וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חורף, בוא כבר: הצצה לקולקציות של מעצבים ישראלים

22.10.2018 / 5:45

עם כל הכבוד לרשתות הספרדיות האהובות עליכן, מדי שנה שוקדים מיטב המעצבים הישראלים על קולקציות כחול-לבן שלא נופלות מאף רשת מסחרית. קבלו טעימה משובחת מהקולקציות שנכנסות לחנויות בימים אלו, הכל מייד אין יזראל

יוסי קצב. תום מרשק,
פלטת צבעים בהירים אצל יוסי קצב/תום מרשק

SKETCH - יוסי קצב

המותג מציג העונה קולקציה שלישית מאז חברת s.wear פרשה עליו בעלות שאפשרה ללייבל להתבסס בקניונים על חשבון בוטיקים במתחמים תל אביביים. לזכותו של קצב ניתן לומר שההתמסחרות העסקית עדיין לא זלגה באופן ממשי לבגדים עצמם, מה גם שמחוזות האוונגארד אף פעם לא אפיינו את עבודתו באופן ניכר.

באוסף לעונת סתיו חורף 2018-2019 הוא התמקד בצבעים, מרקמים וטקסטורות ברוח האמן האנגלי הנרי מור שמזוהה עם יצירות פיסוליות בהשראת נוף אנגלי, צורניות של אבנים ופיסול פרימיטיבי. האימפקט המרכזי שנוכח מהסיפור היא פלטת הצבעים שנשענת על מנעד של אוופווייט, אבן, וחול, דרך גוונים של קאמל, ורוד מעושן, בורדו, חרדל, תכלת חאקי לצד אלו השחור, אפור וכחול המובנים מאליהם. וכמו תמיד אצל קצב, הכל מאוד נעים, מדויק ומשתלב ללא מאמץ כמעט בכל מלתחה.

טווח מחירים: 159-2,999 ש"ח.
ניתן להשיג בחנויות הרשת בתל אביב וגבעתיים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

יוסי קצב. תום מרשק,
נעים, מדויק ולא מתאמץ. SKETCH - יוסי קצב/תום מרשק
יוסי קצב. תום מרשק,
קולקציית סתיו-חורף 2018-2019/תום מרשק

דורין פרנקפורט

מי שמכיר מקרוב את פועלה של פרנקפורט יודע שמאחורי האוספים שלה מסתתר תמיד סיפור אישי סביבו היא מייצרת תמונת קיום המשתקפת בראי העונתי של המותג הנושא את שמה. הכותרת שמלווה את קולקציית החורף הנוכחית, נ.ב לעצמי, Note to Myself, אוגדת תחתיה מסע אל תוך סגנונה של אמה שנפטרה לאחרונה.

ההשראה מארונה של נאווה פרנקפורט הולידה מלתחה של בגדים מחויטים אך רכים, צלליות בנפח רחב עם הדגשה של גוף ואורך, צירוף פריטים בטקסטורות שונות במתכונת של טון על טון וצבעוניות עמומה של שחור ואפור עם גווני בורדו ויין עמוקים, סקאלת החומים, כחול, טורקיז וזית עכור.

טווח מחירים: 225-1,490 ש"ח.
ניתן להשיג בחנויות המעצבת ובאתר www.dorinfrankfurt.com

עוד באותו נושא

אתן מוזמנות להגזים: מכנסיים עם הדפסים הם מאסט העונה

לכתבה המלאה
דורין פרנקפורט.
השראה מארון הבגדים של אמה המנוחה של דורין פרנקפורט
דורין פרנקפורט.
בגדים מחויטים ורכים. יעל רייך לדורין פרנקפורט
דורין פרנקפורט.
שחורים ואפורים לצד גווני בורדו ויין עמוק. דורין פרנקפורט

דניאלה להבי

נשים חזקות היו מאז ומתמיד מקור השראה עבור דניאלה להבי, והעונה בחרו בסטודיו המותג, בראשו עומד בנה אורי להבי, להתמקד בדמותה האייקונית של האמנית פרידה קאלו. אדום צ'ילי לוהט מככב במשפחת תיקי פרידה שמגיעים בגזרות סל גדול, צד, וגב הכוללים ידית ישרה בציפוי גומי ובמראה מאט.

בקולקציה ניתן גם למצוא התייחסות לטרנד המנומרים לצד הסטייל המוכר של להבי עם טקסטורות מגורענות, קרוקו, קווילט וגוונים מטאליים. בנוסף, לאגף האביזרים נוספו לראשונה סדרת מטפחות משי וליין תכשיטים חדש המתכתב עם העורות, אביזרי המתכת והצבעוניות העמוקה של אוסף הנעליים והתיקים.

טווחי מחירים: נעליים 690-1,390 ש"ח, תיקים 490-2,300 ש"ח.
להשיג בחנויות הרשת ובאתר www.daniellalehavi.com

דניאלה להבי, אניה בוקשטיין.
קולקציה בהשראת פרידה קאלו. דניאלה להבי
דניאלה להבי, אניה בוקשטיין.
הפרזנטורית שמביאה ערך מוסף - אניה בוקשטיין
דניאלה להבי.
תיקי סל גדולים. סתיו-חורף 2019 בדניאלה להבי

רונן חן

המעצב האהוב מציין 25 שנים בקולקציה מגובשת החוזרת לרגעים אהובים מתחילת דרכו של המותג. השאיפה להגדרתו נותרה בעינה למצוא את האיזון המושלם שבין חייטות גברית לצללית נשית נינוחה תוך חיפוש אחר פיסוליות בחומרים רכים, צבעוניות מעודנת ואהבה לטקסטורות גרפיות.

העונה ניתן למצוא אצל חן ניסוח מחודש לסגנונו האהוב המשלב ניקיון גאומטרי בגזרות סופר מחמיאות ופריטים קלים ללבישה מבוקר עד ליל. צבעוניות הקולקציה מבוססת על שחורים, לבנים ואפורים מול טונים של ורוד, סגול, אדום, ירוק וכחול. את העומק מוסיפים משחקי נפחים, א-סימטריה, דפוסים גראפיים, קפלי פליסה ופרנזים ארוגים בבד. בקו הלימיטד התמקד חן בשבירת פריטים קלאסיים בגזרות גיאומטריות כמו עיגול, ריבוע ומלבן, באמצעות כיווצים וקשירות שנותנים להם צורניות חדשה.

טווח מחירים: 299-1,390 ש"ח.
ניתן להשיג בחנויות המעצב ובאתר www.ronenchen.co.il

רונן חן.
גזרות סופר מחמיאות ופריטים קלילים. רונן חן
רונן חן.
האיזון המושלם בין חייטות גברית לצללית נשית. רונן חן
רונן חן.
טווח מחירים: 299-1,390 ש"ח. רונן חן

מאיה נגרי

קולקציית החורף של מאיה נגרי מפגישה את מגמת הפרינטים החייתיים עם יסודות החייטות הקלאסית, סגנון הבוהו-שיק האהוב והאלגנטיות המוכרת שלה תוך ריפרור לאייטיז, בעיקר בכל הקשור לגזרות ולשימוש בעורות. צלליות הקו מורכבות מז'קטים מחויטים בעלי כתפיים מפוסלות ומותן צרה, שמלות ז'קט ברוכסן מוכסף, צווארונים נקשרים, שרוולים נפוכים, חלוקי קימונו ואף שמלות מיני. מלבד עור, בין הטקסטילים ניתן למצוא משחקים בשילובים של דמוי פרווה, כותנה, משי, שיפון, ברוקאד וקורדרוי.

טווח מחירים: 420-3,590 ש"ח.
להשיג בחנויות הרשת ובאתר www.mayanegri.com/he

מאיה נגרי. תום מרשק,
קלאסיקה ואלגנטיות במיטבה. מאיה נגרי/תום מרשק
מאיה נגרי. תום מרשק,
חייטות קלאסית עם שרוולים נפוחים/תום מרשק
מאיה נגרי.
לא פסחה על הדפסי החיות. מאיה נגרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully