וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותק, הכוכבים התכווצו: מי מנסה להקטין את קיילי ג'נר?

19.11.2018 / 12:23

קניה ווסט טבע בתוך הז'קט של עצמו, רירי נעלמה בתוך הפוף הענקי שלה וקיילי ג'נר נראית עצומה לצד הבויפרנד טראוויס סקוט - עמוד האינסטגרם המטורף שמשנה לכוכבים את הפרופורציות

כל מי שחובב אופנה, כוכבים, מותגי יוקרה ומה שביניהם בטוח מכיר את דף האינסטגרם - דיאט פראדה. הפיד שאוהב לחשוף שערוריות, למצוא טוויטים מצחיקים ברשת שהופכים לוויראליים ולרוב גם להשחיר למותגי יוקרה כשהם מעתיקים האחד מהשני.

לאחרונה שחקן חדש התחיל לנצנץ ולעשות לא מעט הדים עם האאוטפיטים של הכוכבים, כשהוא מגדיל את המעילים שלהם למימדים חסרי פרופורציות וגורם להם להיראות קטנטנים במיוחד.

לעוד חדשות אופנתיות:
מוגזמת בקטע טוב: ליידי גאגא עם המצנח הכי יפה שראינו
ביג ביג בוטי: ג'יי לו ומכנסי החוטיני המטורפים

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

הכירו את itsmaysmemes@ או בשם המקוצר May עם כמעט 90 אלף עוקבים באינסטוש שמתהדר תחת המוטו: "ז'קטים עצומים הם הגל החדש". מאחורי הדף המשעשע עומד בחור בן 16 מהוואי שהתחיל בכך שתעתע את עיני הגולשים שחשבו שכך באמת נראים המעילים של בלנסיאגה וראף סימונס.

אף כוכב חם לא פסח את הפיד המרים שלו מקיילי ג'נר על השער המפורסם של פורבס כשהוכתרה למיליארדרית הצעירה ביותר בעולם, הנשואים הטריים ג'סטין ביבר והיילי בולדווין שמפופרצים על בסיס יומי בניו יורק סיטי בשלל אימוניות וגם בלה חדיד עם תיק האוברסייז של פנדי שהגיע למימדים עצומים.

עוד באותו נושא

מכשפות: קים וקורטני קרדשיאן מנערות את הנפתלין מהגוצ'י

לכתבה המלאה

כמובן שקים וקניה זכו למקום של כבוד כשקיבלו לא מעט תמונות כשכובת הטראש נראתה לובשת Yeezy ועל אף שהקולקציה האחרונה חובבת מעילי פוף מוגזמים התמונה שעברה עיבוד נראית בהחלט לא סבירה. גם המעילים המושקעים שרירי אוהבת ללבוש קיבלו במה, קיילי ג'נר נראתה שוב כשלצידה האבא של סטורמי בגודל ננסי וגם קנדל קיבלה פרשנות חדשה בקמפיין למותג אריציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully