וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יודעת שובע: קיילי ג'נר תצא בליין חדש של מוצרי טיפוח

4.10.2018 / 8:00

אימפריית הקוסמטיקה הצעירה של משפחת קרדשיאן, קיילי ג'נר, מחליטה להתרחב עוד יותר וחוץ מצלליות, ליפסטיקים וברונזרים תצא בקרוב הכוכבת עם מותג חדש של מוצרי טיפוח

קיילי ג'נר (אינסטגרם)

היא המיליארדרית הצעירה בהיסטוריה, האחות הקטנה למשפחה הכי טראשית שיש, ונחשבת לפאשן אייקון מהמובילות בעולם. המעצמה של קיילי ג'נר בת ה-21 לא מפסיקה לצמוח, ומסתמן כי לצד מותג האיפור הסופר מצליח שלה, קיילי קוסמטיקס, הכוכבת תשיק בקרוב מותג חדש שכולו על טהרת הביוטי והטיפוח.

לעוד חדשות מעולם האופנה:
חוזרת למקורות: בלה חדיד על השער של הארפר'ס בזאר הערבי בחג'אב
ויוה לה פראנס: סיכום שבוע האופנה בפריז

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קיילי ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
משתלטת על תחום הביוטי. קיילי ג'נר/צילום מסך, אינסטגרם

בשבוע שעבר רשמה הג'נרית בחברת הפטנטנים בארצות הברית, טרייד מרק לשם "Kylie Skin by Kylie Jenner", וזאת ככל הנראה לצורך מותג חדש שנמצא בהליכי פיתוח למוצרי טיפוח וביוטי חדשים. הברנד החדש יכלול קרמים שונים לעור הפנים, מסירי איפור (כהשלמה מתבקשת לליין המייק-אפ שלה), סרומים ומסיכות זוהר שונות.

בשנת 2015 היזמית הצעירה השיקה לראשונה את ליין האיפור שלה, במה שהחל בליפסטיקים משגעים בשלל גוונים, ואט אט הפך לאחד ממותגי האיפור האהובים על נשים צעירות ברחבי העולם כשכל קולקציה - חגיגה לעיניים.

עוד באותו נושא

בנות, תניחו לנו: מתקפת הניאון חייבת להיפסק!

לכתבה המלאה

החדשות הזוהרות, והלא מפתיעות במיוחד יש לציין, יאלצו לקחת קצת זמן ולעיתים כוכבים גדולים מזדרזים לרשום טרייד מרק על שמם, רק מהחשש שיצוץ לו מישהו שמעוניין להקדים אותם בתור. אך כשיש את קריס ג'נר בסביבה בתוספת ה-10% הידועים שהיא משלשלת לכיסה, לא רחוק היום בו תמרחו את עורכן בקרם של קיילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully