וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיעורים שלמדנו מג'יג'י חדיד: כך תשיגו את התמונה המושלמת

גל סלונימסקי

16.11.2018 / 8:16

אם חשקה נפשכן בפיד אינסטגרם מושלם, כדאי שתלמדו כמה דברים מהטופ מודלס המובילות, כי אם יש משהו שהן יודעות לעשות מעולה זה להצטלם. חקרנו את התמונות של ג'יג'י חדיד - בשטיח האדום, בפפראצי וברשת - וגילינו מה הכי עובד

ג'יג'י חדיד. AP
יודעת לייצר את התמונה המושלמת. ג'יג'י חדיד/AP

האינסטגרם שלנו מוצף באושיות רשת שיודעות דבר או שניים על לעמוד מול מצלמה ואיך יוצרים את התמונה המושלמת. כשזה מגיע אלינו, פשוטות העם, אין ספק שאנחנו זקוקות לכמה טיפים על הפוזות הנכונות שישדרגו לנו את הפיד. מגזין Who What Wear לקח את הדוגמנית הכי עסוקה בתעשייה, ג'יג'י חדיד, וחקר לעומק את התמונות שלה, בניסיון ללמוד כמה שיעורים על פוטוגניות.

אז מתברר שלסופר מודל יש כמה טריקים שתמיד עובדים - על הרד קרפט, מול הפפראצי או סתם כשחברה מתקתקת בשבילה כמו תמונות בסמארטפון. קדימה, לפתוח פתק בנייד, לכתוב וליישם את חוקי ג'יג'י.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

המשדרג הרשמי - הקולור בלוק

לעתים קרובות לובשת ג'יג'י צבע אחד מכף רגל ועד ראש. אאוטפיטים מונוכרומטיים פשוט מצטלמים טוב יותר כי הם מספקים אימג' אחיד ונקי, לא יוצרים בלאגן בעיניים ואין מה שיסיט את תשומת הלב ויסיח את הדעת.

ג'יג'י חדיד. splash
בלי בלאגן בעיניים. במקרה הנ"ל דנים על דנים/splash

עוד מימי הניינטיז - רגל אחת קדימה

מה שטוב לאנג'לינה ג'ולי, טוב לג'יג'י חדיד. ומה שטוב לג'יג'י חדיד - טוב גם לנו. בכל תמונה שלפו רגל אחת קדימה. זו התנוחה המושלמת לגוף האישה, שהופכת אתכן לסקסיות בן רגע.

ג'יג'י חדיד ולילי אלדרידג' בהקרנה של "אושן 8" בניו יורק. GettyImages
תמיד רגל אחת קדימה, שתבצבץ מהשסע/GettyImages

הלגז לא שם סתם - שיכול ממוקד

רגל אחת קדימה לא מסתדרת לך? גם שיכול רגליים יכול לעשות את העבודה. מדובר בטריק שתופס בעיקר כשצלמי הפפראצי מתעדים אותך בזמן תנועה. מצטלמת תוך כדי הליכה? וודאי שתפסו אותך מצליבה רגליים.

רק לא להצמיד - ידיים רחוקות מהגוף

אם דיברנו על פוזות שיטיבו עם גוף האישה, אז גם מיקום הידיים מאוד משמעותי. חשוב לשמור את הידיים רחוקות מהגוף. זה פשוט נראה טוב יותר - מרווח, גדול, מרשים. ידיים צמודות לגוף יוצרות תחושה מצומקת, קטנה וחסרת ביטחון.

ג'יג'י חדיד על השטיח האדום של מט גאלה 2018. GettyImages
לא משנה מה - אל תצמידי ידיים לגוף/GettyImages

כשאזלו הרעיונות - יד אחת בכיס

למרות הכל, עדיין לא יודעת מה לעשות עם הידיים? לא מצליחה לשמור אותן הרחק מהגוף? יד אחת טחובה בכיס הבגד היא פתרון מעולה. יד בכיס המכנסיים משדרת נונשלט מול המצלמה, וזה בעצם כל מה שאת צריכה בשביל התמונה המושלמת.

ג'יג'י חדיד שדה תעופה. ספלאש
מישהו שולף מצלמה? מהר לדחוף את היד לכיס/ספלאש

מאמי, תרימי - הכירי את ה"פאוור פוז"

כל דוגמנית מכירה את השלב הזה - בסיום ההליכה על המסלול מגיעה ה"פאוור פוז" - פוזת הסיום שנמשכת שניות בודדות מול אלפי הקליקים של המצלמות, בטרם הדוגמנית מסתובבת וחוזרת אחורה את המסלול. אז איך מאמצים אותה? רגליים רחוקות זו מזו, הישענות לצד אחד, כתפיים מטה, זרועות לאחור ומבט עוצמתי. פוזה שמאריכה את הגוף ומשדרת המון כוח וסטייל.

ויקטוריה'ס סיקרט, ג'יג'י חדיד. GettyImages
להתאמן על זה מול המראה/GettyImages

הקרדשיאנס כבר יודעות - הדגישי את המותניים

גם בחירת האאוטפיט חשובה כדי לייצר את התמונה המושלמת. אז יש לנו טיפ נוסף חוץ מלוק מונוכרומטי. אם תשימו לב, כל אושיות האינסטגרם, כולל הטופ מודלס (ג'יג'י ובלה, קארדשיאנ'ס וכדומה) הבינו שבגד שמדגיש את המותניים יוצר מראה נשי וסקסי יותר. מי שאין לה את הגנים הנחוצים - תבחר בבגד הנכון.

ג'יג'י חדיד. GettyImages
נשי וסקסי, גם כשהבגד הוא לחלוטין אדג'י/GettyImages

תורת טיירה בנקס - לא לשכוח את ה"סמייז"

תרים יד מי שלא יודעת מה זה המושג "סמייז" של טיירה בנקס - ותצא החוצה. מדובר על שילוב בין המילים סמייל ואייז (חיוך ועיניים) וההסבר שלו הוא בדיוק זה - חיוך עם העיניים. מדובר על הסוד של בנקס שעובד לה בכל תמונה ונראה שג'יג'י מאמצת אותו, מה שאומר שגם אתן חייבות.

ג'יג'י חדיד. צילום מסך
הסוד הוא במבט החודר. ג'יג'י חדיד/צילום מסך
ג'יג'י חדיד. GettyImages
שמים לב ל"סמייז"?/GettyImages

והראש מה איתו? הטי לצד אחד והשפילי מבט

אז דיברנו על ידיים, רגליים, מבט ואפילו לבוש. מה נשאר? הראש! מה עושים איתו? מטים לצד המחמיא שלך ומורידים מעט מטה. לא, זה לא שאנחנו מחפשות משהו על הרצפה, זה שככה פשוט הכי מחמיא לנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully