וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

25 אלף דולר - וגם אתם תוכלו לצפות בתצוגה השנתית של ויקטוריה'ס סיקרט

8.10.2018 / 5:30

בחודש הבא תתקיים התצוגה הנחשבת בניו יורק ועל המסלול תוצג קולקציה חדשה בשיתוף פעולה עם מעצבת יוונייה מסקרנת. המלאכית שרה סמפיו מציעה זוג כרטיסים במכירה פומבית - והביקוש מרקיע שחקים

תצוגת אופנה ויקטוריה'ס סיקרט שנגחאי מלאכיות ויקטוריה סיקרט. GettyImages
נדדו בעולם - וחוזרות לניו יורק. מלאכיות ויקטוריה'ס סיקרט על המסלול בשנגחאי בשנה שעברה/GettyImages

שבועות האופנה מסביב לעולם נגמרו ועכשיו הגיע הזמן להתרגש מהדבר הבא שמתקרב אלינו בצעדי ענק - תצוגת האופנה השנתית של מותג ההלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט. התצוגה הנחשבת תתקיים בניו יורק, אחרי כמה שנים בהן נדדו המלאכיות ברחבי העולם - וצעדו על המסלולים בלונדון, פריז ושנגחאי.

על אף ששמות הדוגמניות כבר פורסמו, וכללו לא מעט פנים חדשות (בין היתר - וויני הארלו), התכנית האמנותית עוד לא נחשפה. עם זאת, היות ומדובר בתצוגה בניו יורק אפשר להניח שצפויה הופעה סופר מושקעת. בשנים קודמות היו אלה ריהאנה, ליידי גאגא והארי סטיילס שהופיעו על הבמה של המותג, וכל שואו - הצגה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

תצוגת האופנה של ויקטוריה'ס סיקרט לשנת 2017 בשנגחאי, סין. GettyImages
"מייצרים עבור נשים שמרגישות ביטחון". בלה חדיד על המסלול של ויקטוריה'ס סיקרט/GettyImages

בשנה שעברה שיתף המותג פעולה עם בית האופנה בלמיין ואילו השנה הודיעו בוויקטוריה'ס סיקרט כי הם ישתפו פעולה עם המעצבת מרי קטרנזו. המעצבת היוונייה פועלת מלונדון ומכונה "מלכת הפרינטים". "ויקטוריה'ס סיקרט מייצרת הלבשה תחתונה עבור אישה שמרגישה ביטחון והעצמה אישית, וגם כזו שנהנית ממה שהיא לובשת", מסרה קטרנזו בהודעה לעיתונות. "שיתוף הפעולה שלנו על המסלול יהיה נועז ומשעשע". את הליין המשותף ניתן יהיה לראות על המסלול - ומיד לאחר מכן ניתן יהיה לרכוש אותו אונליין.

עוד באותו נושא

ממושא ללעג - למלאכית של ויקטוריה'ס סיקרט: מי זו הדוגמנית עם הכתמים בעור?

לכתבה המלאה
ויקטוריה'ס סיקרט שרה סמפיו. GettyImages
סובלת מהפרעה שמביאה אותה למרוט את הגבות. שרה סמפיו/GettyImages

הכניסה לתצוגה היוקרתית היא עבור מוזמנים בלבד, ואולם המלאכית שרה סמפיו החליטה למכור זוג כרטיסים במכירה פומבית - והביקוש מרקיע שחקים. בחודש יולי האחרון חשפה סמפיו כי היא סובלת מהפרעה נפשית בשם טריכוטילומניה שגורמת לה למרוט את הגבות כחלק מדחף אובססיבי ובלתי נשלט. נוכח התמיכה הרחבה ברשת, היא החליטה להציע במכירה פומבית שני כרטיסים לתצוגה היוקרתית של ויקטוריה'ס סיקרט, בה היא גם משתתפת, ואת הכסף לתרום לעמותה שמסייעת ללוקים בטריכוטילומניה.

סמפיו מציעה זוג כרטיסים למי שיציע את המחיר הגבוה ביותר. נכון לעכשיו ההצעה הגבוהה ביותר עומדת על 25 אלף דולר - וההצעות ממשיכות לזרום. על פי הערכות שונות של אתרי מכירות פומביות בעולם, שווי הכרטיסים הם כ-30 אלף דולר והדד ליין עד ה-11 באוקטובר. אז עדיין לא מאוחר מדי, למי שעוד חולם לשבת בפרונט רואו של התצוגה הנחשקת ביותר בעולם.

שרה סמפיו על השטיח האדום של פסטיבל קאן מאי 2017. GettyImages
תורמת את הכסף. סמפיו בפסטיבל קאן/GettyImages
תצוגת האופנה של ויקטוריה'ס סיקרט לשנת 2017 בשנגחאי, סין. GettyImages
טיילור היל עם כנפיים/GettyImages
תצוגת האופנה של ויקטוריה'ס סיקרט לשנת 2017 בשנגחאי, סין. GettyImages
קרלי קלוס על המסלול/GettyImages

המלאכיות בלנז'רי באינסטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully