית אשלי גרהאם פברואר 2018. אינסטגרם,
מעצמה. מייקל קורס רוכש את ורסצ'ה/אינסטגרם

אחרי הדינר פארטי המשובח של החדידיות שפורסם במגזין ווג האמריקאי, ג'יג'י, בלה וקנדל ג'נר עלו על מטוס פרטי בסיום שבוע האופנה המוצלח במילאנו. אם שמתם לב לתיוג וההאשטג הבנתם שמדובר בפוסט סופר ממומן.

View this post on Instagram

bye Milano! thank you for the safe travels @flyprvt #ad

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

דולצ'ה וגבאנה הציגו בשבוע האופנה במילאנו את קולקציית אביב-קיץ לשנת 2019 וחגגו תחת הסלוגן: "כל אחד מאיתנו הוא המלך או המלכה בסיפור חייו". בחתימה המוכרת והפרחונית של המותג, הוצגו 150 לוקים ולא מעט כוכבות צעדו על המסלול: מוניקה בלוצ'י, קרלה ברוני, אשלי גרהאם בשמלה מנומרת ומשפחתיות במיטבה של משפחת רוסליני.

View this post on Instagram

Ashley Graham. #DGDNA #DGWomenSS19 #DolceGabbana

A post shared by Dolce & Gabbana (@dolcegabbana) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully