וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיסקו חזר? טיילור סוויפט מסנוורת על השטיח האדום

10.10.2018 / 13:34

אמש התקיים טקס פרסי המוזיקה האמריקאי בלוס אנג'לס וכל הכוכבות הגדולות הגיעו להגזים על השטיח האדום. ג'יי לו בוורוד זרחני, דואה ליפה בשמלה לבנה משגעת וטיילור סוויפט אחת שהמשיכה את שערוריית טראמפ בלוק מסנוור

טיילור סוויפט. GettyImages
טיילור סוויפט מסנוורת על השטיח האדום/GettyImages

איך חוזרים לאור הזרקורים בגדול אחרי תקופת צינון ממושכת? לטיילור סוויפט הפתרונים והם מאוד פשוטים. בשלב הראשון של האסטרטגיה משרבבים את המילה 'טראמפ' להצהרה כלשהי על גבי הרשת. את זה היא עשתה שלשום באינסטגרם בפוסט ארוך שיוצא נגד הנשיא האמריקאי שעיקרו תמיכתה בשיוויון.

כצפוי, טראמפ בולע את הפיתיון, עונה לה, והופה כל התקשורת כולל ערוצי החדשות הרציניים ביותר מקדישים לך זמן מסך. השלב השני הוא לצאת מהבית לטובת כל הצלמים שצמאים לתגובה ועדיף גם לבושה במשהו שאפשר לדבר עליו. אוי, איזה קטע, בתזמון מדהים קרה שבדיוק יום אחרי יש שטיח אדום באיזה טקס כלשהו, וכדי להיות בטחה שהיא לא תפספס את המומנטום היא הגדילה לעשות ושמה על עצמה כדור דיסקו, שזה כידוע מתכון בטוח לפלאשים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

טיילור סוויפט בכדור דיסקו שהתפוצץ מבית בלמיין

"הפרס הזה וכל יתר הפרסים ניתנים הערב על ידי הצבעת אנשים, ואתם יודעים למה עוד אתם יכולים להצביע?", היא השתמשה בנאום הזכייה שלה בפסלון אמנית השנה כדי לעודד את אוהדיה להצביע בבחירות האמצע הקרובות, "תצאו להצביע, אוהבת אתכם".

זה קרה אמש בטקס פרסי המוסיקה ה-46 שהתקיים השנה באולם מייקרוסופט באל איי. בשונה מטקסים אחרים בהם וועדות שונות קובעות מי הם הזוכים, פה מתקיים משאל של צרכני מוסיקה. החוקים הבלתי רשמיים של השטיח האדום הספיציפי הזה הם די פתוחים כך שהמוסיקאים החמים יכולים לזרום על מה שבא להם ובהתאם לתדמית העונתית שהם מתחזקים באותו הרגע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

לצערה של דואה ליפה שלבשה שמלה לבנה היסטרית בעיצוב ג'יאמבטיסטה ואלי, סוויפט כאמור הצליחה לדחוק אותה מעט מהספוטים ולעורר הכי הרבה עניין עם שמלת מיני אייטיזית מבית בלמיין בשילוב הטרנד הלוהט מ-2015 מגפיי ירך תואמים. מי שעוד השתמשה בשירותיהם של ג'יאמבטיסטה ואלי היא ריטה אורה שהגיעה בשמלה שחורה בעלת שרוולים זהים לאלו של ליפה אבל הרבה פחות מוצלחת.

קארדי בי המשיכה עם הקו הנועז המוכר שלה ונראה מצוין בשמלה פרחונית מוגזמת מבית דולצ'ה וגבאנה כולל הד פיס משגע. אתנחתא קלאסית סיפקה אמבר הרד בשמלה אוסקרית זהובה של ראלף אנד רוסו במחשוף לב ואטיטיוד מעודן.

דואה ליפה היסטרית בג'אמבטיסטה ואלי

ג'יי לו אמנם הלכה על ורוד זרחני מרענן, אך דבקה שוב באותה גזרה מוכרת של חלק עליון סופר חושפני ושסע מהגיהנום. הפעם מי שעיצב לה את הנוסחה הקבועה הוא בית צ'קרה קוטור ועל העקבים המלחיצים אחראי ג'ימי צ'ו. מנחת הטקס, טרייסי אליס רוס, בתה של דיאנה רוס, הגיעה להצטלם על השטיח בחליפה גברית-ספורטיבית בגוון אפרסק בעיצוב פייר מוס ובהמשך הערב היא החליפה לא מעט לוקים ונתנה ביטוי לסטייל האוונגרדי המוכר שלה תוך הקפדה על מעצבים אפרו אמריקאים.

קארדי בי הכי כיפית שיש בדולצ'ה וגבאנה

המנחה הלוהטת של הערב, טרייסי אליס רוס בחליפה של פייר מוס

ג'ניפר לופז לא מחדשת בשמלה ורודה של צ'קרה קוטור

היידי קלום בשמלת פרנזים שחורה של ג'ולין מקדונלד

אמבר הרד בשמלת אוסקר של ראלף אנד רוסו

ריטה אורה מוגזמת כהרגלה בג'יאמבטיסה ואלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully