וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד השמור של התעשייה: ניקול קידמן חובשת פאה

גל סלונימסקי

5.12.2018 / 9:00

מפורסמות רבות רוצות לשדרג את הלוק המשעמם שלהן באמצעות תסרוקת גרנדיוזית וצבעים מפוצצים. אבל מה לעשות כשאי אפשר להשתגע עם השיער הטבעי? יותר ויותר כוכבות מאמצות את הפאות אל ליבן ולא מפחדות להודות בכך. הנה הרשימה המפתיעה

בניסיון להכתיב טרנדים ולייצר שיח סביבם, מפורסמים תמיד מחפשים להיות צעד אחד קדימה בכל הקשור למראה החיצוני שלהם. אם הם מחליפים בגדים, נעליים, אקססוריז, צבעים בציפורניים ואיפור - מה יותר טבעי מלשחק עם השיער? אבל לא לכולם יש את השיער הטבעי המתאים בשביל שלל תסרוקות וצבעים. אז מה הפתרון? פאות!

זה אולי לא נראה לכם ככה (חוץ מקארדי בי וניקי מינאז' כמובן), אבל חלק גדול מהמפורסמות בעולם עושות שימוש בפאות בכדי לשדרג את הלוק. זה לא בגלל שהן סובלות מקרחת, זה לא בהכרח בגלל שיש להן שיער פגום וזה ממש לא קשור לתפיסות צניעות כאלה ואחרות - הסיבה העיקרית לבחירה בפאה היא שמדובר בפריט אופנתי לכל דבר ועניין. הוא הופך את הלוק למרשים בהרבה וזה בדיוק מה שמחפשות הסלבס כדי להיות בלתי נשכחות. הנה רשימת הכוכבות שמשדרגות את הלוק תוך שימוש בפאות.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ניקול קידמן

ניקול קידמן. GettyImages
עוזר לה להתחבר לדמויות השונות שהיא מגלמת. ניקול קידמן/GettyImages

אתם ככל הנראה תהיו מופתעים, אבל אחת מחובבות הפאות הגדולה של התעשייה היא ניקול קידמן. כל תפקיד חדש בסרט או סדרה שולח את השחקנית הוותיקה לארון הפאות בכדי למצוא את האחת המתאימה. האהבה שלה לשינויים בגזרת הפריזורה החלה לפני שנים, כשכבר ב-1995 נראה תיעוד שלה חובשת פאה. הבחירה של הכוכבת לחבוש פאות עוזרת לה להתחבר לדמויות השונות שהיא מגלמת אך העניין כבר מזמן חצה את מחוזות העבודה והיא מתהדרת בפאות גם על השטיחים האדומים. הבחירה האופנתית נשמרת כבר שנים בחשאיות והכוכבת ממש לא ששה לדבר על זה, אך הגיע הזמן שנחשוף את האמת.

קים קרדשיאן

קים קרדשיאן ווסט. GettyImages
"אני אוהבת להיות בלונדינית, אבל לא לנצח". קים קרדשיאן/GettyImages

פעם היא בלונדינית, פעם שחורה, פעם יש לה שיער ארוך, פעם קארה. זה לא ספר מאוד מאוד מוצלח אלא אוסף פאות מרשים. בריאיון שהעניקה ב-2016 הודתה כי היא עושה שימוש בפאות כדי לייצר לוקים מעניינים: "אני אוהבת להיות בלונדינית, אבל לא לנצח. עם פאות אני יכולה לשנות את צבע השיער שלי מתי שמתחשק לי".

ריהאנה

ריהאנה. splash
משנה את השיער לפי מצב הרוח. ריהאנה/splash

גם רירי אוהבת לשנות את השיער לפי מצב הרוח - קצר, ארוך, צבעוני, חלק, מקורזל. בכל בוקר ריהאנה בוחרת איזה שיער בא לה ובהתאם לכך חובשת את הפאה הרצויה. רירי משתעשעת בבחירות שלה ולא מסתירה את העובדה שיום אחד היא באה להשקה בשיער שחור חלק ולמחרת בבלונד מתולתל - וההסבר הוא לא שעות ארוכות במספרה.

קייטי פרי

קייטי פרי לובשת זוהיר מוראד לטקס פרסי הגראמי, לוס אנג'לס, 8 פברואר 15. GettyImages
לקוחה מאתגרת. קייטי פרי/GettyImages

קייטי פרי מעלה סלפי לסנאפצ'אט עם שיער קצר ואחרי חצי שעה מעלה עוד סלפי בשיער ארוך. זה לא קסם, זו פאה. אחד ממעצבי השיער שעבדו עם פרי במהלך השנים, שון יונגסון, אמר באחד הריאיונות בנושא: "קייטי פרי לקוחה שמאתגרת את היצירתיות שלי. היא תמיד מחפשת פאות יוצאות דופן, אבל שיראו ריאליסטיות".

ליידי גאגא

הזמרת ליידי גאגא בנשף הגאלה במטרופוליטן, מאי 2016. AP
מסתירה צלקת וכאב מהעבר. ליידי גאגא/AP

עזבו רגע בצד את השינוי האופנתי שעוברת ליידי גאגא מאז יצא לאקרנים סרטה החדש "כוכב נולד". במשך שנים המילה "שערוריה" הייתה שמה השני, וכפועל יוצא - היא הייתה מצרפת לכל לוק פאה מוגזמת ויוצאת דופן. עבור גאגא, פאה היא בסך הכל עוד אקססורי בלוק. אבל מאחורי כל כוכבת מצליחה יש גם שריטה עמוקה ומצלקת. בשנת 2014 אמרה הכוכבת: "אני משתמשת בפאות ואיפור כדי להסתיר כאב".

ביונסה

ביונסה בטקס פרסי הגראמי פברואר 2017. GettyImages
פאה חבושה היטב? לא שוללים. ביונסה/GettyImages

מי שעוד מחזיקה בתואר "מלכת הפאות" זו ביונסה שכבר שנים משחקת עם תסרוקות משוגעות בכל הופעה וקליפ. צמות ארוכות, קארה בלונדיני, שיער שחור חלק ועוד ועוד ועוד.

זנדאיה

זנדאיה לובשת דיסקווארד 2 לטקס פרסי הגראמי, לוס אנג'לס, 15 פברואר 2016. GettyImages
"זה נקרא פאות". זנדאיה/GettyImages

הכוכבת הצעירה שחורכת שטיחים אדומים ברחבי העולם עם שלל לוקים מרהיבים, לא מזניחה אף פעם את התסרוקות המושקעות. באחד מסרטוני האינסטגרם שהעלתה היא התייחסה לנושא: "אנשים נלחצים בכל פעם שהם רואים אותי על שטיח אדום עם תסרוקת שונה. אז תנו לי להגיד לכם משהו אנשים - זה נקרא פאות. תגידו את זה ביחד איתי - פ א ו ת".

קירה נייטלי

קירה נייטלי בטקס Awards Hollywood Film, שנת 2014. GettyImages
תודו שלא ציפיתם. קירה נייטלי/GettyImages

תודו שלזה לא ציפיתם. בניגוד ליתר הכוכבת, קירה נייטלי נתפסת כשחקנית מתונה וקצת פחות צבעונית ומוגזמת. לכן, הרצון שלה לשנות את השיער בעזרת שימוש בפאות גורם לנו להרים גבה. בריאיון שהעניקה בנושא ב-2016 חשפה כי היא מתמודדת עם נשירת שיער אגרסיבית ולכן בוחרת באירועים מיוחדים לחבוש פאות. "צבעתי את השיער שלי כל כך הרבה פעמים לטובת סרטים, עד כדי כך שגרמתי לעצמי נשירה חמורה. במשך חמש שנים חבשתי פאות וזה הפתרון הכי טוב שיכולתי למצוא".

אריאנה גרנדה

אריאנה גרנדה. צילום מסך
יותר מידי מי חמצן. אריאנה גרנדה/צילום מסך

גם הזמרת הצעירה יכולה להזדהות עם נייטלי. גרנדה החליטה שאחרי שנים שבהן הרסה את השיער בשל שימוש בחמצן והבהרות - היא עוברת לפאות. "השיער שלי אמנם חזר לצבע החום המקורי שלו, אבל הוא עדיין פגום ושבור. לכן אני עושה שימוש בפאות".

נעמי קמפבל

נעמי קמפבל לובשת רוברטו קוואלי בגאלת המט, מוזיאון המטרופוליטן, ניו יורק, 2 מאי 2016. GettyImages
"פאות זה לא אישיו". נעמי קמפבל/GettyImages

נעמי קמפבל מצטרפת גם היא לחבורה של נשים ששיערן נהרס ולכן צריכה להיעזר בפאות. בריאיון שהעניקה בעבר הטופ מודל היא הודתה שבשל שימוש רב בתוספות שיער היא יצרה לעצמה נזק, נשירת שיער ואף קרחות. ב-2017 הודתה: "אני היום דואגת לשיער שלי, כי איבדתי כמעט את כולו. אני זהירה יותר. היום כולם חובשים פאות, זה כבר לא אישיו. אני עושה מה שאני רוצה או מה שאני נדרשת לעשות במסגרת העבודה שלי".

גוון סטפני

גוון סטפאני. AP
"הכל מזויף". גוון סטפני/AP

הזמרת הבלונדינית מתגאה בפאות שלה וממש לא מסתירה את השימוש בהן. "השיער שלי מזויף. לא ראיתי את השיער האמיתי שלי מכיתה ג'", אמרה בעברה. לאורך השנים היא באמת הפציעה בשלל לוקים ססגוניים - שיער כחול, ורוד, לבן ועוד. מתברר שאלו לא מי החמצן שעברו על השיער שלה, אלא פשוט פאות צבעוניות.

שר

הזמרת שר הופעה מלבורן. GettyImages
אם כל הפאות. שר על הבמה במלבורן/GettyImages

ולסיום, אם כל הפאות - שר. הרבה לפני שהכוכבות ברשימה הזו הפכו למפורסמות, ואולי אפילו שנים לפני שחלק מהן נולדו - שר כבר עלתה על במות כשהיא חובשת פאות. אנחנו מדברות על הסבנטיז בהן היא החליטה להכניס עניין לשיער השחור פחם החלק שלה ולהשתמש בפאות, מסורת שהיא ממשיכה לקיים עד עצם היום הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully