וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זריקת טסטוסטרון: קרמים, מסיכות ובשמים מעולים לגבר

5.12.2018 / 20:30

מסיכת דיטוקס מעולה עם מגנטים שחורים, הבושם החדש שיטשטש את ריח הסופגניות והמוצר המושלם שיטפל לכם בעור המחוספס לאחר הגילוח - כי גם לגברים מגיע קצת גלאם טיים

טעון טיפוח חנוכה. מערכת וואלה! NEWS
מסיכות, בשמים ושלל שמנים/מערכת וואלה! NEWS

הנה מגיע הרגע הזה בשנה שבו אנחנו שוכחים מכל הצרות, מתעלמים מהקלוריות ומשריפת השומנים ומתמקדים בדבר אחד - באיזו סופגניה יש הכי הרבה ריבה. אז נכון, כולנו יודעים את ההשלכות של שומן הטראנס אבל האם אנחנו מודעים לצרות שזה מביא לעור הפנים שלנו? לרגל חג האורות הגיע הזמן לפנק את העור שלכם בכמה מוצרים שיעניקו לו, איך ניחשתם - קצת אור. קרמים, מסיכות וכמובן קצת בשמים כי משהו צריך להעלים את כל הריח של הטיגונים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

OMBRÉ LEATHER של טום פורד

טעון טיפוח חנוכה.
טעון טיפוח חנוכה

הבושם החדש בסדרת הבשמים של המעצב הנודע מתאפיין בניחוחות של הל וזעפרן לצד מתיקות קלה של יסמין. לכל אלו תוסיפו פצ'ולי ווטיבר וקיבלתם ניחוח ייחודי כאילו ונכנסתם לחנות עורות נעימה במיוחד.

להתיז או להכחיד? תתיזו וכמה שיותר. מדובר באחד הניחוחות היותר מיוחדים שיצאו מבית האופנה של המעצב המפורסם. אמנם מדובר בריח עדין במיוחד אך כזה שנשאר על הגוף לאורך זמן רב ויוצר עניין וסקרנות.

כמה זה עולה? 485 ש"ח ל-50 מ"ל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

Terre D'Hermes Eau Intense Vetiver של הרמס

טעון טיפוח חנוכה.
טעון טיפוח חנוכה

הריח המוכר והאהוב של בית האופנה הצרפתי משיק ניחוח נוסף שאמנם לא שונה במיוחד מקודמיו אבל עדיין נושא עימו את הניחוח המיוחד. משלב בתוכו את החוזק של הוטיוור עם האנרגיה והמרץ המתפרץ של פלפל סצ'ואן והברגמוט הירוק.

לקנות או לבעוט? אם יש משהו שאפשר להגיד על הבשמים של הרמס הוא שמיד מזהים אותם, לא משנה איפה ומתי, ברגע שמישהו נכנס לחדר עם הניחוח המיוחד של הבושם - אתם תשימו לב. בהמשך לקודמיו, גם הבושם החדש מתהדר בניחוח המיוחד אך עם טוויסט יותר חריף וחזק, כך שכל מי שאוהב לבלוט ירכוש אותו מיד.

כמה זה עולה? 475 ש"ח ל-100 מ"ל, להשיג ברשת אפריל.

סרום ליפט אפ של פולה בליק

טעון טיפוח חנוכה.
טעון טיפוח חנוכה

הקוסמטיקאית של הסלבס הוציאה מארז מיוחד הכולל סרום עשיר בוויטמינים ונוגדי חמצון כמו ויטמין A, ויטמין E ושמן קלנדולה המחדשים את העור ועוזרים בהחלקת הקמטים כשלצד זה כוס רוח אותה מעבירים על העור לאחר מריחת הסרום - מה שיוצר מתיחה של עור הפנים ומראה רענן ומבריק.

למתוח או לשכוח? מדובר בשיטה חדשנית מבית הקוסמטיקאית שמתאימה במיוחד לאנשים שרוצים ליצור מראה עור רענן ונוצץ לפני שהם יוצאים לעבודה או לאירוע חשוב. לאחר ניסיון - נראה כי מדובר לגמרי בנס חנוכה.

כמה זה עולה? 500 ש"ח להשיג בקליניקה של ד"ר פולה.

ONLY ONE BRAVE STREET של דיזל

טעון טיפוח.
טעון טיפוח

בבית האופנה לא פוסחים גם על הניחוחות המעניינים והחזקים שלהם. הבושם החדש משלב ניגודים מעניינים כשמצד אחד ריחות של ליקריץ' וארז ומהצד השני ניחוחות של בזיליקום וברגמוט - מה שיוצר ריח מחוספס וגברי.

להשפריץ או להחמיץ? למרות ההנחה הרווחת שמאחר ומדובר בבית אופנה מסחרי, הריחות יהיו בדומה - נראה שהפעם הם הפתיעו בניחוח חזק וגברי שיגרום לכם להתמכר.

כמה זה עולה? 125 מ"ל ב-229 ש"ח.

פילינג ללילה של לנקום

טעון טיפוח.
טעון טיפוח

הקרם החדש של חברת הטיפוח הצרפתית מכיל 70% חומר פילינג המיוצר מחומצה גליקולית המסייע לניקוי העור ו-30% שמן פלאי המורכב משמן אורגן ושמן ורדים שמעניק לעור לחות וזוהר. ערבוב של הבקבוק המיוחד ומריחה של שתי טיפות לפני השינה אמורות לעשות את העבודה ולחדש את עורך.

למרוח או לשכוח? מדובר בחומר מאוד חזק ומרוכז ולכן כדאי להשתמש בו בזהירות ובעדינות. עם זאת, התערובת המיוחדת של הפילינג והשמן אכן עושה את העבודה ויותר מכך, הריח המדהים והנעים יגרום לכם להתמכר.

כמה זה עולה? 489 ש"ח ל-15 מ"ל.

מסיכת פנים Luminesce

טעון טיפוח.
טעון טיפוח

חברת הקוסמטיקה Jeunesse השיקה מסיכת פנים המשלבת נוגדי חמצון יעילים עם טכנולוגיה מתקדמת של גורמי גדילה - מה שמסייע להזין את אור הפנים גם לאחר השטיפה זאת בעזרת רכיבים בוטניים.

למרוח או לברוח? מלבד העובדה שמדובר במסיכה בעלת מרקם לא נעים במיוחד ועבה בצורה קצת מוגזמת - היא ללא ספק נותנת עבודה. מיד לאחר ההסרה אתם אמנם תחושו קצת כובד על הפנים אבל עם זאת תרגישו שהפנים שלכם נקיות ומוכנות לצאת מהבית ולהתמודד עם הפיח והעשן שיש לרחוב להציע.

כמה זה עולה? 340 ש"ח ל-15 מ"ל.

מסיכה מטהרת של ג'יג'י קוסמטיקס

טעון טיפוח חנוכה.
טעון טיפוח חנוכה

לא פעם ולא פעמיים גברים מתלוננים על כך שלאחר הגילוח העור שלהם לא רך מספיק וחסר ברק, זו אולי הסיבה שהמציאו במעבדות ג'יג'י את מסיכת הטיהור המתקלפת שסופחת רעלים, מזרזת זרימת דם ועוזרת להגברת ניקוי העור.

למרוח או לברוח? אכן מדובר במסיכה שעושה את העבודה, בעיקר לאחר הגילוח - היא מעניקה לעור את הלחות ואת הניקיון הרצוי ובנוסף לכך גם מעניקה לו ברק. מומלץ בעיקר לגברים שחשים כי העור שלהם דהוי.

כמה זה עולה? 169 ש"ח ל-75 מ"ל.

מסיכת הבד של MAEYLS

טעון טיפוח חנוכה.
טעון טיפוח חנוכה

חברת הקוסמטיקה שהגיעה אפילו עד לבנות משפחת קרדשיאנס מציעה מסיכות דיטוקס עם מגנטים שחורים לניקוי הרעלים מעור הפנים.

להלביש או להחליף? מדובר בסוג של מסיכת פלאים, נראה שהנקודות השחורות והבולטות על בד המסיכה נותנות הרגשה אוורירית ורעננה. או במילים אחרות: מה שטוב לקרדשאינס, בטח ובטח טוב לכם.

כמה זה עולה? מארז של שבע מסכות ב-349 ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully