וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי לצאת מהקווים: אלה האייליינרים הכי טובים שיש

גל סלונימסקי

24.10.2018 / 8:14

כל אחת חולמת על אייליינר מדויק שמשדרג את הלוק עם תיחום מחמיא לעין. חתולי, דרמטי, עגול או זוויתי - מדובר בסגנון שמתאים לכולן, על אף הדעות הקדומות. הקרבנו את העפעפיים לשם המדע וניסינו את האייליינרים של החברות המובילות

בלה חדיד דיור אייליינר.
מחמיא לכל מבנה עין. בלה חדיד בקמפיין לדיור

כשאמרתי לכמה חברות שאני הולכת לנסות את כל המוצרים הכי רותחים שיש עכשיו בשוק האייליינרים כדי לכתוב ביקורת, התגובות היו שונות: "וואו, זה נורא קשה למרוח אייליינר", או: "מעולם לא ידעתי לשרטט קו ישר", וגם: "תמיד רציתי לנסות, אבל אף פעם לא הצלחתי להיות מדויקת".

ואכן, מריחת אייליינר היא יותר כמו לימוד שפה מאשר רכיבה על אופניים - אם לא מתרגלים, שוכחים. אבל הגיע הזמן לנפץ את המיתוס: אין אחת שלא יכולה לעשות את זה. מוצר הביוטי הסופר סקסי הזה אמנם מטיל אימה, אבל התוצאה משדרגת את הלוק. במריחת קו אחת אפשר להפוך כל אאוטפיט בנאלי לסטייטמנט של ממש. גם מי שחושבת "אין לי עין מתאימה" תיווכח לדעת שבמריחה נכונה היא יכולה לאמץ את המוצר ואף להתאהב בו. לא סתם כל כך הרבה כוכבות בחרו בו לסימן ההיכר שלהן: איימי ווינהאוס, לנה דל ריי ואפילו מרלין מונרו האגדית.

אז החלטתי להקריב את גופי למדע ולחזור עם תובנות של ממש. איזה אייליינר נמרח באופן המושלם, איזה מיועד למקצועניות בלבד ועם איזה מוצר רבתי קשות עד שהצלחתי להסירו? כל המסקנות לפניכן.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

נועה תשבי גאיה אייליינר.
סימן היכר של כוכבות רבות. נועה תשבי בקמפיין האיפור של גאיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully