וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפיצה קטנה לחו"ל: המעצבים הבינלאומיים שתמצאו בארץ הקודש

28.10.2018 / 6:40

לא צריך להחתים דרכון בכדי לקבל קצת ניחוח פריזאי בארון הבגדים שלכן וגם לא לטוס לאנגליה בכדי ליהנות מאחת הרשתות האהובות על הנשים הישראליות. קבלו ההצצה לקולקציות החדשות של המעצבים מעבר לים

אמריקן וינטג'.
קולקציית סתיו-חורף 2018-2019 של American vintage

American vintage

פלטת הגוונים הידועה של המותג היא חלק מסוד הקסם של המותג הצרפתי שמצליח להביא לנו כל פעם מחדש את הפריטים הכי נעימים שבנמצא. לחורף הקרוב התמקדו בשילוב מרענן של סקאלת החום/כתום/צהוב/ירוק לצד מנעד אדומים ובו ורוד, בורדו וסגול. סיפור הקולקציה, שעוצבה בהשראת יום שלם בחווה סקוטית, מתרכז בשלוש קבוצות שמאגדות את כל הטבע הפיוטי שאפשר לדמיין בנושא לכדי אוסף אורבני שיכול להתאים לכל סוג מלתחה. סריגי אוברסייז רכים ומחממים בשלל וריאציות, פריטי קטיפה, סווצ'רים, מעילי טרנץ' ומעילי צמר, פריטי דנים, חלוקי קימונו, חצאיות מקסי ושמלות משי לצד בייסיק של טי שירטס, הלבשה תחתונה ואביזרים משלימים.

טווח מחירים: 165-1,999 ש"ח.

אמריקן וינטג'.
המותג הצרפתי עם הפריטים הכי נעימים שיש

Gas bijoux

לאור ההצלחה של מותג התכשיטים בנומרו 13 שבנווה צדק, החליטה אליז ג'וליארד, הבעלים והקניינית, להשיק בוטיק חדש ונפרד למותג. לדבריה "מותג התכשיטים המיוחד הזה שיש לו תכשיטים שמחים, צבעוניים וכל כך יפים" מתאים בול לישראל ש"היא מדינת קיץ, שמש, ים וחופש, בדיוק מה שהמותג הזה משדר".

גאס, בבעלות אנדרה גאס, פרץ לתודעה בסוף הסיקסטיז עם בוטיק ראשון בעיירת הריביירה הצרפתית סן טרופה עם קו אקססוריז משובח בעבודת יד שמתאים בול לאווירת הוואקנס הבוהמיינית. המותג מציע באופן קבוע תכשיטים בסגנון אתני וססגוני ברוח של חופשת קיץ בלתי נגמרת עם דגש על חומרי גלם טבעיים כמו נוצות, עץ, אבני חן, חוטי כותנה, פנינים ועוד. בקולקציית סתיו-חורף 2019, ניתן למצוא מוטיבים של עלי זהב בהירים, נוצות ואבנים צבעוניות, פונפונים, חרוזי זכוכית וחרוזי טיפה בצבעוניות של ירוק, טורקיז, כחול פטרול, סגול, ורוד, אפרסק, שחור, לבן ומנומר.

טווח מחירים: 250-1,350 ש"ח
GAS - שבזי 30, נווה צדק ת"א.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
gas.
אקססוריס משובחים בעבודת יד. Gas bijoux
gas.
סגנון אתני וססגוני

Les Petites

עוד תחנה פריזאית במובלעת הצרפתית שבווה צדק. את קמפיין החורף של המותג מדגמנת הישראלית אביטל לנגר שברזומה שלה מופיעים שמות בינלאומיים כמו דיאן פון פיסטנברג, מיו מיו, שאנל, פול אנד בר וצילומים לווג הבריטי. קולקציית החורף מתכתבת בעדינות עם טרנדים עונתיים כמו דפוסי משבצות, פרוות, מעילי פוך, שמלות מעטפת ואלמנטים משנות השמונים ובנוסף נוטפת משיק הנערה הצרפתית המוכר והחמקמק. הגזרות נשיות ואלגנטיות, נעות בין סטייל ספורטיבי לבוהו ומחוייט והצבעוניות סופר מגוונת כולל דפוסים פרחוניים רומנטיים.

טווח מחירים: 400-2,200 ש"ח.
שבזי 40, ת"א.

les petitas. אלון שפרנסקי,
מי לא חולמת על פאוור סוט משובצת? Les Petites/אלון שפרנסקי
les petitas. אלון שפרנסקי,
אביטל לנגר כובשת בקמפיין החדש/אלון שפרנסקי

Zadig & voltaire

עדיין לא סיימנו עם חובבות השיק הצרפתי והפעם בגזרה של הביוקר עם האוסף החורפי של זאדיג & וולטר. המותג שידוע בגלאם רוקנרולי המשלב אלמנטים מרופטים, נוצצים ורומנטים מפגיש אותם העונה עם קלאסיקות מחויטות לצד כמה מהטרנדים הכי טחונים של התקופה, ביניהם דגמים בדפוסי מנומרים ומשבצות, אך חשוב לציין שהם מוגשים בגרסאות משודרגות ביחס למה שניתן למצוא ברשתות.

ישנה גם פרשנות מרעננת למגמת המערב הפרוע המגיעה בדמות אלמנטים גבריים במראה נשי, וסטים מחויטים, מעילים ארוכים בגזרת אוברסייז ומעילי עור. קהל היעד האדוק ימצא בנוסף לאלו אופציות חדשות לפרטי הארמי והאופנוענים המזוהים עם המותג, כמו גם כאלה בסטייל רומנטי מעודן, וכמובן את כל משלימי ההופעה באגף התיקים והנעליים.

טווח מחירים: 275-5,500 ש"ח.
ה' באייר 48, ת"א .

זאדיג אנד וולטר.
פרשנות מערננת למערב הפרוע
זאדיג אנד וולטר.
גלאם רוקנרולי אצל Zadig & voltaire

Pandora

ברשת התכשיטים מציגים קונספט חדש לסדרת הצמידים המפורסמת שלהם, בעיצוב מודרני עם סגנון מופשט וזוויות גיאומטריות כולל קליפסים שטוחים תואמים לחיבור הצ'ארמס. הסדרה מגיעה בסוגי חומרים וגווני מתכות שונים כמו כסף סטרלינג 925, כסף סטרלינג בציפוי זהב 18 קראט לצד צבעוניות של זהב צהוב ואדום ושיבוצי זרקונים.

טווח מחירים: צמידים החל מ-295 ש"ח, צ'ארמס החל מ-119 ש"ח.

להשיג בחנויות הרשת.

Pandora.
קולקציה חדשה ומרגשת בפנדורה
Pandora.
כסף, רוז גולד וזהב צהוב

Topshop

האווירה הפופית של הניינטיז ניכרת היטב בקולקציית סתיו-חורף 2019 של רשת האופנה הבריטית. תחת המטריה הסגנונית של העשור השולט ברשימת המגמות הנכונות כבר כמה עונות שילובו בטופשופ מוטיבים של דפוסי מטפחות, פרחים, לוגואים וסלוגנים, משבצות, טלאים ופסים במתכונות של התנגשות פרינטים. אלו מצטרפים לפריטים ברוח ספורטיבית לצד כאלו בהשראת מדים או פאנק מבלי להזניח את אבני הבניין של הרשת - שמלות רומנטיות ומחלקת ג'ינסים מעולה.

טווח מחירים: 39.90-1,299 ש"ח.

להשיג בסניפי טופשופ ברחבי הארץ ובאתר WWW.TOPSHOP.COM

טופשופ.
קולקציית סתיו-חורף 2018-2019 ב-Topshop
טופשופ.
שמלות בהדפסים משגעים
  • עוד באותו נושא:
  • קולקציות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully