הפקת אופנה קסטרו לקניוני עזריאלי/מאיר כהן

הפקת אופנה אדג'ית במיוחד: ירדן ויזל ואן זיוי רותחות בדנים

וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי, וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי

26.11.2018 / 8:04

טרנדים באים וחולפים, אך יש מספר פריטים שלנצח יישארו רלוונטיים בארון הבגדים שלכן. ירדן ויזל ואן זיוי, הפאשניסטות שרצו למיליון, הצטלמו להפקת אופנה משגעת של קסטרו עם כל מה שנכון לחורף הקרוב בחנויות הרשת שבקניוני עזריאלי

זה נכון שבכל עונה הרשתות מסמנות לנו מהם הטרנדים הכי חמים ולנו לעיתים מאוד קל לטבוע בשלל ההצעות, אך חשוב לזכור שיש דברים שכדאי לאמץ כדי להתחדש, אבל גם קלאסיקה היא לא דבר שכדאי לזלזל בה. מה שבטוח - עונה חדשה היא תמיד סיבה טובה להתלבש אחרת. ברשת האופנה קסטרו, שבכל שנה מתכתבת עם הטרנדים הגדולים בעולם, הבינו מה צריך לשמר, מה לשדרג ומדוע כדאי להשקיע בפריט הנצחי שתמיד יישאר באופנה.

אחרי שרצו בעקבות המיליון, שתי הפאשניסטות ירדן ויזל ואן זיוי הצטלמו להפקת אופנה רותחת, שמתמצתת לכן את כל מה שאתן חייבות בארון הבגדים לעונה הקרירה. טוטאל לוק דנים לקבלת לוק אד'גי וחסר מאמץ, נגיעות של הדפסים חייתיים מבלי לראות כאילו נכנעתן לטרנד בלי שמץ של הבנה, סריגים מחממים בשלל גוונים וגם מה שהוכרז כפריט המנצח של חורף 2018 - שמלות העור. בקולקציית החורף החדשה תוכלו למצוא גם שלל פריטים משלימים כמו כובעים, פאוצ'ים, חגורות ונעליים שלחלוטין ישדרגו לכן את הלוק.

הפקה: YY הפקות
צלם סטילס: מאיר כהן
שיער: ספיר סבג
איפור: דיתי מסר
סטיילינג: נטלי סבן
תודות: מלון פאבליקה הרצליה מרשת ישרוטל

*תקף בחנויות עזריאלי. לא כולל אאוטלט. מתוך קולקציית הג'ינסים לנשים ולגברים בלבד. אין כפל מבצעים והנחות. קופון אחד ללקוח

*בכפוף להתניות כפי שמופיעות באפליקציה

וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי, וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully