וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהארי פגש את מייגן: כך השתדרג הסטייל של הנסיך מאז האירוסים

גל סלונימסקי

25.11.2018 / 0:03

אי אפשר שלא להבחין בכך שהארי עבר שינויים משמעותיים בלבוש שלו מאז נכנסה מייגן מרקל לחייו. אם מסתכלים על האאוטפיטים לפני עשור ויותר אפשר לזהות סטייל נערי ולא מדויק והיום הוא על תקן פאשן אייקון - אבולוציית הסטייל של הנסיך

מייגן מרקל הנסיך הארי. GettyImages
"אפקט מייגן" - רק במשמעות אחרת. הנסיך הארי ומייגן מרקל/GettyImages

אומרים שזוגות שמבלים הרבה זמן ביחד הופכים לאט לאט להיות דומים האחד לשני. אם נבחן את מערכת היחסים של הדוכס והדוכסית מסאסקס - הנסיך הארי ומייגן מרקל - נגלה שאולי יש אמת בדברים. נראה שמייגן פתחה להארי את הדלת לעולם האופנה,והוא ספג כל טיפת השראה של סטייל מאשתו.

אי אפשר שלא להבחין בכך שהסטייל המחוספס והנערי שאפיין את הנסיך הארי בתקופות פרועות יותר, עבר שינוי משמעותי מאז שהוא פגש את מייגן. הארי, שחגג בחודש שעבר את יום הולדתו ה-34, אימץ סטייל מאופק, מעונב ובוגר יותר. ובואו נודה בזה, הוא עכשיו הרבה יותר טרנדי ומחובר למגמות הבולטות בעולם.

כשאומרים "אפקט מייגן", כנראה שלא מתכוונים לתופעה של בגדים שהיא לובשת שהופכים לסולד אאוט בחנויות, אלא להשפעה שיש לה על בעלה. המגזין US חקר את השינויים שעברו האאוטפיטים של הארי מאז פגש את מייגן ב-2016, והוכיח שמשהו טוב קרה בחיבור בין השניים כשזה מגיע לסגנון של הנסיך.

לעוד חדשות אופנתיות:
סקס און דה ביץ': תמונות הביקיני המושלמות של רוזי הנטינגטון וויטלי
תשחררו את הסמארטפון - זה הורס לכן את הוודג'

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully