וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האובססיה האופנתית החדשה של מלניה טראמפ

11.11.2018 / 13:20

הפירסט ליידי החליטה לאמץ את טרנד המשבצות הרותח בגרסת מעיל טרנץ' וכעת נראה כי היא פשוט לא מסוגלת לשחרר. מה חשבנו על המגמה החדשה ואיזה מסר מלניה מנסה להעביר לנו עכשיו?

המעיל - ברברי, השוז - כריסטיאן לובוטין

מלניה טראמפ. splash
לא מניחה למשבצות. מלניה טראמפ/splash

בהתייחס לעובדה שכמעט לא עובר יום בו מלניה טראמפ אינה חשופה לתקשורת, חייבים להודות שהיא די מצליחה לשמור על מסתורין בכל הנוגע לאישיותה ורגשותיה. שזו בעצם דרך יפה להגיד שהגברת הראשונה של ארצות הברית משדרת רוב הזמן, גם כשהיא מתראיינת, סוג של רובוטיות בלתי ניתנת לפיצוח. אבל כפי שלמדנו, מלניה לא פעם בוחרת להעביר לנו מסרים דרך הבגדים שהיא לובשת ונראה שעלינו פה על משהו עמוק יותר.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מלניה טראמפ. GettyImages
"בואי מאמי, את מושלמת". דונלד ומלניה טראמפ/GettyImages

מדובר באובססיה כללית למעילים עם חלוקה לשלוש תתי קבוצות - טרנצ'ים, מחוייטים ומשבצות. האסימון נפל לנו בוויקנד האחרון כשהטראמפים יצאו לביקור רשמי בפריז. בדרכה למטוס הנשיאותי הפלוטוס היפהפייה נצפתה במעיל טרנץ משובץ מבית ברברי בשווי 2,700 דולר ומגפי לובוטין שחורים העולים 1,300 דולר. זה אחרי שבחודש האחרון ראינו אותה בשני טרנצ'ים נוספים משובצים באותה סקאלת גוונים של כהה מול בהיר בעיצוב מייקל קורס ואופוויט, ועוד אחד משובץ בצהוב וירוק מבית בוטגה ונטה. ברגע היציאה מהמטוס בפריז מלניה הפציעה במעיל שחור ארוך מחויט בסגירת כפתורים כפולה, גם הוא של ברברי, תיק מדגם בירקין של הרמס ועקבי לובוטין שחורים קלאסיים.

עוד באותו נושא

אחרי נחיתת החירום: מלניה טראמפ מביאה את טרנד המשבצות

לכתבה המלאה
מגזין דונלד טראמפ מלניה. GettyImages
ושוב - משובצת בסטייל/GettyImages

אם נלך רגע אחורה נמצא דפוס יוצא דופן בחיבתה למעילים כולל מעיל צמר לבן ומחויט של גוצ'י שנלבש בחמסין לפני כחודש וחצי בעת ביקור נשיא פולין בבית הלבן. אנחנו חושדות במסר חדש של חציצה בינה לבין העולם שלא לומר הסתרה, המתכתב עם הריאיון האחרון שלה בו הגיבה לשמועות על הבגידות של בעלה ב"זה לא מה שמטריד אותי", ולשאלה האם היא אוהבת את בעלה ענתה בלקוניות "כן, אנחנו בסדר".

מסר נוסף שראוי להתייחס אליו הוא הבחירה המכוונת להגיע לפריז במעיל מבית אופנה בריטי וישר אחר כך להחליף לשמלת צמר שחורה של בוטגה ונטה, בית אופנה איטלקי. ואם זה לא מספיק מדובר בדגם מקולקציית חורף של 2017 כאשר מעליו היא לבשה מעיל שחור של עוד בית אופנה איטלקי, דולצ'ה וגבאנה, שכבר נראה על הפירסט ליידי באפריל האחרון בהלווייתה של ברברה בוש. אם הייינו בריג'יט מקרון לא היינו מחייכות כל כך מהסאב טקסט של בגדים לא חדשים, בעיצוב לא צרפתי וכפפות עור ארוכות שחוסמות כל זיק של מגע אנושי.

מלניה טראמפ. GettyImages
מחלקת קנדיז במעיל של בוטגה ונטה/GettyImages
מלניה טראמפ. AP
אחרי נחיתת החירום בחודש שעבר, מעיל משבצות של מייקל קורס/AP
מלניה טראמפ. AP
גם אם היא חורשת על טרנד - זה מדויק כל פעם מחדש/AP
מלניה טראמפ. splash
קצת שוברת שגרה בצרפת עם שמלה שחורה מבית בוטגה ונטה ומשדרגת עם כפפות מעור/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully