וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני החתונה הגדולה: 10 דברים שלא ידעתם על פריאנקה צ'ופרה

גל סלונימסקי

27.11.2018 / 7:00

הדוגמנית והשחקנית ההודית תינשא בסוף השבוע לבחיר לבה הזמר ניק ג'ונאס בחתונת ענק. רגע לפני שזה קורה, עצרנו להבין מי היא בדיוק ולמה לצד "כוכבת קוונטיקו" ו"הבסטי של מייגן מרקל" צריך להוסיף גם - "אושיית סטייל"

פריאנקה צ'ופרה ניק ג'ונאס. GettyImages
תגנוב את הרעם מהבסטי? פריאנקה צ'ופרה בראלף לורן לצד ניק ג'ונאס/GettyImages

בסוף השבוע הקרוב צפויה השחקנית והדוגמנית ההודית פריאנקה צ'ופרה להתחתן עם הזמר ניק ג'ונאס במה שעשוי להיות אחד האירועים הגדולים והמפוארים של השנה. בזמן שכל העולם סופר את הימים לוויקנד, החלטנו רגע לעצור ולהבין מי היא בדיוק ולמה, למרות הסטייל המשובח, אנחנו בעיקר מכירות אותה בתור "הבסטי של מייגן מרקל" או כוכבת הסדרה "קוונטיקו".

פריאנקה בת ה-36 נולדה בהודו ועברה בילדות לארצות הברית, שם התחילה להתעניין בתיאטרון ובמוזיקה. בשנת 2000 נבחרה להיות מיס עולם מטעם הודו, מה שהיה יריית הפתיחה לקריירה מפוארת - הן בתור שחקנית והן בתור דוגמנית. ביולי האחרון התארסה לג'ונאס בן ה-26 אחרי חודשיים בלבד של זוגיות, ועכשיו, אחרי שהשלמתם את קורות החיים המרשימים, הגיע הזמן לדברים המעניינים באמת שלא ידעתם על מי שהולכת להיות כלת השנה, ואולי לגנוב קצת למייגן מרקל את הרעם.

אז מה הסיפור עם מייגן?

צ'ופרה ומרקל נפגשו ב-2016 בכנס של המגזין Elle שעסק בנשים בטלוויזיה. צ'ופרה הגיעה בשל תפקידה ב"קוונטיקו" ומרקל על תפקידה ב"חליפות". אחרי שיחה קצרה הן הבינו את הפוטנציאל והפכו לחברות קרובות. כמה קרובות? עד כדי כך שצ'ופרה הגיעה לחתונה המלכותית ואף ערכה את רשימת המוזמנים. בסטי אמיתית.

השחקנית אביגיל ספנסר מהסדרה חליפות והשחקנית פריאנקה צ'פורה מגיעות לחתונה המלכותית של הנסיך הארי ומייגן מרקל, בריטניה, 19 במאי 2018. רויטרס
ערכה את רשימת המוזמנים לחתונה המלכותית. פריאנקה בלוק של דיור/רויטרס

בהודו היא סופרסטאר

אזרחי הודו מתים על פריאנקה - ובצדק. היא הסבה להם לא מעט גאווה כשנבחרה למיס עולם בגיל 18 בלבד. בשנה שעברה היא קיבלה מהנשיא אות כבוד שזהה לתואר אבירות שמוענק בבריטניה. נוסף על כך, היא האישה עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם בהודו ומחזיקה במספר מרשים של יותר מ-30 מיליון עוקבים. אבל לא הכל זוהר ובכמה ריאיונות היא חשפה שבילדות בארצות הברית סבלה מביריונות בשל השורשים ההודיים שלה.

"הילדה הקטנה של אבא"

הוריה של פריאנקה, מאדו ואשוק צ'ופרה, היו רופאים בצבא הודו. בשנת 2013 הלך אביה לעולמו לאחר מאבק במחלת הסרטן, דבר שהשפיע עליה עמוקות. בריאיון שקיימה עם המגזין הארפר'ס בזאר לפני כמה חודשים סיפרה: "הייתי קרובה אליו מאוד, לאבד אותו שינה את חיי. נוצר לי חלל בלב שתמיד יהיה ריק. הוא העריץ אותי, תמך בי, פירגן להישגים שלי. הוא היה בן אדם גדול. אחרי שהוא מת כעסתי עליו, הרגשתי נטושה". בשנת 2012, כשאביה חלה, היא קעקעה על הזרוע בכתב ידה של אביה: "הילדה הקטנה של אבא".

אשת עסקים מדופלמת

יודעת כל דוגמנית שימיה במקצוע ספורים ושעליה לחשוב על "פלאן בי" לתקופת הבגרות. צ'ופרה כבר מפלרטטת עם עולם העסקים, כאשר פתחה ביחד עם אמה חברות הפקות. הסלוגן: "האפשרויות אינסופיות, הפוטנציאל בלתי נגמר". החברה הפיקה את הסרט "Ventilator", שזכה בשלושה פרסים לאומיים בהודו.

קריירה מוזיקלית מתפתחת

אז נכון שצ'ופרה מזוהה יותר עם משחק או דוגמנות, אבל אפשר גם לקרוא לה "זמרת". לכוכבת יש כמה סינגלים ברזומה וכמה שיתופי פעולה מעניינים כמו השיר "my city" עם וויל איי.אם, השיר "Exotic" עם פיטבול ו"Erase" עם הצ'יינסמוקרס. האם זה המכנה המשותף עם ג'ונאס?

פריאנקה צ'ופרה. GettyImages
מדובר במולטי טאלנט. פריאנקה צ'ופרה/GettyImages

ורגע, אל תשכחו את הטייטל "סופרת"

בשנת 2009 החלה צ'ופרה לכתוב טור אישי במגזין ההודי באנגלית "Hindustan Times". מאז הספיקה לכתוב עוד לא מעט טורים על בריאות, בטיחות, נישואים, ילדים והעצמה נשית לניו יורק טיימס ולגרדיאן. בשנה הבאה צפוי לצאת לאור ספר שהיא כותבת ששמו "לא גמור" (Unfinished) עליו סיפרה כי יהיה "מרדני ונועז" ויכיל הרבה מאוד מזכרונות הילדות שלה.

ולהכל תוסיפו - אקטיביסטית

החל משנת 2010 צ'ופרה היא שגרירה של הארגון יוניצ"ף. בנוסף לכך, היא הקימה את "קרן פריאנקה צ'ופרה לבריאות וחינוך" שמטרתה להעניק חינוך וטיפול רפואי לבני נוער ברחבי העולם. 10% מהכנסותיה נתרמים לקרן.

נמאס לכם מהשם "פריאנקה"? גם "מימי" זה בסדר

בכמה ריאיונות שהעניקה השחקנית חשפה שיש לה הרבה כינויים מצחיקים. בין היתר: "קרן אור" או "קציצת חזיר". ואולם, השם האמצעי האמיתי שלה הוא "מימי", שאימה נתנה לה על שם השחקנית מימי רוג'רס.

פריאנקה צ'ופרה. GettyImages
מתאים לה מימי?פריאנקה בשמלה של קייט ספייד/GettyImages

המחלה שניפצה את המציאות הקסומה

השחקנית והדוגמנית סובלת מאז הילדות ממחלת האסטמה ומאוד מנסה להעלות מודעות ולנפץ סטיגמות הקשורות אליה: "השגתי כל מה שיש לי היום - למרות האסטמה", אמרה בריאיון שהעניקה לאחרונה בנושא, "היו הרבה מקרים - בהודו או באמריקה - שהשתמשתי במשאף מול כולם, ואף אחד לא נעץ בי מבט. זה ממש כמו לקחת כדור כשכואב הראש, למה משאף צריך להיות חריג או מוזר? אל תתנו לאסטמה להגדיר אתכם".

פריאנקה צ'ופרה. GettyImages
"אל תתנו לאסטמה להגדיר אתכם". צ'ופרה בג'ורג'יו ארמני/GettyImages

טבעת האירוסים המוגזמת

מקורב לבני הזוג סיפר שג'ונאס סגר את אחת מחנויות טיפאני אנד קו בלונדון בכדי שיוכל לבחור בנחת טבעת אירוסים לזוגתו. התוצאה: טבעת יהלום 4 קראט משובחת, שעלותה נאמדת בכ-200 אלף דולר. צ'ופרה כבר הספיקה לחגוג מסיבת רווקות עם שלל לוקים לבנים של המעצב ג'ורג' צ'אקרה, הכל כמובן בהכוונה מדויקת של הסטייליסטית מימי קטרל, שמלבישה בגאווה רבה את האחיות חדיד וכעת כל שנותר לעשות הוא לחכות בשקיקה לשמלת הכלה.

ולסיום - הצצה לאינסטוש כדי שתבינו שמדובר באושיית סטייל בהתהוות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully