וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרבבו בכיף: הליפסטיקים שיתגברו על היובש ויעניקו מראה חושני

שירלי אכסלרוד

2.11.2018 / 7:03

חשבנו אם כבר לפנק אתכן בכל הליפסטיקים עם הצבעים הנועזים שישלימו לכן את הלוק לחורף הקרוב ואז הגיע מזג האוויר היבש ביותר בעולם והבנו שיש צורך בטיפול בזק. המוצרים המעולים שיטפלו לכן בשפתיים הסדוקות ואפילו יתנו זריקת צבע מרעננת

ליפסטיקים. מערכת וואלה! NEWS
טופ 5 של המוצרים שיטפלו לכן בשפתיים הסדוקות/מערכת וואלה! NEWS

מזג האוויר היבש במקסימום לא משאיר הרבה ברירות. במלחמה שבין יום שיער ממש טוב לבין עוד שנייה נושרות לנו הפנים מהיובש - השיער ניצח, והראשונות לשלם את המחיר הן השפתיים. חוץ מלהתמרח בשומן אווזים, בדקנו עוד כמה פתרונות שמבטיחים להחזיר לכן את יכולת השרבוב, ובטוב טעם.

מה: "באלם לחות שמבטיח להפוך את השפתיים למלאות ולמוצקות יותר".
ביצועים: ניסינו אותו בכמה הזדמנויות. בימים של שגרה הוא נעים ולא שמנוני, מחליק חריצים, מתפיח קלות, ומשמש בסיס מעולה לכל שפתון שבא מעליו בלי טעמי לוואי מציקים. בימים של יובש סטנדרטי הוא משמש כשפתון לחות נעים ומרגיע. במקרים קשים באמת מריחה אחת לא תספיק, ונדרשת תחזוקה שוטפת. כמו כן, שמרו נפשכן: לא בא טוב ואף עלול לשרוף בקצוות לשפתיים חרוכות ממש.

לנקום - Renergie Multi-Lift Lip Plumping Balm
145 ש"ח.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

לנקום.
לנקום, 145 ש"ח

מה: "באלם להגנה ולהזנה".
ביצועים: הבאלם של קלרינס הוא פועל יעיל וצנוע ומה שטוב בו הוא דווקא מה שאין בו: כמעט נטול ריח, כמעט נטול טעם, ללא שמנוניות וזלינית, ושניה אחרי שמרחתן אותו, תשכחו שהוא שם. נעים על גבול הממכר ומרגיע גם את השפתיים המתקלפות ביותר. מוצלח מאד.

קלרינס - lip balm Hydra-Essentiel
94 ש"ח.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קלרינס.
קלרינס, 94 ש"ח

מה: "שפתון לחות עם נבט חיטה, אבוקדו ושמן זית".
ביצועים: על אף הגוון הוורוד למראה בתוך המארז, הבאלם של בובי דוגל בשקיפות, ויכול לשמש בסיס מעולה לכל שפתון מאט. גם בלי תוספת למעלה הוא שווה מאד, עשיר ומרגיע במיידי שפתיים דואבות. מה שכן, האקט הלא הגייני של לדחוף ידיים לקופסה בכל מריחה, ואז לחפש קורבן למרוח עליו את השאריות שנותרו על האצבע, הוא משהו שמזמן היה צריך לוותר עליו.

בובי בראון - Lip Balm SPF 15
110 ש"ח.

בובי בראון.
בובי בראון, 110 ש"ח

מה: 2 ב-1, מצד אחד, תכשיר טיפוח עם צבע ומצד שני, פילינג להחלקת השפתיים.
ביצועים: כל מה שאמרנו קודם על מארז שלא נעים לדחוף לו אצבע? נכון גם כאן. ביג נו נו. מעבר לזה, לעתים נדרש מאבק מוחות בכדי להתמודד עם המכסים, בפתיחה וגם בסגירה, כבר פגשנו מיכלים נוחים יותר.

לגופו של הבאלם - הוא לח, קצת דביקי, מחזיק מעמד יפה ויתאים לטיפול שוטף ביובש סתווי. מגיע בשני גוונים - אפשר לבחור ב"וורוד פטל" או "אדום קטיפתי", אבל אחרי מריחה הפטל נראה לגמרי שקוף או לכל היותר ורדרד מרומז. הסקראב הוא כבר עניין אחר - לא מאד אפקטיבי, ובכל מקרה מגיע בכמות מזערית. מזל שהחיים מארגנים לנו כרגע פילינג טבעי.

קליניק - Sweet Pots Sugar Scrub & Lip Balm
99 ש"ח.

קליניק.
קליניק, 99 ש"ח

מה: "ליפסטיק היוצר שפתיים מלאות".
ביצועים: שפתיים עתירות חריצים ותקלופת הן מראה קשה. שפתון שנמרח על שפתיים כאלו ומתיישב בחריצים - אפילו יותר. אז אם השפתיים שלך כמושות אבל בא לך קצת יותר מברק שקפקף וחמדמד, סדרת השפתונים החדשה של מאק תעשה את העבודה. היא אמנם נועדה לעשות קסמים, למלא ולהתפיח, אבל בזכות צבע עשיר, שפע שמנים ומרקם של חמאה מומסת, היא מצליחה להיראות טוב גם על שפתיים יבשות במיוחד.

מאק - Plenty of Pout
117 ש"ח.

מאק.
מאק, 117 ש"ח

מה: "קרם מרוכז לטיפול וגמישות מיידים"
ביצועים: בסיס לא רע לשפתון הקבוע, עם או בלי תנאי אקלים קיצוניים, ובתנאי שיש לכן סבלנות למרוח אותו מדי בוקר מתחת לשפתון ולחכות שייספג. עם חלק מהשפתונים עבד טוב, עם אחרים דווקא העשירים ולחים יותר, קצת פחות - משהו בקצוות נטה להימרח. הנסיינית ממליצה דווקא על טיפול לילי.

יובנה - LIP FILLER & BOOSTER
129 ש"ח.

יובנה.
יובנה, 129 ש"ח

מה: "שפתון מטפח במרקם תחליבי".
ביצועים: כמו השפתון של מאק, גם כאן מדובר בדבר האמיתי, עתיר גוון, עשיר ומבריק, ולא בשפתון טיפולי. בזכות חמאת שיאה ומרקם רך ונעים במיוחד, אפשר למרוח אותו בלי לסבול גם על שפתיים יבשות מאד. המארז, דקיק ויפה תואר בורוד עתיק, עשה לנו סחרחורת נעימה.

ז'יבנשי - Le Rouge Perfecto
170 ש"ח.

ז'יבנשי.
ז'יבנשי, 170 ש"ח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully