וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופ 5: הטרנדים שיצרו היסטריה באינסטה בנובמבר 2018

26.11.2018 / 9:50

גם החודש נברנו באובססיביות בפידים הכי לוהטים באינסטה וליקטנו עבורכן את חמשת המגמות שהאיט גירלז הנכונות לא יצאו מהבית בלעדיהן. כל מה שאתן צריכות ללבוש על פי תורת האינסטוש

עם כל הכבוד לגוגל, רשת האינסטגרם הפכה בשנים האחרונות למקור הכי מהימן בשטח למידע מעודכן בכל הקשור לאופנה, טרנדים ומהו הדבר הנכון שצריך במלתחה בכל רגע נתון. הבעיה היא שבניגוד למנוע החיפוש הפופלרי, באינסטה אפשרויות החיפוש הן מוגבלות ביותר, מה שמקשה על איתור פריטים רלוונטיים. לטובת אלו שמתעניינות על מה האיט גירלז חורשות בימים אלו לפני שהן יוצאות לסיבוב שופינג, אספנו את הפריטים שיש סביבם את מירב ההיסטריה, הבאז וההייפ נכון לנובמבר 2018.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

הפרינט האהוב - משבצות או לא להיות

הפרינט האהוב על מלניה טראמפ בגזרת המעילים מסתמן כאחד הטרנדים הכי מוצלחים של החורף נכון לימים אלו. בהתייחס לעובדה שהתופעה הייתה כה פופולרית גם בחורף שעבר העניין הזה נחשב להפתעה של ממש, כי כידוע בעידן הרשתות החברתיות אורך החיים של טרנד גווע מהר יותר מהחורף הישראלי.

אבל מלניה לא היחידה שהרוסה על משבצות ולמעשה אי אפשר להתחמק מהן בכל שיטוט מקרי באינסטה בין אם זה מוגש כז'קט מחויט, מכנסיים, מעיל, תיק או חולצת כפתורים. הרלוונטיות שלהן נעוצה בוורסטליות הבלתי נגמרת של הטקסטילים והגוונים שקיימים בשוק וגם באופציה לקומבינציות במספר גבוה של הופעות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

האקססורי הלוהט - חגורה על ז'קט

שידוך לא מובן מאליו של שני מאסט הבים בלוק אחד הוא תמיד מפתח לעליית מדרגה במדד הסטיילינג. הפעם עסקינן בחגורת מותן עבה שנלבשת לא מעל שמלה או בתפר של חצאית פלוס חולצה אלא מעל ז'קט מחויט. האפקט המתקבל הוא לא רק הדגשה של אזור המותן אלה בוסט גורף להופעה כולה וכמו כן יצירת תיווך המאגד שכבות, מרקמים ודפוסים.

חוזרות לתלם - מגפיים כמעט עד הברך

כבר עשור שמגפיים קלאסיים בגובה המסתיים לקראת הברך נדחקו לשוליים בהיבט האופנתי לטובת קטגוריית המגפונים, שהיא הרבה יותר פרקטית בגזרת המכנסיים ומחמיאה יותר באגף החצאיות והשמלות. מגפי הירך לעומת זאת אולי פחות חזקים ברמת הפרקטיקה אבל מדד הסקס אפיל הצליח לארגן להן כמה רגעי חסד בשנים האחרונות.

כך יצא שהמגף הנשי הסטנדרטי איבד מזוהרו, למרות ניסיונות לא מועטים מצד בתי האופנה הגדולים להחזירם לסדר היום כבר כמה עונות. אבל כפי שזה נראה כרגע, יש מצב שהן מתחילות לזחול בחזרה לתלם עם סטמפה מפאשניסטות נחשבות.

פיס בגדר חובה - פרווה סינטטית בגווני חום

מפגש פסגה בין סקאלת הגוונים הנכונה של העונה - החומים, לבין אגף מעילי הפרווה הסינטטית שמסרבים להתפנות כבר לא מעט שנים מראש רשימת המעילים המבוקשים בכל חורף. החיבור הזה יוצר מראה של דובון מכורבל, שלא לומר המקבילה האופנתית של מזון מנחם. חייבים להודות שזה לפעמים כל מה שבחורה רוצה וצריכה ביום סגרירי.

קצת בלינג בלינג - עקבי הפאייטים של בלנסיאגה

במבט מקרוב גוש הפאייטים על פאמפס הסאטן השפיציות של בלנסיאגה נראה כמו משהו שיצא משליטה, אבל ברגע שמכניסים את כף הרגל ליציאה האייטיזית הזו מתגלה הגאוניות. לנו זה מזכיר שנדליר שנקלע לסופת ברקים למרות שחייבים להודות שהנעליים האלו נופלות לקטגוריה של דברים חסרי הגדרה וזה לגמרי בסדר. עוד עניין מעניין הוא שהדגם הוצג לראשונה על המסלול של סתיו חורף 2016, אבל העונה הן כאמור מתיישבות בול על מגמת האייטיז הרותחת.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully