וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי גרמה לנו להתאהב בה: הצצה לסטייל ההורס של אנה ארונוב

גל סלונימסקי

29.11.2018 / 9:00

היא השם הכי חם כרגע על המסך - ובצדק. אבל חוץ ממי שמחפשת אהבה (וגם מצאה), רוקדת ורצה - אנה ארונוב גם יודעת להתלבש בשיא הסטייל. אז נכון שזה עוזר שיש בסטי עם חנות שווה, אבל את השיק של אנה ארונוב אי אפשר לקחת ממנה

אנה ארונוב. רפי דלויה
יש מצב שעדיין לא הבחנתם בזה שהיא אושיית סטייל לוהטת? אנה ארונוב באירוע של פנדורה/רפי דלויה

אין ספק שאנה ארונוב היא אחת האושיות הלוהטות על המסך כרגע. כולנו עוברים איתה טיפול פסיכולוגי בפריים טיים ומתאהבים בה בכל פרק מחדש כאשר היא מסירה מעליה עוד שכבת הגנה וחושפת את המחשבות והרגשות שלה. אבל חוץ מכוכבת ריאליטי, אצנית ורקדנית, אנה ארונוב היא גם אושייה מקומית נוטפת סטייל, ואם הפרקים של "לאהוב את אנה" לא הוכיחו לכם את זה - אנחנו כאן כדי להאיר את עיניכם.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תורג'י? נקודת הפתיחה לסטייל שעוד יבוא/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכל התחיל ב-2005 אז ראינו אותה על המסך לראשונה ב"רוקדים עם כוכבים". היא הייתה דמות בולטת מהרגע הראשון, אבל בכל מה שקשור בסטייל - "טעון שיפור" הן מילים עדינות לתאר את מה שקרה שם.

ב-2011 היא הכירה את השחקן איתי תורג'מן בריאליטי "הישרדות VIP" ושם התחלנו לחוש בניצוצות של סטייל. לוקים שהרגישו כי הושקעה בהם קצת יותר מחשבה, אקססוריז מגניבים שככל הנראה נלקחו מהבחור שהיה באותה התקופה פאשן אייקון, ועל אף שאנחנו לא רוצות לייחס את כל ההצלחה לאקס מהעבר, אין ספק שהוא נתן את הדחיפה הנחוצה כדי להתחיל ולהתעניין במה שעד אותה שנה הוזנח לחלוטין - בחירה מושכלת של אאוטפיטים.

עוד באותו נושא

תמונות הביקיני המושלמות של רוזי הנטינגטון וויטלי

לכתבה המלאה
אנה ארונוב. עופר חן,
בשבוע האופנה בתל אביב, חובבת אקססוריז מושבעת - עגילים, משקפיים ומה שביניהם/עופר חן

*בדרך לריצה בירקון: כל מי שעוקב אחרי הכוכבת באינסטה רואה שמעבר לעבר המפואר כרקדנית, היא דואגת לתחזק בלוג העוסק בריצה, נפש בריאה בגוף בריא והכל כמובן עם הלוק הספורטיבי המדויק. הטייטל שגרירה של אדידס משדרג את כל הסיפור וגם כשעולה תמונה כשהיא נוטפת זיעה, האאוטפיט - בול! טייצים מחמיאים, טופים אימוניות בשלל צבעים.

*טרנדים זה כל הסיפור: נראה כי הבחירות של ארונוב בכל הנוגע ללוקים מושפעות רבות מהטרנדים הנכונים בעולם האופנה, וגם - מה שמגיע לחנות של הבסטי. הרבה (מאוד!) מהלוקים המוצלחים הם באדיבות מיטל כץ, הבעלים של בוטיק הבגדים "הלנה" בדיזינגוף וללא ספק מדובר ביתרון של ממש. חליפות מכנסיים מחמיאות, חצאיות מידי וסריגי אוברסייג, שמלות מתנפנפות בצבעים נועזים והכל כמובן בסינכרון מושלם עם העובדה שארונוב יודעת להחזיק בגד. האקסטרה? מעבר לעניין שמדובר בבחורה יפה במיוחד, ההתייחסות לאקססוריז, שיער מושקע ואיפור מדויק שלרוב מתאפיין בליפסטיק האדום שכל כך מחמיא לה - לגמרי עושה את העבודה.
.

אנה ארונוב. לנס הפקות, רפי דלויה, מערכת וואלה! NEWS
עפות על הליפסטיק האדום/מערכת וואלה! NEWS, לנס הפקות, רפי דלויה

פותחת את הסתיו באאוטפיט של הלנה

עוד אאוטפיט מוצלח מבית הלנה

עם הבסטי מיטל כץ

מנומרת בלוק של אביתר מיור

טוטאל לוק צהבהב של מנגו

משלבת קימונו של H&M ומכנסיים של tres

חולצה של פקטורי 54, נעליים של אלדו

עושה את המלדיביים בשמלה של שני צימרמן

שמלה לבנה וקלאסית של מאיה רייק

שגרירה של רצון טוב - אנה ארונוב באדידס

ועוד קצת מאדידס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully