וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נצנצים, נוצות והמון ג'ל: בשורות הביוטי המשונות משבוע האופנה בפריז

6.10.2018 / 8:45

עם סיומו של שבוע האופנה בפריז, אפשר להכריז רשמית על סופה של תקופת התצוגות הכי שוות בשנה. אחרי שניתחנו את הבגדים והאקססוריז - התפנינו לבדוק מה היו הבשורות בתחום האיפור והשיער וגילינו כמה רגעים מאוד ביזאריים

קאיה גרבר שבוע האופנה פריז ולנטינו. GettyImages
הדוגמנית הכי עסוקה, קאיה גרבר, זוהרת על המסלול של ולנטינו/GettyImages

שבוע האופנה בפריז נגמר וזהו למעשה היה אקורד הסיום לפסטיבל התצוגות סובב בירות האופנה העולמיות שהציג את קולקציות אביב-קיץ 2019. אחרי שהתחיל בקול תרועה רמה בניו יורק, עבר דרך לונדון ומילאנו והגיע לפריז, האחרון בסבב - אפשר להיפרד משבועות האופנה עד לפברואר, אז יוצגו קולקציות החורף הבא של בתי האופנה הגדולים.

על המסלולים צעדו הדוגמניות המובילות של התעשייה, לצד דוגמניות אנונימיות שהיה זהו רגע השיא של הקריירה שלהן, והציגו את הבשורות לקיץ הבא. אז אחרי שסיימנו לבחון את הבגדים והאקססוריז - הגיע הזמן להקדיש תשומת לב לבחירות של מעצבי השיער והמאפרים שעבדו קשה מאוד מאחורי הקלעים בכדי להיענות לדרישות המעצבים שהציגו בפריז.

אז נכון שרוב המראות, הן מבחינת השיער והן מבחינת האיפור, היו בעיקר מינימליסטיים - שזו אחת ממגמות הביוטי החזקות שממשיכות עונה אחרי עונה, אבל לצד זה - מעצבים רבים ניסו להיות יוצאי דופן ולהתבלט. אספנו את חמשת רגעי הביוטי הביזאריים ביותר על המסלול, שיכול מאוד להיות שיקבלו פרשנות לחיי היומיום וימצאו את עצמם במגירת האיפור ומוצרי השיער שלכם בקיץ הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully